Dzisiaj jest 15 sty 2025, 20:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2010, 22:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
witam jak dobrze ustawić membranki na czym to polega bo nie wiem w czym może byc problem w skuterze ze albo go muli albo nie trzyma obrotów czyściłem gaźnik regulowałem na wszelkie sposoby zakładałem 3 zawory membranowe i 3 gaźniki ktore w innym skuterze chodzą rewelacyjnie dopiero krzywienie tymi grubszymi blaszkami na zaworze i zaczęły pomagać ale nadal jest coś nie tak jak można to dobrze wyregulować ??pytanie czy wgl można czy to ma być fabryczne??




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 22:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Membranek się nie odgina etc. muszą one przylegać idealnie do zaworu!




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 22:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Pewnie silnik jest nie szczelny




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 5:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
to właśnie wiem :) te membranki płaskie przylekaja ale mi chodzi o te grubsze blaszki czy nimi się reguluje??




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 13:29 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
kolumb66, nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 15:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
Przepraszam za offtop ale mam mytanie czy jak odstaja mi listki membrany z jednej strony o 0.8 mm to kupic nowe?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 16:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Darex, Nie pisz głupot. Reguluje się grubością (zmienia się elastyczność).
Jeżeli trochę odstają to można założyć je odwrotnie lub sprawdzić czy za mocno nie dokręciliśmy.
kolumb66, Twoim problemem mogą być simmeringi.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 18:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
git444 pisze:
Przepraszam za offtop ale mam mytanie czy jak odstaja mi listki membrany z jednej strony o 0.8 mm to kupic nowe?

Tak, lepiej było by wymienic. To sie wymienia raz na jakis czas.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 20:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
Booyaka, też właśnie tak myślę dziś złożyliśmy drugi silnik lc i normalnie trzyma obroty i wgl chodzi bardzo ładnie więc albo przełożymy te silniki albo coś z tamtym się zrobi :) mam jeszcze jedno pytanie mimo ze listki będą dolegać i wgl to po czym poznać ze zawór będzie do wymiany np po tym jak będą się one co jakiś czas przestawiać i nie będą dolegać??:)




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 21:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
A tak się wtrącę do tematu, jest jakiś punkt (przebieg) kiedy powindło się wymienić membranki? jakie objawy są zużytych?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 15:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Membranki trzeba wymieniac wtedy kiedy odstają. Można sprawdzac co sezon. Objawy są taki ze skuter,motorower cięzej zapala,i więcej pali. :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 11 cze 2010, 15:46 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 22:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Często ludzie problemu ze swoim skuterem szukają w membrankach, bo nic innego im do głowy nie przychodzi. Kumplowi jak wpadł kamyszek (odstawały ok 3mm) to i tak odpalał. Do tego atrakcje w postaci plucia benzyną i dymienia z gaźnika.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 12:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
no a jak motor ciężko pali a ma nowe simeringi łożyska gaźnik dobrze ustawiony nowiutki kranik to co to może być ?? mem branki ustawiłem tak żeby dolegały ładnie i odpalał a teraz ostatnio znów coś się stało ;/




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 13:59 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Booyaka, no a co jak dokręcisz zbyt słabo to podczas drgań mogą się odkręcić i wpaść do silnika i po robocie..

Mam małe pytanko, czy przez to że zawór membranowy ma już dosyć odstające blaszki może gasnąć na wolnych obrotach ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 17:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Darex pisze:
no a co jak dokręcisz zbyt słabo to podczas drgań mogą się odkręcić i wpaść do silnika i po robocie..

Żeby wpadła musiała by się wyjątkowo dobrze ustawić. Motor zdążył by zgasnąć :wink:
Trzeba dokręcać mocno ale z umiarem.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy