Dzisiaj jest 12 mar 2025, 18:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 cze 2010, 13:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Tak jak w temacie. Kiedy się wymienia tłoka?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 13:05 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
gdy jest odczuwalny spadek mocy,jak maż słabą kompresję lub juz zdardy cylek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 13:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
A po jego wyglądzie można sprawdzić czy jest już do wymiany?




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 13:13 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
no mozna tez ale jest to trudniejsze mozesz na nim mieć ryski a przważnie sie wymienia mniej więcej po 15 tysiącach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 16:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Aha to gitara, ale nic nie przeszkadza, że jest prawie cały okopcony?




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 16:30 
*

Rejestracja: 29 lip 2009, 21:49
Posty: 61
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Jesli jest caly okopcony to znaczy ze pierscienie juz przepuszczaja




_________________

Piaggio Nrg Mc2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 21:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Co do tego, po ilu km zmienia się tłok, to nie zgodzę się.
Na swoim mam przejechane 25tys.km i teraz potrzebna byłaby wymiana cylka...
Inni robią ponad 30tys. inni jeszcze więcej.
U mnie na zjechanym cylku bardzo słabo odpala. I kopci mocniej niż zawsze na zimnym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 21:26 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
wiesz zależy czy katujesz skuter czy nie w jakich warunkach jeździsz czy po wsi czy po prostych drogach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 21:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
lucek15, też się z co do przebiegu nie zgodzę..

Mój tłok ma 24tyś km i nie ma żadnych rys..

Wymieniłem pierścienie bo jedynie one się zjechały..

Luz montażowy jaki robi szlifierz pomiędzy tłokiem a cylindrem to 0,07 mm a mój po 24 tyś ma 0,14mm więc nie jest strasznie...




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 21:38 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
no ale nie ta komprecha i juz nie ten sam żywot no moze być te 20-25 tysia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 21:40 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
No komprecha nie ta bo tylko 7,8 bar..Pewnie jak zrobię szlif to będzie miał lepszego buta też ale teraz też chodzi..Nie chciałem robić szlifa bo nie chciało mi się go przez lato docierać:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 21:43 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
wymień pierścienie na razie i będzie git :mrgreen:




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 22:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Moim zdaniem jedyne co w żeliwnym cylindrze opłaca się wymienić to pierścienie, albo po prostu szlif i cały nowy zestaw. Szlif jest tańszy niż sam tłok a masz "nówkę".




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy