Dzisiaj jest 08 lis 2024, 16:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2010, 19:01 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Mam pytanie jakie są oryginalne sprężynki sprzęgła Kymco Vitality i jakie wstawić żeby szybciej łapał? Bo teraz na oryginalnym sprzęgla i rolkach 6,5g powoli łapie przy ok 4100rpm, a mocniej to ok 5000rpm. Jakie sprężynki mam włożyć żeby łapał od ok 3100rpm?
Z góry dzieki..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 20:39
Posty: 484
Lokalizacja: WPU
Pojazd:
zostawić serie sprężynki i dać rolki takei jakie masz w serii inaczej nie zrobisz żeby Ci ruszał z 3tyś obr. Nie wiem czy w ogóle tak zrobi żeby ruszał z 3,5tyś




_________________

Sprzedam Kymco Super 9
> DynekS9 <




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 20:57 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Moim zdaniem miększe sprężynki, ale niewiem o ile... Wtedy sprzęgło szybciej bedzie łapać




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 12:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
A poco chcesz żeby ci łapał przy 3100 to wtedy to taki muł by był że byś się musiał nogami odpychać żeby ruszyć :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 18:28 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
No to może troszke wiecej obrotów, chodzi o to aby był zrywniejszy. Wie ktoś jaką twardość sprężynek zastosować w tym celu?




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 18:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
żeby był zrywniejszy wsadź twardsze niech ci rusza z takich obrotów kiedy ma największy moc wsadź niebieskie hebo coś tego pokroju :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 20:28 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Czyli twardsze radzisz? Ok. Dzieki za porade. Zobacze może wydech zmienie albo wario... Wydech to bedzie chyba Tecnigas Next-r, a wario niewiem. Co o tym sądzicie?




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 20:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Ja mam tecnigasa next-r i fajnie chodzi :) chociaż jakbym z neta brał to bym inny wziął ;p wydech godny polecenia a co do waria podobno hebo jest wypas sam go zamówiłem mogę ci na priva napisać jak to chodzi ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 21:01 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
to na gg 10053725 pisz nawet jak bede niedostepny pisz chyba ze na dłuższa rozmowe to sie jakoś zgadamy. Dziki za fatyge i porady :D Ty to masz w s9? Na oryginalnych częściach jak on chodzi? Nowy kupiłeś, tak pytam bo brat sie na takie coś przymierza :) Wracając da waria to jaki model Hebo? A co do wydechu ta może w wakacje sobie takie coś sprawie, bo z tego co mówisz jest dobry i cena jest chyba najlepsza. A o ile Ci osiągi podniósł? POZDRAWIAM




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 14:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
seria mi szła 80 km/h równe ale na zablokowanej dyszy na której do dzisiaj jeźdze a teraz 90 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 16:04 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Nieźle. moja Vitalka idzie na prostej 70 wg licznika elektronicznego (wg oryginalnego ok.75-76) również mam zablokowaną dyszę i wydech. A spalanie mierzyłeś? Mój ok 3l/100km mieszanej jazdy. Więcej odpalania i gaszenia niż trasy.

A może wie ktoś skąd wyjąć sprężynę do gazboxu? Zrobiłem swój z gumy chronnej kolumny kierownicy z Opla ale zama guma jest za mięka. Może ma ktoś jakiś pomysł. Z góry dzieki.




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 17:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Powiem ostatnio się wybrałem w mało trase było 40 km w jedno strone + jeszcze km jazdy po tym mieści itp to spalanie mi wyszło tak 3.5-4 l




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 19:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Moja vitalka przy next r pali ~4l/100km. Dzisiaj zamówiłem hobo ng i zobaczymy czy będzie poprawa osiągów.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 21:30 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Cytuj:
Moja vitalka przy next r pali ~4l/100km.
- to spalanie od samego wydechu, czy coś przy gaźniku grzebałeś?
Mini komputer pokładowy: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=51070 - szacun za projekt i wykonanie:P Stacyjke rozgryzłeś już pewnie? Fajny pomysł z obrotomierzem:D Ja mam oddzielny Acewell Ace-3968-polecam bardzo funkcjonalny lecz dość drogi-coś za coś:P
A jeszcze jedna sprawa ReKoRdZiK olej lejesz do baku czy przez dozownik puszczasz-pytam bo niektórzy nie polecają dozownika. ja mam trochę ponad 6tys i jak narazie działa wszystko.




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 21:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Gaźnik raczej dobrze mam wyregulowany, tutaj masz moje spalanie http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/20698 ale chyba coś źle jest tu liczone, musze sam sobie w excelu policzyć.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 14:39 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
z tamtego wynika, że pali 4,06/100km dużo dość. A jak v-power zalałeś (to coś jak verva na Orlenie?) to jak chodził? Większość nie poleca mocniejszych paliw niż 95 do takich silników. Jak on w ogóle chodził mocniejszy, zrywniejszy?




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 14:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Ten vpower g dał :P jakiś słaby był.
Ta stronka jakoś dziwnie liczy, tu masz moje obliczenia:
Obrazek




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Ostatnio zmieniony 09 cze 2010, 14:56 przez Ficu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 17:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Ja jak na razie na dozowniku jeżdżę w wcześniejszym skuterze wywaliłem dozownik przy 70 cc bo nie miałem zaufania do niego ogólnie lepiej jest bez bo wiesz że zawsze będzie smarowanie ale przy 50 cc seryjnej nie opłaca się dozownika wywalać dopiero przy mocniejszych cylkach :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 20:58 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Ja też narazie niemam zamiaru go wywalać a 70cc raczej nie wrzuce jedynie ulepsze seryjny..

ficu- jak chcesz i jeżeli chce Ci sie jeszcze bawić możesz do tego modułu BT wstawić blokade obrotów tu masz link http://skutery-info.pl/phpbb3/viewtopic.php?f=40&t=1952 prosta i chyba prawidłowa konstrukcja.
Wcześniej pisałeś, że możesz sprzedawać ten moduł za ile byś go puścił? Możesz na allegro umieścic go z ciekawym opisem zdj i jakieś wideo to może nie tylko skutery, ale i posiadacze większych motocykli by się tym zainteresowali.


Ostatnio zmieniony 09 cze 2010, 21:22 przez SJ, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 21:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Ciągle nie mam czasu/ochoty na bawienie się elektroniką :P Mam wszystkie części na blokadę i teoretycznie mógłbym to sprawdzić :D Jak znajdę czas to sprawdzę tą blokadę.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy