Dzisiaj jest 28 lis 2024, 0:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sty 2010, 20:18 
*

Rejestracja: 30 gru 2009, 14:12
Posty: 17
Pojazd:
Cze. Mam ofertę owej Apki, stan plastyków itp itd jak nowy. Pięknie wygląda. Lecz w tym problem, że ma 16tyś przebiegu i od 2004 roku jeździ na tym samym tłoku. Rok produkcji 2004. Jak myślicie warto brać za około 6,5k? Co może mi się zacząć w niej sypać? Jest to model z białym malowaniem.

Pzdr.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 20:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
16 tyś na ten silnik to nie jest wcale dużo mój kolega ma w NSR-ce już natłuczone prawie 50tyś. i chodzi luks . 6,5 k troche dużo ale jak dla mnie to i tak kusząca propozycja :)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 21:14 
Zbanowany

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:43
Posty: 16
Pojazd:
w apce zalezy od jazdy ale silniki wytrzymują do 15tys, jak jest kolo 10 trzea popatrzec i wymienic pierscionki lub tlok i dalej jazda jezeli to nie nastapilo to cieżko bedzie, powiem ci ze apki warte sa swej ceny jazda niesamowita sam mam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 19:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
sprawdz kompresje i tyle , moze miec najechane 5k a silnik w gorszym stanie bedzie jak po 20k . a po 2 poprzedniku :P w takich motorach samych pierscionkow sie nie wymienia to nie wsk'a :D




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 16:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
to zależy jak właściciel ją używał jeżeli jeździł spokojnie to nie była konieczna wymiana tłoka ale jeżeli dawał jej po piz... to zastanowił bym się nad tą propozycją a i wiedz o tym że te silniki w rs-ce są awaryjne jeżeli chcesz mieć ścigacza klasy 125 ccm to proponował bym ci albo yamahe tzr np belgrade lub honde nsr byle nie cbr bo ten kto to miał czy ma wie jak chodzi ...




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 10:23 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 10:03
Posty: 31
Pojazd:
zalezy jak ją szanował , lec do jakiegos salonu ;) niech ci sprawdza kompresje zapłacisz moze z 10żł :) ps; malowanie te jest ślicznie :) !
ja mam 11tyś km :) i chodzi jak zegarek :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 21:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Po zakupie ja bym proponował pomyśleć nad wymianą tłoka ale wcześniej zmierz ciśnienie w cylindrze manometrem :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 21:02
Posty: 231
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
To panowie podepnę się pod dział otóż:
Mam okazję kupić od takiego penerka xD Aprilę Rs 160 :mrgreen: 2004 rocznik ( ta apka kupiona do szpanu bo koledzy mieli i on też chciał i wiecie starzy bogaci to mu kupili teraz golfa V (apka stoi) wiedz che to sprzedać za 6k Plastiki są piękne nie widać dzwonu co wy na to ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 22:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Skoro jest taka piękna to warto przemyśleć, ale wiedz że na tym zestawie żywotność silnika nie będzie duża a wręcz mała, spalanie będzie oogroomne.




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 8:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
haha ale ma jebnię***




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 21:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
160cc hm przy w miarę dobrej jeździe tłok co sezon do wymiany... o ile nie zatrzesz ..




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 14:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Jeśli , zrobisz wszystko tak jak trzeba. Nie będziesz oszczędzać . Zregenerujesz wał , nowe łozyska to będzie chodzić z 2 sezony bez wymiany tłoka.

a i to polini jest na tulei więc szlifa się robi i jezdzisz dalej.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 14:20 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy