Dzisiaj jest 15 lut 2025, 13:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2010, 21:42 
*

Rejestracja: 08 cze 2009, 16:27
Posty: 24
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Witam
Mam pytanie czy w TGB 303rs przy tym cylku trzeba wymieniać wał przebieg mojego wału to 10000km
i jeszcze jedno ile mi da ten cylek bez wymiany gaźnika mam wymienione
- tłumik tecnigas next r
- rolki 3.5g Polini
- stożek polini airbox
- dysza 105
- sprężyna centralna +50% HEBO
- sprężynki sprzęgła HEBO niebieskie
- wariator HEBO NG


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 10:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Ile ci da nikt ci nie powie.Co do wału to w TGB są słabe i przydałby się nowy wzmocniony.Jeśli nie to na pewno łożyska.




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 16:16 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
z tym że wał jest słaby to są ploty i wszyscy powtarzają za drugimi a mało komo coś się działo z wałem, a tym co się działo to musieli mieć pecha albo wyjątkowo katować.
incydenty pęknięcia jak w każdej marce więc niewiem co się wszyscy uczepili tych wałów TGB, mam 15 tyś i najmniejszego luzu nie mam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
matey, mądrze prawisz.

Takie jest prawo forum... Każdy może się wypowiedzieć i każdy jest w pełni anonimowy.
Ilu jest tu "fachowców" i prawdziwych mechaników którzy mają do czynienia z naprawą skuterów różnych marek na co dzień?

Taka a'la dewiza: "Nie znasz się na czymś? To nie wciskaj farmazonów"
Ja, żadnym fachowce nie jestem, ale podobnie jak matey mam Akrosa z przebiegiem 14 tyś km. i żadnych luzów na wale nie posiadam (a raczej mój pojazd)...


Kolejną sprawą jest polityka firm sprzedających części Tuningowe.
Nas, fanów/fanatyków tuningu nie ma nie wiadomo jakie ilości, a większość z nas to ludzie "młodzi".
Firmy typu "Polini" próbują często nas omamić i wmówić nam, że ich nowy produkt jest lepszy od poprzedniego, dodając do nazwy "Race" "Evo" czy jakieś "Super Speed" oraz dodając ładniejsze opakowanie.


Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 20:38 przez TonyM, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 20:42 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Lukasz1086, myślę, że możesz wsadzić ten cylek na oryginalny wał. Tecnigas nie będzie kręcił bardzo wysokich obrotów. Mi przy 15 tys km wał nie miał żadnego luzu, lecz wymieniłem bo już miałem zamówione, ale wg mnie nie trzeba było.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 20:47 
*

Rejestracja: 08 cze 2009, 16:27
Posty: 24
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
a jak z gaźnikiem trzeba wymieniać i jaki może być v-max z tym cylindrem


Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 20:48 przez Lukasz1086, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 20:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
A ja twierdzę że wał w TGB jest słaby - widziałem zdjęcie tutaj na forum oryginalnego wału TGB po założeniu 70cc i dosyć małym przebiegu - ktoś go wyciągał w 2 częściach. Tak samo wielu osobom także z forum padł seryjny wał przy dosyć małym przebiegu 5-7k km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 21:00 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
TonyM pisze:
Firmy typu "Polini" próbują często nas omamić i wmówić nam, że ich nowy produkt jest lepszy od poprzedniego, dodając do nazwy "Race" "Evo" czy jakieś "Super Speed" oraz dodając ładniejsze opakowanie.

To świadczy tylko o tym, że nie masz pojęcia o tuningu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 21:19 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
Van Holden, Zgadzam sie z toba :] . A co do walu tgb to w moim przypadku przy 10k wal nie mial zadnych luzow , zmienilem przy okazji , lecz u kumpla w 303rs po zalozeniu 70cc po malym przebiegu wyjmowal wal w 2 czesciach :p .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 21:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Van Holden pisze:
TonyM pisze:
Firmy typu "Polini" próbują często nas omamić i wmówić nam, że ich nowy produkt jest lepszy od poprzedniego, dodając do nazwy "Race" "Evo" czy jakieś "Super Speed" oraz dodając ładniejsze opakowanie.

To świadczy tylko o tym, że nie masz pojęcia o tuningu.


Nie wiem w jakim celu odpowiedziałeś na mój post, ale widzę, że chcesz pochwalić się swoją wiedzą...

Mam do siebie dystans... i owszem nie znam się na Tuningu i znać się nie muszę...
Nie czuje tego co większość z was ale próbuje zrozumieć waszą pasje...
No, ale... po kiego grzyba wywalać kilka tysiaków, żeby wasza 50/70 jeździła 20km/h szybciej... gdzie tu ekonomia? Co innego tuning optyczny.
No i widzicie... nie rozumiem was :P


Van Holden, podaj mi różnice w budowie wariatora między Speed Control a Super Speed
- oprócz tego, że SS jest 9 rolkowy... a i nie będę zakładał nowego tematu... powiedz mi co daje 9 rolek zamiast 6?


Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 21:41 przez TonyM, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 21:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
TonyM, wariatory z 9 rolkami Wariator Polini Super Speed, wariator nowej generacji, o technicznie zaawansowanej konstrukcji. Nie sześcio jak starego typu, a dziewięcio rolkowy - to rozwiązanie fachowców z Polini zaowocowało wariatorem który daje najlepsze efekty - jest bezkonkurencyjny. Nie tylko ilość rolek ma wpływ na możliwości wariatora Polini Super Speed, dodatkowymi atutami są doskonałe wyważenie wariatora, jego specjalna konstrukcja oraz idealna przyczepność paska. Słuszałem ze daja troche wiecej v-max.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 22:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
1. No i właśnie... "słyszałem"...
2. Co do lepszego wyważenia... jak to sprawdziłeś? To samo z przyczepnością paska... ;>
3. To czemu nie zrobią na 12 rolek albo jeszcze lepiej na 100 od razu? eeee?
Nie widzicie jak was robią w bambuko, bo chcą zarobić na was? Każdy "cwani" jak może nawet ja chociaż w innym fachu... dzięki czemu mam pieniądze by kto inny na mnie je wycwanił... i tak pieniądz krąży ;)

Przepraszam za cały ten off topic... wszystko to moja wina, i zdaję sobie. sprawę, że powinienem ponieść karę. Chciałem tylko i wyłącznie wyrazić swoje zdanie... nie chce się kłócić i prawić morałów... każdy ma swoją prawdę w którą wierzy...

Amen


Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 22:08 przez TonyM, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 22:25 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
co do pękniętych wałów powiedziałbym że są 3 przyczyny :
50 % nieumiejętna jazda (docieranie)(exploatowanie)
30% błąd przy składaniu, wyśrodkowaniu wału , dobór odpowiednich łożysk
20% pech

co do zmiany na 70 cc i pęknięcia wału to czytając inne działy minareli, p/g chińskie keeway to statystycznie przypadki pęknieć na seryjnym wale w każdym z silników jest taki sam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 15:28 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
TonyM pisze:
Van Holden pisze:
TonyM pisze:
Firmy typu "Polini" próbują często nas omamić i wmówić nam, że ich nowy produkt jest lepszy od poprzedniego, dodając do nazwy "Race" "Evo" czy jakieś "Super Speed" oraz dodając ładniejsze opakowanie.

To świadczy tylko o tym, że nie masz pojęcia o tuningu.


Nie wiem w jakim celu odpowiedziałeś na mój post, ale widzę, że chcesz pochwalić się swoją wiedzą...

Mam do siebie dystans... i owszem nie znam się na Tuningu i znać się nie muszę...
Nie czuje tego co większość z was ale próbuje zrozumieć waszą pasje...
No, ale... po kiego grzyba wywalać kilka tysiaków, żeby wasza 50/70 jeździła 20km/h szybciej... gdzie tu ekonomia? Co innego tuning optyczny.
No i widzicie... nie rozumiem was :P


Van Holden, podaj mi różnice w budowie wariatora między Speed Control a Super Speed
- oprócz tego, że SS jest 9 rolkowy... a i nie będę zakładał nowego tematu... powiedz mi co daje 9 rolek zamiast 6?

Posta widziałem już wcześniej, ale dopiero teraz mogę odpisać i krótko zripostować. No więc, nie chciałem pochwalić się swoją wiedzą, a jedynie ukazać jej brak u Ciebie. Pisząc, że dajemy się za przeproszeniem wydymać firmom tuningowym jest co najmniej niestosowne. Tuning jest drogi, ale no właśnie, to zajęcie dla pasjonata. Porównując, podam przykład swojej drugiej pasji (a właściwie pierwszej) spottingu. Polega on na robieniu zdjęć samolotom - generalnie wszystkiemu co lata. Następnie wymieniamy się zdjęciami na forach, rozmawiamy, konwersujemy na temat lotnictwa. Koszt dobrego aparatu dla średnio-zaawansowanego? 2000 zł - aparat + 2000 zł - obiektyw + 1000 zł statyw i inne akcesoria. Można konfigurować inaczej sprzęt (droższy lub tańszy), można i pstrykać zwykłą cyfrówką za 500zł, ale. No właśnie - owy aparat za 500zł nie da nam takiej jakości zdjęć, wytrzymałości i dostępnych funkcji. I co, powiesz, że firmy zajmujące się produkcją sprzętu fotograficznego zdzierają na fotografach, itp.? Wszędzie się płaci za jakość! Tuningując skutera również. Nie chcesz - nie musisz kupować części, siedząc po nocach w warsztacie. Nie rozumiesz nas, tak ja my nie rozumiemy Ciebie. Dwa tysiące (dobrze zainwestowane w części) mogą dać znacznie więcej niż 20km/h. To jest zabawa. Tak ja to traktuję. Włożyłem w Katanę bardzo dużo pieniędzy i pracy, opłaciło się. Wyraz twarzy gości branych przeze mnie na światłach - bezcenna.

Różnice między poszczególnymi częściami jednak są widoczne. Nie chce mi się teraz prawić o tym, jaka jest różnica między Super Speed, a Speed Control, ale uwierz mi, że widać różnicę testując części. Bardzo często uczestniczę we wszelkiego rodzaju testów, a to wydechów, a to wariatorów, a to sprzęgieł i uwierz mi, że widać różnicę. Przykład? Wydech Stage6 Pro i Pro Replica. Różnica między nimi to odczuwalne ok. 1.5-2.0KM! Idąc twoim tokiem myślenia cylinder 70ccm - tak zwany "no name" jest tak samo dobry jak produkt znanej firmy (Polini, Malossi, Stage6, itp.). O tym, że jest to błędne myślenie przekonywał Cię nie będę. Nie chce mi się męczyć klawiatury. Może Cię jeszcze inni uświadomią w tej kwestii.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy