Dzisiaj jest 01 lis 2024, 17:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 maja 2010, 6:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
Krótka piłka: co lepsze?

1. http://www.allegro.pl/item1046456874_no ... x_am6.html

czy

2. http://www.allegro.pl/item1053575921_cy ... e_am6.html




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 10:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Witaj. więc tak Nikasilu nie da sie szlifować jak naruszysz gładz to juz nic z tym nie zrobisz. Ale mozna tez zrobic honowanie (jezeli tylko sie da) . Ale jest znacznie wytrzymalszy od zeliwa i zapewnia mniejsze tarcie , i osiagniecie wiekszej mocy. nie hcodzi tu o pojemnosc 70ccm a 70ccm nie równe . Ja jednak radze 2 ze wzgledu na mozliwosc zrobienia szlifa i jesli masz wał , łozyska w bardzo dobrym stanie to nie koniecznie musisz wymieniac wał. Po dotarciu jednak radzę. A co do docierania nykasyl sie duzo szybciej dociera. zeliwo znacznie dłuzej.
Jesli będziesz potrzebować artykułu dotyczącego docierania silników 2T , napisz to podeślę Ci linka.
Pozdrawiam




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 13:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
teac27, dzieki za odpowiedź ale od strony teoretycznej to jestem poinformowany :) Poprostu chodzi mi o to czy brac 80ccm z nicasilem czy 70ccm żeliwną. A konkretenie który pomiędzy z tych dwóch? Wydaje mi się, że Airsal to dobra firma a ten z Power Force'a rzadziej widuje. Docieranie mi nie straszne więc obojętne czy to będzie 500 czy 1000 km :) Wał i tak mam do wymiany więc to też nie problem - kupie mocniejszy.

Różnica w cenie jakaś tam jest więc wole wiedziec jaki polecicie.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 maja 2010, 13:54 przez 15Hz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 13:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Weź 80ccm z nicasilem . Jak i tak wał wymieniasz a z wałem zapewne łozyska :) Zawsze jest ta mysle że się zatrze prawda. i juz po cylku z nicasilem.. ale tam też możesz wsadzic tuleje zeliwana i tłoka i mieć dalej 80ccm. Ale nicasila łatwo nie zatrzesz :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy