Dzisiaj jest 27 lip 2025, 11:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 cze 2010, 20:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
siemka. dobry byłby taki cylinder? http://moto.allegro.pl/item1062972219_c ... ml#gallery

i jeszcze jedno. czy jeśli mam oryginalny tlok 50cmm to moge zrobić mu szlif na tlok od 80 albo 70 cmm? dzieki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 20:40 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Power Force oszołamiającej mocy nie da, ale jeśli koniecznie go chcesz to bierz, na pewno będzie lepszy od serii. A odnośnie szlifu. Można tak zrobić, bo się sam kiedyś nad tym zastanawiałem i pytałem się znajomych. Tyle, że sam cylinder miał by pojemność większą, ale kanały pozostały bo od 50cc. Miałby słabe napełnianie w konsekwencji mógł by się grzać. Moc było by może trochę większa, ale nie dużo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 20:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
a jaki tanszy dobry 70cmm bys polecil? moze jakiś liunk




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 20:47 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
A do jakiego skuta?? Dobre tańsze 70cc zaczynają się od ok 350-400zł. A myślałeś nad sportową 50cc?


Ostatnio zmieniony 10 cze 2010, 20:49 przez sebek_TGB, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
do stalkera
a w jakiej cenie są te sportowe 50? jak mozesz podeslij linki tych cylków:)




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
poszukaj na www.sklep.mieloch.pl :)

KLIK - Gilera Stalker 50


pozdrawiam :)




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 13:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Co Sądzicie O Tym Cylindrze? [shadow=red]Cylinder 70cmm[/shadow]

Pasował by do seryjnego skuterka? Czy lepiej kupić ten [shadow=red]Cylinder 50cmm[/shadow] ?

dzieki :)[/u]


Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 13:41 przez m930x, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 16:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
ten cylinder Airsal Tech Racing rózni się od TEGO KLIK !!!! :) :) :) :) tylko i wyłącznie tłokiem. poza tym na T6 ścigał się sam Mieloch Racing Team w Niemczech, więc polecam :)




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 16:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
A może MK Series 50? Bardzo dobry cylinder :)




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 12:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
a mozecie mi powiedzieć czym rózni sie cylinder żeliwny od aluminiowego? ktory lepszy? ktory wytrzymalszy? ktory ma lepsze osiągi? ktory dla was lepszy? powiedzcie cos na ten temat moze byc poparte wlasnymi doswiadczeniami:)




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 12:48 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
Na żeliwnym zrobisz szlif (regeneracja). Na aluminiowym niema takiej możliwości chyba że tłoki nadwymiarowe (A B C D). Aluminiowe osiągaja wiekszą moc. Powiem szczerze że kolega do 4T zakładał Airsala na nikasilu i pochodził tydzien potem puszczał olej niemiłosiernie ale niedocierał go wg próg zrobił sie straszny i pierscienie o połowe mniejsze, teraz załozyłem mutaki sam i docierałi jezdzi narazie jakoś .




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe


Ostatnio zmieniony 13 cze 2010, 12:50 przez Klakier, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 12:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Czyli mowisz ze aluminiowe są słabe?




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 13:13 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
Nie są słabe ale jak sie nieumiejętnie z nimi obchodzi to może być wydatek.




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 13:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
czyli duzo oleju trzba dobrze dotrzec?:)




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 13:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
tak, aluminiowy lepiej odprowadza ciepło, chociaż żeliwne są wytrzymalsze i w razie czego w żeliwnym zrobisz szlifa :)




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 13:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
a to do4razdcie jaki kupić cylinder. mam mx 450 zł




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 14:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
Polini Sport 70cc
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 4c80648f80




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 14:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
do full serii poprawi bardzo osiągi? jakieś rolki by trzeba bylo wymienić?




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 17:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
tak jak napisał DzZz!ad-oo, tylko musisz wtedy zmienić łożyska i uszczelniacze na wale, chociaż zaleca się wymianę całego wału.. :)




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 7:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
no dobra. dzieki. a jaką dysze musiałbym wstawić jak mam dellerto 12?




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy