Dzisiaj jest 28 lip 2025, 22:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2010, 16:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Witam otóż dzisiaj przytrafiła mi się ciekawa przygoda. Nie będę jej opowiadał tylko o razu przejdę do rzeczy:
1.Czego objawem jest strzelanie z tłumika?
2.Jakie są objawy padniętego wału?

Skuter najpierw zaczął strzelać z tłumika, potem nie chciał jechać, następnie strzelał i ledwo jechał, a teraz to nawet nie wiem czy odpali. Łożyska na wale to już jakiś czas temu powinienem wymienić ale tego nie zrobiłem.

Proszę o pomoc!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 16:56 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Zacznij od sprawdzenia świecy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 17:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
Sprawdź czy ci kranik nie padł bo miałem coś podobnego nie dawno :P




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 18:04 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
mi sie tak robiło jak miałem gaźnik troszke rozregulowany albo swieca ci nie dopala mieszanki i szczela przeczysc gaznik i swiece i zobacz czy choc o troche pomogło pzdr;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 18:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Próbowane na 3 świecach! Po zmianie przewodu i fajki. Kranik też dobry. Gaźnik ma przejechane może 100km od nowości, na pewno jest czysty.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 18:39 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
a maz cos nowego np cylek ??mi sie wydaje ze to jest spowodowane zła mieszanką poreguluj gaźnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 18:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Cylinder zmieniałem rok temu na POLINI SPORT 70ccm. A gaźnik jest idealnie wyregulowany! Jeździłem na tej regulacji i się dobrze spisywał. A to się stało pod koniec mojej podróży. Możliwe żeby coś nie wytrzymało ogromnej temperatury?
Bo dałem mu nieźle popalić! Zagrzał się maxymalnie!




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 18:56 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
ale on szczela na wysokich obrotach nie? ja tak miałem w innym skuterze dałem mu na obroty a on sie zaczoł pluć poregulowałem gaźnik no i chodzi normalnie,mi tak szczelał jak by mu brakowało paliwa o jak odcięcie wzbogaciłem mieszanke i juz szedł normalnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 19:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Ale mi chodził normalnie przed tym dopiero jak mu nabiłem kilometrów to zaczął strzelać i wariować. Nie chce jechać ale na starcie nieźle zrywa.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 19:08 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
no poprostu teraz ten gaźnik juz pracuje w innych warunkach a przy starcie zawsze bedzie inaczej bo chodzi pierw na jałowych obrotach ma wystarczająco mieszanki a potem juz na wiekszej odległosci go dusi bo nie wystarcza mu mieszanki ja tak sądze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 19:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Ok. Ale jemu tak się dzieje tylko pod obciążeniem, bo na podnóżce jak mu robię przegazówę to nic mu się nie dziej kręci je..utne obroty!!!




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 19:20 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
no bo wtedy sie silnik nie obciąża tak jak bys machał rękami w powietrzu lub w wodzie tak silnik ma z kułkiem w powietrzu a na ziemi, to jest mieszanka maz za mało paliwa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 19:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jak szczela to ma za mało paliwa !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 19:21 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
no a co napisałem?:Dxd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 19:22 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
musisz wzbogacic mieszanke daj iglice wyżej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Dałem iglice wyżej ale to nic nie dało! Idę mu wsadzić dyszę 100mm bo tylko taką mam. Ale wtedy będę pewny, że to wina mieszanki. Póki co dzięki za pomoc. Dam znać! :twisted:




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 19:33 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
chyba ze maż za dużo powietrza to tylko odpal go i dokręc śróbke regulacji mieszanki o pół obrotu lub obrót i zobaczysz cos da




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 20:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Oczywiście tak jak myślałem! Nawet dysza 100mm nie pomogła. Niech ktoś mi odpowie na drugie pytanie. I tak myślę, że wał trzeba wymienić. Nawet łożysk nie wymieniłem przy zmianie cylindra na 70ccm.


Błagam odpowiedzcie na 2 pytanko. :lol:




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 20:17 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
to maż wyczuwalne luzy? ciągnie ci przy starcie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 4:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Świeca jest dobra, luzy na wale miałem już jakiś czas temu, a jak sprawdzić czy mam za późny zapłon i jeśli tak to jak go ustawić?
Czy on mógł się sam przestawić podczas jazdy?




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy