Dzisiaj jest 01 mar 2025, 5:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 cze 2010, 17:51 
*

Rejestracja: 04 cze 2008, 15:24
Posty: 18
Pojazd:
Tj. w tytule. Posiadam skuter Peugeot Zenith 50 ccm 1999r.
Wymieniłem tłok, kupiłem firmy meteor wraz z pierścieniami (wymiana przebiegła poprawnie ponieważ wymieniał go mechanik), filtr paliwa dobrze przepuszcza paliwo do gaźnika, gaźnik przeczyszczony.

Gdy ruszę i dodam gazu skuter gaśnie, analogicznie - im więcej gazu tym bardziej gaśnie. Na wolnych obrotach dobrze chodzi. Gdy na chwilę się zatrzymam i ruszę to normalnie jedzie lecz po chwili znów gaśnie zmuszając do zatrzymania. Nie mam pojęcia o co chodzi więc zwracam się do was o pomoc.

Dodam jeszcze że wymieniałem tłok (zużyty z resztą) i czyściłem wszystko ponieważ skuter tak się zachowywał lecz wtedy było gorzej bo nawet na wolnych obrotach przestawał chodzić aż w końcu umarł.

pozdrawiam Jacek.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 17:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 17:57 
*

Rejestracja: 11 lip 2009, 21:45
Posty: 43
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Na początek sprawdź kolor świecy. Jeżeli czarna to za dużo paliwa a za mało powietrza, a jeśli biała to odwrotnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 15:57 
*

Rejestracja: 04 cze 2008, 15:24
Posty: 18
Pojazd:
Więc tak,
świeca jest ok, gaźnik nic nie daje w tej sytuacji - żadna regulacja nie pomaga. Co ciekawe skuter na stópkach można kręcić do oporu ale gdy postawi się go na koła to wygląda to tak że, rusza normalnie nawet z werwą ale po chwili słabnie i jeśli przytrzymam gaz to gaśnie. Próbowałem dodawać powoli gazu i wyglądało to tak że ruszał lecz do momentu gdy dostał opór tzn. zaczynał "ciągnąć" to od razu słabnie i jw.

Więc gdy dodam od razu dużo gazu to ruszy ostro i po chwili pada, a gdy stopniowo to do momentu gdy zacznie ruszać.
Aha i jeszcze coś ciekawego gdy postoi dłużej to można przejechać jakieś 50m po czym z tych 40km/h pada znów...

Dość nietypowa sytuacja więc pomyślałem że coś zaradzicie... A czy jest możliwe że to coś z modułem jest nie tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 15:42 
*

Rejestracja: 01 kwie 2010, 15:03
Posty: 52
Lokalizacja: Rumia
Pojazd:
ja mam identycxny problem i moim przypadku swieca jest czarna ale regulacja gaznika nic nie daje. koledzy mowili ze to moze byc wina ssania bo w niektorych peugeotach jest automatyczne i moze glupiec po jakims czasie.




_________________

Żółwik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 19:33 
*

Rejestracja: 22 maja 2010, 14:20
Posty: 19
Pojazd:
sprawdź dysze główną w gaźniku ja miałem podobny problem na wolnych obrotach chodził dobrze a jak się dodało gazu to gasł okazało się że w dyszy głównej stanął jakiś śmieć i blokował normalny przepływ paliwa tobie też może stanął jakiś śmieć i od czasu do czasu przekręca się tak że umożliwia przepływa paliwa a czasami blokuj nie wiem przynajmniej ja tak miałem ale zawsze warto sprawdzić :)


Ostatnio zmieniony 15 cze 2010, 19:34 przez kimi52, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2009, 20:03
Posty: 73
Pojazd:
albo przeowdy tzn fajke i przewód idacy od niej. czy nie ma przebica dotknij reka zakrec rozrusznikiem jak kopnie to do wymiany

mały ksozt aaa objawy sa bliskie bardzo temu co opisujesz skoro gaznik ok itd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 22:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Zatkana dysza, wyczyść gaźnik, jak nie to daj większą dysze.




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 17:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:04
Posty: 303
Lokalizacja: Sie Biora NeoDzieci?
Pojazd:
krisssx pisze:
albo przeowdy tzn fajke i przewód idacy od niej. czy nie ma przebica dotknij reka zakrec rozrusznikiem jak kopnie to do wymiany



haha w fajcie nie ma 12v wiec poczujesz kopniecie xD



zobacz filtr wyczysc i dysza przeczysc gaznik




_________________

**** Dziekuje Dobranoc ****




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 19:30 
*

Rejestracja: 04 cze 2008, 15:24
Posty: 18
Pojazd:
Dysza jest ok... a przewody no cóż :D aż boję się sprawdzić :D lol zobaczę...

Daj większą dyszę powiadasz... tylko w jakim celu? skoro na tej chodził dobrze więc po cholere dawać większą? nie chodzi mi o tun tylko o naprawę.

Kolego Brzochu możesz powiedzieć coś bliżej o tym ssaniu?

Gaźnik czyściłem już wiele razy a filtr paliwa jest ok...


Ostatnio zmieniony 20 cze 2010, 19:31 przez Jacek095, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 13:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2008, 22:40
Posty: 305
Lokalizacja: WWO
Pojazd:
Nic innego jak gaźnik, dławi się i tyle albo masz filtr brudny albo cały gaźnik wszystko porządnie wyczyść i filtr nie szmatko lekko jak niektórzy z zewnątrz czyszczą tylko do środka kompresorem przedmuchać, jak dalej nie pomorze reguluj to nic innego nie powinno być




_________________

Peugeot Jet Force C-Tech !

-Wariator Malossi Multivar
-Wydech Leo Vince ZX (+ Wata Hebo)
-Sprężyna Dociskowa Malossi(twarda)
-Sprężynki sprzęgła Malossi Fly
-Dzwon sprzęgła Polini Speed Bell Evo
-Membranki Malossi

V-maX : ~100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 16:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:04
Posty: 303
Lokalizacja: Sie Biora NeoDzieci?
Pojazd:
quap, wes sie uspokuj !!!!!!!! piszesz bezsensowne posty i zakłądasz tematy! nie wiem co robia admini wywalcie go z forum :/




_________________

**** Dziekuje Dobranoc ****




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 1:26 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 1:06
Posty: 2
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
przyczyną tego najprawdopodobniej jest ssanie w gażniku, bo miałem to samo. wymień ssanie i bedzie ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 8:51 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:19
Posty: 83
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
scooter power pisze:
przyczyną tego najprawdopodobniej jest ssanie w gażniku, bo miałem to samo. wymień ssanie i bedzie ok.


co ty piszesz ssanie?

ssanie jest po to żeby skuter jak jest zimny odpalił na szczała,jak jest ciepły to ssanie mozesz wyjąć,a skuter powinnien chodzić i jeżdzić normalnie :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 16:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Arturx22, no masz racje z tym ssaniem ale jeżeli jest automat to gdy jest zepsute to się nie zamyka i skuter po zagrzaniu dalej dostaje za dużą dawkę paliwa. więc nie możesz go wyjąć po zagrzaniu. Jacek095, możesz sprawdzić to ssanie ale wątpię żeby to było to.


Ostatnio zmieniony 27 sie 2010, 16:32 przez kamyl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 19:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2010, 9:57
Posty: 79
Pojazd:
A ja wiem co to!. :D Sprobuj skakac, jak jedziesz. to poduszka pod silnikiem. ;p




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Peugeot ... rce/132589




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 8:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:04
Posty: 303
Lokalizacja: Sie Biora NeoDzieci?
Pojazd:
Arturx22 pisze:
scooter power napisał/a:
przyczyną tego najprawdopodobniej jest ssanie w gażniku, bo miałem to samo. wymień ssanie i bedzie ok.


co ty piszesz ssanie?

ssanie jest po to żeby skuter jak jest zimny odpalił na szczała,jak jest ciepły to ssanie mozesz wyjąć,a skuter powinnien chodzić i jeżdzić normalnie




Połowa jest prawda a to ze ssanie wyjmiesz to zgasnie bo w tym samym czasie nie samknie sie iglica od ssania i go zaleje nie mozna ssania wyciagnac gdy silnik pracuje bo dostaje 5razy wiecej bezyny i go zaleje :wink:




_________________

**** Dziekuje Dobranoc ****




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy