Dzisiaj jest 01 mar 2025, 19:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2010, 18:14 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:02
Posty: 12
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Witam jestem nowy na forum tak wiec jeżeli pomyliłem działy to przepraszam z góry wracając do tematu mam problem z peugeotem xp6 otóż po wymianie cylindra na nowy tłoka i pierścieni po przejechaniu 500km docierając go chciałem spróbować ile wyciągnie v-max czy tyle co na starym tłoku i cylindrze a wiec rozkręciłem moto ile się dało i okazało się ze przy jakichś 4-6tys/obr podaje na oko bo ciężko powiedzieć dokładnie ile było dostaje zamulenia trzeba wykręcić cala manetkę i dopiero po chwil jak z 6go biegu przełamię się powyżej 60km/h wtedy zaczyna się wkręcać na wysokie obroty po puszczeniu gazu gwałtownie zwalnia jakby miał straszne tarcie.
Koledzy mówili ze to może być pęknięty pierścień tak wiec dzisiaj rozłożyłem cylinder sprawdziłem pierścienie oba w porządku złożyłem wszystko do kupy i tutaj zaczyna się mój problem wlałem płyn do chłodnicy poskręcałem wszystko odpalam na ssaniu bo był zimny poczekałem aż się rozgrzeje i wyłączyłem ssanie a tu nagle moto zamula i zgasł. Na ssaniu da się jeździć a bez ssania nie ma szans żeby się utrzymał na wolnych obrotach nawet po dodaniu gazu po chwil zamula i gaśnie.
Mam nadzieje ze ktoś mi pomoże bo ja już nie wiem co robić jestem trochę zielony w tej dziedzinie tak wiec dziękuje za wyrozumiałość


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 18:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:12
Posty: 468
Lokalizacja: nisko
Pojazd:
wydaje mi sie ze regulacja i czyszczenie gaznika przedewszystkim




_________________

Sry za brak Polskich znakow, uzywan win Xp x64

Sprzedam 2x Peugeot ludix 2005r.
I'm The Bitch ;) Never RoX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 18:24 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:02
Posty: 12
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Gaźnik czyściłem zaraz po założeniu nowego cylindra bo nie palił
myślisz ze teraz może być to samo?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 18:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:12
Posty: 468
Lokalizacja: nisko
Pojazd:
a regulowales?




_________________

Sry za brak Polskich znakow, uzywan win Xp x64

Sprzedam 2x Peugeot ludix 2005r.
I'm The Bitch ;) Never RoX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 6:27 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:02
Posty: 12
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Wolne obroty nie były ustawione idealnie ale moto jeździł bo zrobiłem nim 500km i do powietrza jest śrubka to byla wykręcona tak żeby moto nie zgasł a od mieszanki nie ma śrubek regulacji. Jak rozebrałem cylinder to siadły mi na gładź paprochy i na tłoku tez żeby się ich pozbyć namoczyłem rękę rozpuszczalnikiem i delikatnie ręką je zdjąłem mam nadzieje ze to nie przez to

Problem rozwiązany odpalić odpalił bez czyszczenia ale problem pozostaje bo nie wkręca się na obroty mam nadzieje ze nie dotarł się mulasto


Ostatnio zmieniony 10 cze 2010, 18:21 przez cind12, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy