Dzisiaj jest 18 lut 2025, 23:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2010, 19:55 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 17:47
Posty: 11
Pojazd:
Witam.
Mam Piaggio Zip z 1995 roku 2T A/C i chcę wymienić cylinder.
Czy cylinder Airsal Sport 70 będzie dobrym wyborem w stosunku cena jakość?
Nie chce ładować więcej kasy ale jeżeli trzeba to coś pomyśle.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 20:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 14:06
Posty: 119
Lokalizacja: Szczecinek
Pojazd:
Dobry wybór z gaźnikiem 17.5 powinny być super efekty




_________________

Scooter Tuning Is NOT A Crime

aha i jeszcze
Sprzedam wszystkie części do PIaggio NRG POWER pure jet z 2006r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 20:56 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 17:47
Posty: 11
Pojazd:
A jak zostawię standardowy gaźnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 21:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 14:04
Posty: 88
Lokalizacja: Dąbki
Pojazd:
Ja mam 12 przy Polini Sport 70cm3, i jest nieźle.




_________________

Scooter Tuning is Not a Crime!

Yamaha Bws LC:
Miranelli Horizontal LC Made in Italy
Top Racing Clutch
Hebo NG
Leo Vince ZX Hand Made




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 21:42 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 17:47
Posty: 11
Pojazd:
Czujesz różnice?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 22:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 14:04
Posty: 88
Lokalizacja: Dąbki
Pojazd:
Od razu kupiłem taki skuter, ale myślę że na 17.5 i z dobrym sprzęgłem osiągnął bym maks z cylka. Nie mniej 80km/h jedzie spokojnie na 12 i nie jest wyregulowany wcale.




_________________

Scooter Tuning is Not a Crime!

Yamaha Bws LC:
Miranelli Horizontal LC Made in Italy
Top Racing Clutch
Hebo NG
Leo Vince ZX Hand Made




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 6:20 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 17:47
Posty: 11
Pojazd:
Mnie teraz jedzie 70 spokojnie więc rozumiem że będzie poprawa?
A co myślą inni?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 8:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Airsal robi bardzo dobre cylindry.
Porównywalne do Poliniego albo nawet i lepsze.
qqba, Gdy wstawisz tą 70cc i gaźnik 17,5 + regulacja,to 100km/h będziesz łapał.
Nie zapominaj o wale. Sprawdź jak duże ma luzy, jeśli luzów nie ma,to zmieniał łożyska i możesz jeździć.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 8:34 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 17:47
Posty: 11
Pojazd:
A co się stanie jeżeli nie wymienię gaźnika tylko nowy cylinder i koniec tuningu?
Będzie jeździć lepiej i jak ze spalaniem ?
Pamiętajcie że mam dwa hamulce bębnowe :shock: :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 9:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Gaźnik to pryszcz, ale na 12 będą mniejsze osiągi i minimalnie mniejsze spalanie (w praktyce w ogóle nie odczuwalne)
Gorzej jak Ci wał walnie... :roll:
Nie rozumiem tylko po co chcesz kupić cyl, jak reszte masz seryjną.
Podstawą tuningu jest tłumik. Zazwyczaj od tego się zaczyna...
Nie uważasz,że lepszym rozwiązaniem jest kupno dobrego wydechu + regulacja?
Wymiana samego cylindra daje marne efekty.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 12:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Mateuszek, ma rację.Ja też bym zaczął od początku.Co z tego, ze cyl 70cc jak reszta seria.




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 12:11 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 17:47
Posty: 11
Pojazd:
Na fabryczny cylindrze mam kompresje 7.
Dlatego chcę od tego zacząć.
Co może stać się wałowi jeżeli cylinder to sport i wymienię łożyska wału?
Następna sprawa że cylinder Airsal kosztuje 350 a wydech pewnie więcej.
Pamiętajcie że mam bębny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 12:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Wał może nie wytrzymać i pęknie.Jak wymienisz łożyska to będzie odporniejszy.No wydech jak nowy to więcej, a używka coś ok.400zł




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 12:42 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 17:47
Posty: 11
Pojazd:
Więc co mam robić?
Używany wydech? Jeżeli tak to jaki?
A jeżeli zmiana wału to na jaki?
Może wytrzyma po zmianie łożysk?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 13:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Polecam Laser X-Pro. Następnie pościągaj sobie blokady, później zajmij się dopiero cylindrem :)

pozdrawiam :)




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 14:04 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 17:47
Posty: 11
Pojazd:
Ja już nie mam blokad i jeździ mi około 80km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy