Dzisiaj jest 19 lip 2025, 22:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2010, 21:30 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 21:15
Posty: 108
Pojazd:
Witam,jestem posiadaczem Keeway Hurricane z 2008r.
Jestem bardzo z niego zadowolony ale chcialbym zeby cos lepiej jechał.
Na wstepie powiem ze nie chce kupowac [glow=cyan]CYLINDRA i WYDECHU[/glow].
Ostatnio załozyłem "tuningowe" kolanko,ściągnąłem blokade z wariatora i teraz leci mi jakies 70 realne(mierzone obok RS125).Gdy zmieniłem dysze z seryjnej (58,5) na 74 to przy 50km/h muliło go i prawdopodobnie zalewalo.[glow=orange]Tutaj jest moje 1 pytanko: jaka dysza bedzie dobra i czy jest sens zmieniac gaznik.[/glow]Mam zamiar zmienić filtr powietrza na stożek Polini AirBox (http://img353.imageshack.us/i/filtr1t.jpg/).Jak myślicie co moge dać aby leciał troche wiecej?
Prosze o propozycje
Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 09 cze 2010, 21:32 przez Dmcc188, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 21:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
No jak nie chcesz cylindra i wydechu to raczej nic wario jeszcze zostaje.




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 21:37 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 21:15
Posty: 108
Pojazd:
Jaki wariator polecacie do huragana ? I jakie rolki ?
Ile taki wariator moze dac do v-maxa i do przyspieszenia ?


Ostatnio zmieniony 09 cze 2010, 21:38 przez Dmcc188, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 21:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Hebo N/G roleczki 4.g max 5g i spręzyny do regualcji i git




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 22:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
dyszy ani gaźnika nie ma potrzeby wymieniać jak nie wymieniasz cylindra ani wydechu, filtra powietrza tymbardziej, tylko Ci to pogorszy osiągi, kup używke wariator poliniego/ng i dobrze wyreguluj




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 5:40 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
sieku pisze:
dyszy ani gaźnika nie ma potrzeby wymieniać jak nie wymieniasz cylindra ani wydechu, filtra powietrza tymbardziej, tylko Ci to pogorszy osiągi, kup używke wariator poliniego/ng i dobrze wyreguluj


Sorry, że się wtrącę, czyli wymiana wydechu na sport = wymiana dyszy na większą? Średnio o ile większa musi być?


A co do wariatora to NG lub multivar, z tym, że malossi "lubi" cięższe rolki...




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 7:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
jak chcesz mieć mula to tak ;d




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 8:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2010, 16:10
Posty: 286
Pojazd:
Ja bym ci polecil malossi multivar bdb wariator,łatwy do regulacji a na v-max daje jakies 8-10km/h. "!!"




_________________

Mój KIWI SWAP :****<33333
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1857107#1857107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 9:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Ostatnio czytałem statystyki z testów wariatorów i mimo wszystko najbardziej optymalnym rozwiązaniem wg mnie jest polini speed control, jest najtańszy z tych 3 wariatorów i teoretycznie najsłabszy, jednak warto by było go założyć, na pewno będziesz zadowolony ;]




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 14:57 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 21:15
Posty: 108
Pojazd:
Proszę o więcej propozycji ;)




_________________

Keeway Hurricane
*Licznikowe v-max 75*
** Sprzedam ITALJET Dragster 180/50 0-100 9sek v-max 130 **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 15:19 
**

Rejestracja: 22 kwie 2010, 17:27
Posty: 389
Pojazd:
Napewno nie zakładaj stożka i zostaw dysze 60. Jeśli leci Ci 70 realne to jest bardzo dużo ąz nie mogę uwierzyć. Mi licznikowe leci 63...




_________________

"Setap"
Tecnigas Next-R
Hebo NG Kit, rolki 4,1g lub 4,9g
Sprężynki sprzęgła niebieskie Hebo
Sprężyna centralna Hebo czarna
Vmax 70 km/h licznikowe na prostej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 13:36 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 21:15
Posty: 108
Pojazd:
Dlaczego nie mam dawac stozka ?? jezeli zmienie dysze na wieksza to powinien normalnie jezdzic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 14:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2009, 20:56
Posty: 649
Pojazd:
Stozki to zlo....
Jak wsadzis stozka do serii to moze wzrosnie nieznacznie przyspiesznie ale na V-maxie spadnie na 100% stozki wsadza sie gdy masz juz tuning klasy sport




_________________

Sprzedam Matrixa na części.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=64110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 23:01 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
ty maz standard dysza 58? ja w factie mam 50 oryginał, a w osiagach to jedynie wario,najlepiej pozbieraj na tłumik to najlepsza żecz najpotrzebniejsza do skuta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 23:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Dmcc188 pisze:
Dlaczego nie mam dawac stozka ?? jezeli zmienie dysze na wieksza to powinien normalnie jezdzic

taaaa.... żeby to było takie proste, nie wyregulujesz w żaden sposób gaźnika na seri na stożku, prędkośc może i nie spadnie ale na pewno nie wzrośnie, skuter będzie buczeć jak kombajn, nie będzie chciał ruszać, a spalanie wzrośnie nawet o 2-3 litry, stożki to dokładnie i w 100% zło przy seri




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 10:12 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 21:15
Posty: 108
Pojazd:
A bylby sens zmienic cylinder na 70ccm czy to sie juz z duzymi kosztami wiaze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 12:20 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
to musisz kupic przy okazji dysze większą wał wzmacniany i tłumik i wtedy możesz włożyć 70 cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 14:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
i łożyska wału, gaźnik i przydałby się wariator, o regulacji nie mówie, po zmianie na 70ccm zaraz padnie Ci sprzęgło i dzwon, czyli musisz kupić prawie wszystko wzmacniane




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 10:46 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 21:15
Posty: 108
Pojazd:
A sam wydech duzo mi da jezeli pozostawie go przy takim setupie jaki mam teraz?
Jaki mozecie polecic?




_________________

Keeway Hurricane
*Licznikowe v-max 75*
** Sprzedam ITALJET Dragster 180/50 0-100 9sek v-max 130 **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy