Dzisiaj jest 15 lis 2024, 11:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2010, 14:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 21:29
Posty: 37
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Witam. Mam pytanie czy opłaca sie tuningować Malaguti f12 AC, czy tuning taki klasy średniej poprawi mi osiągi czy lepiej przerabiać skuter na LC i dopiero wkładac hajs (wkład ok. 1500zł)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 17:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2008, 9:26
Posty: 121
Lokalizacja: Hajnówka
Pojazd:
Chłodnica z pompą i przewodami to koszt około 200zł. Skoro robisz tuning to cylindra nie liczymy, bo do ac też byś musiał kupić. Ja osobiście nie mam zaufania do AC i robił bym LC. Jak zrobisz to jest tylko Twoja decyzja.




_________________

Rozpoczynamy projekt :).
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0 zobacz:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 19:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 21:29
Posty: 37
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
dajmy że mam chłodnice przewody i pompe wody, czyli zostało mi tylko kupic cylinder na LC i smigać ? z tego co słysze to praktycznie nie ma w tym nic roboty...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 3:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2008, 9:26
Posty: 121
Lokalizacja: Hajnówka
Pojazd:
Składać do kupy i regulować:)




_________________

Rozpoczynamy projekt :).
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0 zobacz:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 14:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jeśli masz kase to czemu nie rób na LC ja mam ac też jestem zadowolony choć już mam wątpliwość czy nie robić na LC xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 15:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
a co z łożyskami ? gaźnikiem ? :wink:
no LC dobrze bybyło. gazior 17,5mm, regulacja i kosa :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 07 cze 2010, 15:36 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 23:28 
*

Rejestracja: 25 maja 2009, 22:56
Posty: 98
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd:
AC zakładasz chwytak i mozesz się nie martwić cylki są tańsze do AC, nigdy ci się nie zagotuje ani nie będzie ciekło, a za 1500 masz ładnie zrobione AC hmmm no łożyska wał i jakiś airsal/ stage 6 najlepiej w niclasilu bo docierać za długo nie musisz i trwałe a potem jakies wario i sprzęgło i moze dzwon jak seryjny zjarany


Ostatnio zmieniony 07 cze 2010, 23:30 przez kizia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 13:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 21:29
Posty: 37
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
dobra dzieki zostawiam AC i wkładam pomału pieniądze... :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 15:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
powiem, że AC to mniejsza moc niż LC.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 16:28 
*

Rejestracja: 17 sty 2010, 19:37
Posty: 29
Lokalizacja: GDZIES
Pojazd:
ja tam mam AC i wolałbym LC (przegrzewa sie w upalne dni szczególnie w jakies trasy )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy