Dzisiaj jest 29 lip 2025, 23:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 cze 2010, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
witam. ostatnio wymieniłem cylinder (znaczy zrobiłem szlif oryginalnego). założyłem, kompresja ładna. Odpaliłem go. I jak odpaliłem to słychac było straszny szum. jakby coś szorowało o coś. myślę sobie tak musi by bo nowy cyl i trza dotrzec. No to się przejechalem. i jak jade , przejade z 50m. to jest takie delikatne krotkie skrzytanie i gaśnie. ale wtedy schodze i odpalam (od 1 kopa) i spowrotem to samo 50 metrow i gasnie i tak w kołko. mysle sobie ze sie zaciera cylinder. rozebralem glowice i patrze że gładkie wszystko. ciagle slycha taki szum dziwny i ciagle gasnie. rozbieralem wariator i ciagle to samo. co moze byc?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
eee...a zmieniałeś pierścienie ? :D




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Jaka miałeś kompresje po szlifie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
zmienilem bo wiekszy tlok

kompresja 7/8

i dodam ze jak zgasnie to wario się przestaje gwałtownie krecić i kręci sie samo sprzegło (od rozpedu) i pasek slizga sie po wario jak zgasnie


Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 21:33 przez m930x, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 21:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
no to kompresja chyba nie za duża bo ja miałem 7 przy zajechanym cylku. Chociaż na początku docierania może dobra




_________________

Przegrywasz, boisz się i zwyciężasz tylko dlatego, że tak chcesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 22:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
kompresja jest na pewno bardzo dobra. ale czemu mi staje wario i szumi tak glosno?




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 22:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Jak wario staje to wał też musi stanąć bo innej opcji raczej nie ma;p Możliwe że coś np w cylku się blokuje ale wątpię bo miałbyś raczej rysy, jaki skuter ma przebieg?




_________________

Przegrywasz, boisz się i zwyciężasz tylko dlatego, że tak chcesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 5:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
przebiegu nie znam bo slimak do niczego. ale troszke ma.

mozliwe ze to lozyska na wale i przez nie staje ? ze jak złapie temperature to scina lozyska i dupa?


Ostatnio zmieniony 09 cze 2010, 5:51 przez m930x, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 14:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Po 50m nie nagrzeja sie az tak zeby blokowac co kolwiek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 18:18 
*

Rejestracja: 04 kwie 2010, 12:02
Posty: 2
Pojazd:
tłoka źle wlozylas ja tak zrobilem;/ strzalką do wydechu i bedzie git:) to jest to na bilion %:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:55
Posty: 192
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd:
rs125 nie koniecznie to jest to... tłoka sam dobierałeś czy ci w serwisie dobierali do szlifu?? bo jak pierścienie mają za ciasno to szybko pęcznieją i blokuje tłoka, wystarczy parę sekund żeby się troszkę ostudziły, i przez to też jest ten dźwięk (tłoka blokuje) jeśli chcesz żeby się dopasował tłok i pierścienie to zostaw go na wolnych obrotach i niech sobie chodzi... miałem to samo w innym motorze i go tak docierałem na wolnych obrotach dopiero jak się troszeczkę dotarł to brałem się za docieranie w jeździe




_________________

Gilera Typhoon 2001r
Wariator Polini Speed Control rolki 5,6g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 20:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Albo to co pisze dominik9393, albo siadły Ci łożyska na wale i szumią. Przez to, że się rozleciały wał tak nagle staje, albo tak jak już mówiłem spróbuj tego co Ci napisał dominik9393. :lol:




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
robilem tak nie raz i to samo ciagle. strzalka jest do dolu jak powinna byc. ja tlok kupilem na allegro i powinien byc ok




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 7:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:55
Posty: 192
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd:
no to może zły rozmiar kupiłeś i ma teraz za ciasno, albo jeszcze same pierścienie mogą być nie odpowiednie. możesz je delikatni przyszlifować pilnikiem w miejscu, gdzie jest wycinka na zabezpieczenie na tłoku (to żeby się pierścień nie obracał) chyba że pasuje. wtedy nie pozostaje nic innego tylko docieranie, aha i w tym wypadku do paliwa dolej jeszcze z 1/4 setki oleju, bo jak podejrzewam olej do dozownika lejesz a przy docieraniu powinno się dawać więcej oleju do mieszanki. pozdro




_________________

Gilera Typhoon 2001r
Wariator Polini Speed Control rolki 5,6g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
dzisiaj zdjąlem cylinder i zobaczylem ze u gory zrobily sie gość glebokie rysy. a tlok do cylindra (bez pierscieni) wchodzi cięzko i tzrzeba dość mocno popchać palecem tlok aby wszedł do końca:P




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy