Dzisiaj jest 01 lis 2024, 19:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Peugeot xps.
Post: 10 cze 2010, 16:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Siemka. Motor sie strasznie grzeje nawet jak jade srodnio na najwyzszyb biegu a jak szybciej to masakra. Chłodnica jest taka gorąca ze nie da sie jej dotknąć <parzy>... CZego to wina ??.... Złej regulacji gaźnika ? Gaźnik był regulowany i czyszczony. Czy moze być to wina tak gorącego dnia ?? 34C w cieciu.... :/ :/ Układ był odpowietrzany.
Pomożcie :| :(




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 20:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
a ilość płynu w chłodny? , pompka wody??/ , termostat, uszczelki?




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 15:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Ilość płynu jest dobrze prawie pod sam korek <prawie> pompa wody jest dobraa. Termostat sprawdzałem tez dobry otwiera normalnie. Uszczelki dobre wymieniałem 3 tyg temu. Także co moze byc przyczyną ???...




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 21:24 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
ile stopni ma silnik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 22:03 
*

Rejestracja: 04 lis 2009, 13:20
Posty: 24
Lokalizacja: Resko
Pojazd:
Zobacz czy pompa wody dobrze podaje płyn(wodę) lub morzę masz gdzieś nieszczelny silnik i potrzebny płyn gdzieś tam wlatuje.




_________________

Peugeot XPS SuperMoto

Tuning:
- MAX SPEED- 120KM/h + dobre przyśpieszenie
- Cylinder - 80 Top Performances
- Tłumik - MetraKit Thrower Carbon
- Stożek- STR8 Helix
- Lampa tylna LED ( Revo lexus style)
- Gaźnik- Dell'orto 16mm
- Kierownica Renthal + Manetki Renthal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 23:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2010, 10:33
Posty: 44
Lokalizacja: woj.Lubuskie
Pojazd:
Poprostu jest taka pogoda. Są to silniki 2t, wysokoobrotwe, wiadom, że jak jest 15stopni C, to nasze silniczki chodzą cacy, a w takową pogodę troszkę się gotują.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 12:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Dokładnie. Płyn w chodnicy sie zagotuje od 120 stopni C , a w taka pogode 90 pewnie utrzymuje :) . A wo motorku nie masz kontrolki temp? Zapewne masz jak jes chłodzony ciecza.... :D




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 14:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Drifter16 pisze:
prawie pod sam korek

No to może płynu za dużo.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 14:06 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 14:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Hehe nie ma to znaczenia...




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 21:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Dobraa dobraa sprawa wyjaśniona. Było zagorąco bo jeździłem w upale 40*C ; pp
A dziś jeżdziłem wiadomo troche chłodniej około 25-28*C i motorek cacy ; pp :mrgreen: Dzieki za odpowiedzi,pomoc ;)
Pozdrawiam. :P




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 17:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 15:16
Posty: 365
Lokalizacja: Konin (wlkp)
Pojazd:
Kup sobie drugą chłodnice i będzie git nawet przy 40 stopniach :wink:




_________________

Koniec ze SpeeDem !! Czas na HM !!
Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 19:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Pompa wody oryginalna nie wydoli przy dwóch chłodnicach do tego dużo roboty by było.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy