Dzisiaj jest 01 mar 2025, 19:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 cze 2010, 20:42 
*

Rejestracja: 30 sty 2010, 16:29
Posty: 82
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
WItam otoz zamuwilem cylinder polini 70cc i nie wiem czy orginalny gaznik go uciagnie i co jeszcze musze zmienic ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 21:24 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Ja do polini założył bym osobiście gaźnik 17.5mm. Są ludzie którzy jeżdżą na seryjnym gaźniku tyle że z większą dyszą tak koło 80-90, tyle że na takiej dyszy i gaźniku nie wyciągniesz pełnej mocy cylindra i będzie miał słabe chłodzenie. Większy gaźnik = lepsze chłodzenie i lepsze osiągi. Oprócz gaźnika przydało by się jeszcze wymienić łożyska na wale. Mój kolega ze szkoły lata na seryjnym wale przy malossi MHR racingu i jest ok ale to już hardcor na kółkach :P Jeżeli masz w dobrym stanie łożysko czopu wału i łożyska na wale to możesz je na razie zostawić i tak jeździć. Załóż nowe łożysko na korbowodzie przy sworzniu tłoka jakieś srebrzone np. i możesz jeździć. Ile masz teraz przebiegu na tym wale ? Jeżeli chcesz już wszystko zrobić tak żeby jeździć i się nie dotykać to wymień łożyska na wale na coś lepszego z luzem C4 i będziesz miał pewność że Ci się nic nie rozpadnie.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 21:32 
*

Rejestracja: 30 sty 2010, 16:29
Posty: 82
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
mam 7,5 tys km zrobione a i jak sprawdzic luzy na wale??podeslij link do lozysk c4 do speedfight 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 21:47 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
na mieloch.pl masz łożyska. Jak sprawdzić ? Sprawdź czy korbowód ma duże luzy na boki a najważniejsze jest to czy ma luz szarpiąc za niego w górę i w dół. A co do łożysk na wale to łapiesz za wał od strony wariatora i szarpiesz za wał w górę i w dół. Jeżeli będzie pukało to znaczy że musisz wymienić łożyska. A ten przebieg jest na 100% oryginalny ? Jeżeli masz 7.5 tys km przebiegu na tym wale i jest to prawdziwy przebieg to śmiało wrzucaj polini. Jeżeli masz kasę na łożyska i umiesz je wymienić to możesz wymienić dla pewności żeby nie sprawdzać co jakiś czas czy nie masz luzu. Pamiętaj tylko że wymiana łożysko wiąże się z wymianą uszczelniaczy i uszczelki do karterów. Komplet uszczelek rmsa kosztuje na mielochu koło 30zł + łożyska i uszczelniacze SKF C4 150zł na mielochu. Pamiętaj tylko że wymienić łożyska to nie taka łatwa sprawa. Jeżeli nie znasz się na tym to może tego nie ruszaj. Za wymianę w serwisie trochę zapłacisz więc jeżeli nie masz luzów to zakładaj polini i sprawdzaj sobie co jakiś czas czy nie masz luzu na wale. Żeby sprawdzić luz wystarczy odkręcić pokrywę przekładni więc nie ma za dużo rozbierania przy tym.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy