Dzisiaj jest 28 kwie 2025, 14:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2010, 18:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Witam tak jak w temacie rozebrałem głowice cylinder itd szukając przyczyny klekotania ( jak się okazało odkręciła się śruba od zaworu po złożeniu wszystkiego do kupy skuter nie miał już kompresji pomyślałem ze to wina naderwanej uszczelki poszedłem po papier do uszczelek poczyściłem cylinder i naprężacz łańcuszka ze starej powycinałem nowe (uszczelki) tam po środku gdzie jest metalowa nie nie robiłem bo oryginalnie tylko taka była i jest cala ale poskładaniu wszystkiego do kupy nadal nic. Zauważyłem tylko ze jak odkręcę gaźnik i zatkam dziurę wtedy kręcąc magnetem czuje kompresje w miejscu na świece jak było wcześniej zrobiłem uszczelkę do gaźnika ale to tez nie pomogło co może być nie tak ?? może to być wina dziwnie ułożonych pierścieni bo tłok wszedł mi do cylindra bez większego wysiłku nawet pierścieni nie ściskałem ręką jak to trzeba było robić w motorynkach i to jedyne co mnie zdziwiło


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 21:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
koki14 pisze:
tłok wszedł mi do cylindra bez większego wysiłku nawet pierścieni nie ściskałem ręką

Może były wtopione w tłok ? Za dużo w tzw * mu nie dawałeś ? Rozrząd dobrze ustawiony ?

Regulamin!!




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M


Ostatnio zmieniony 05 cze 2010, 22:18 przez MattX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 21:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
W * zawsze dostawał ale on się nie zatarł tylko śruba od zaworu się * nawet po tym zdarzeniu wsysało i odpychało mi palca z miejsca gdzie jest świeca w cylindrze tylko nie odpalał bo się 1 zawór nie otwierał a teraz nic nie czuć tylko jak zatkam dziurę od gaźnika coś tam czuje ale ona zatkana być nie może bo jak paliwo i powietrze by dostało
porostu po rozłożeniu i złożeniu stracił kompresje powalone chińskie 4 sówy

Warn. Regulamin!.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez koki14, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 21:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Ja stawiam na rozrząd ( nie ustawiałeś pewnie w ogóle ) :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 21:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
powiem tak pierwszy raz w rzuciu rozbieram 4t zawsze bawilem sie 2t czy ten rozdzad ma cos do kompresji?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
Powiem tak : jak tłok jest u góry to zawory muszą być zamknięte !! rozbierz jeszcze raz , na magnecie masz oznaczenia i na wałku bodajże. Zrób to z kimś kto się zna, podpatrzysz i następnym razem będziesz wiedział o co chodzi.




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Juz wiem ten obrazek pomógł ;] http://obrazki.elektroda.net/54_1271010111.jpg na tyle sie tym bawię ze jestem w stanie nauczyć się z obrazka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
koki14 pisze:
napisałem tak jak napisałem tylko dlatego ze ty tak napisałeś i myślałem ze mona
napisałem w 'tzw' (najszybciej , i wiadomo o co chodzi) Ale widzę że tam miałeś jeszcze inne przewinienie ale dobra, nie kłuć się. Teraz będziesz wiedział
koki14 pisze:
myślałem ze mona
:lol: Regulamin się kłania xD




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
koki14 - tak na marginesie to nie można na forum przeklinać a to że ty bana dostałeś to taki kaprys modernatorów - no i jesteś nowym użytkownikiem.


A do rzeczy bardzo dobry rysunek znalazłeś dokładnie tak jak na obrazku ma być.

Tylko pamiętaj magneto musi być ustawione na literę T (tłok u samej góry)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:23 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Kolego przecież to jest niedopuszczalne aby pierścienie weszły ci bez problemu..To jest tak samo jak by się zapiekły..Myślę,że to jest właśnie wina tych pierścieni.




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 23:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Z tym tłokiem widziałem ale to niestety nie pomogło kompresji brak tez mi się wydaje ze tłok po lekkim wepchnięciu do cylindra sam nie powinien wejść dzis już tego patrzał nie bd zobaczymy jutro

ps. kto jest w stanie zapamiętać cały regulamin... ;p;p


edit:
tylko dziwie się temu ze przed rozebraniem nie było problemu a już po złożeniu jest

Jedno pytanie zawór gdy jest zamknięty powietrza nie możne przepuszczać? Bo mój ten od gaźnika przepuszcza nie ważne jak go obkręce zawsze widzę mały prześwit na dole i cala kompresja ucieka mi do gaźnika

Edit: Sorki chciałem porostu odświeżyć


Edytuj te posty. Ostatnie moje słowne ostrzeżenie


Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 16:16 przez koki14, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 15:51 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
chyba masz krzywy zawór ssący ale pierw dotrzyj zawory.




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 16:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Jak dotrzyj zawory?? :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 17:12 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
Jeśli niewiesz o co chodzi to lepiej daj głowice do sprawdzenia komuś kto się zna bo możesz wiekszych szkód narobić.




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 17:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Jak mam robić zawór to wole pojechać na złomowiec i za 10 eur kupić cala głowicę i mieć gdzieś szlifowanie i wyrównywanie głupiego zaworu. i nie ze nie wiem o co chodzi tylko dziwnie to ująłeś. Chciałem się tylko dowiedzieć czy to będzie to ze kompresja spyla mi do gaźnika


Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 17:23 przez koki14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 21:59 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
tak to to bo zawór nietrzyma skoro masz dojscie do głowic to niema problemu :)




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 22:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
No jest w mojej okolicy trochę tych zlomowcow poprostu chciałem być pewny ze jak to kupie to wkoncu go uruchomię i będę mógł sprzedać ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 22:49 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
Nom a zobacz czy na tłoku niemasz odbitego zaworu ;pp




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 13:46 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
jak jest widoczna gołym okiem nieszczelność zaworu to nie masz co się trudzić

trzeba rozebrać głowicę i sprawdzić czy trzonek jest prosty
jak tak to zawór docierasz do przylgni obracając go (są do tego przyssawki) + pasta zaworowa 2>1>0

jak kupisz nową głowicę to tę czynność trzeba i tak wykonać, fabrycznie nowe są do dupy dotarte stąd częste regulacje luzu


Ostatnio zmieniony 07 cze 2010, 13:47 przez enduromaster, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 19:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Nie ważne jak przekręcę zawór to i tak widzę szczelinę na tłoko na szczęście nic nie ma ale za to nie wiem skąd ja ta pastę wezmę nie znam na tyle języka a co najgorsze sklepów z takimi rzeczami


Ostatnio zmieniony 07 cze 2010, 19:15 przez koki14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy