Dzisiaj jest 11 sie 2025, 9:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2010, 19:05 
*

Rejestracja: 25 cze 2009, 23:11
Posty: 100
Pojazd:
w moim vivacity zmieniam łozyska wału i podarła mi sie usczelka miedzy kartery jezeli usune usczelke i dokładnie wysmaruje sylikonem to bedzie dobrze? czy musi byc uszczelka zeby zachowac jakis dystans miedzy karterami?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 21:39 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Tak musi być uszczelka. Musi być dystans.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 21:51 
*

Rejestracja: 20 gru 2009, 17:27
Posty: 54
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
ja tez wymieniałem łożyska na wale i nie miałem żadnej uszczelki. nasmarowałem silikonem i wszystko jest ok.. wiec spokojnie możesz nasmarować silikonem lub hermetykiem.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=42918




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 21:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
nie musi byc uszczelki, daj silikon wysokotemperaturowy, tylko dobrze rozsmaruj i będzie gitara




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 22:38 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
W jednym silniku kartery składa się na silikon w drugim na uszczelkę. W peugeocie ma być na uszczelkę bo uszczelka jest do kupienia więc ma być. Jak składasz na silikon to wszystko wychodzi bokiem na zewnątrz albo wlatuje do wału. Praktycznie nic nie zostaje na karterach.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 22:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:12
Posty: 468
Lokalizacja: nisko
Pojazd:
Kylo93 zupelnie sie z Toba zgadzam zlozylem raz silnik HA1 na silikon wysokotemperaturowy po przejechaniu 500km zaczol ssac powietrze to komory korbowej bo silikon uciekl....




_________________

Sry za brak Polskich znakow, uzywan win Xp x64

Sprzedam 2x Peugeot ludix 2005r.
I'm The Bitch ;) Never RoX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 19:54 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
bin-69 wreszcie jedna mądra osoba się odezwała. Kumpel miał złożone kartery w morini na silikon to po rozpołowieniu silnika nie było w ogóle silikonu między karterami. A jak wymieniałem z nim cylinder jeszcze na karterach złożonych na silikon to pourywałem mu silikon bo wycisnął się do skrzyni korbowej. Wał tarł o niego. Gdyby się te kawałeczki pourywały to latały by po silniku i jeszcze coś by się przypchało. Jeżeli chcesz go złożyć na żyda po taniości to składaj twój wybór ale nie zdziw się jak będziesz musiał po jakimś czasie znów silnik rozpoławiać a nie polecam składania silnika dwa razy na tych samych łożyskach i simeringach.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm


Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, 19:57 przez kylo93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
ehh juz mi sie rzygac chce tym biadoleneim. jak nasmarujesz dobrze sylikonem i mocno srubami sciagniesz to bedzie i musi trzymac. nie ma innej opcji.




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 21:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
wy macie problemy i pierdolicie jak stare babcie , najlepszy koncern piaggio składa swoje silniki od nowości na sylikonie i wszystko jest dobrze a wy jak macie takie problemy to sie za to nie zabierajcie bo widac jak małe macie doświadczenie, wiedze i technike na ten temat


Za słownictwo warn/Sadi

EDIT: Dziękuję :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:


Ostatnio zmieniony 19 cze 2010, 21:17 przez janica94, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 21:24 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Nie rzucaj mięsem nie jesteś na swojej wsi wsiurze ! Chyba napisałem że niektóre silniki mają być oryginalnie złożone na silikonie a niektóre na uszczelce. Zresztą co ja Ci będę cokolwiek tłumaczył... Na samym początku swojej wypowiedzi zaprezentowałeś nam wszystkim swoją klasę więc nie mam nawet z kim rozmawiać bo nie będę zniżał się do twojego poziomu. pozdr




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 21:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:12
Posty: 468
Lokalizacja: nisko
Pojazd:
janica94 pisze:
ja pierdole wy macie problemy i pierdolicie jak stare babcie , najlepszy koncern piaggio składa swoje silniki od nowości na sylikonie i wszystko jest dobrze a wy jak macie takie problemy to sie za to nie zabierajcie bo widac jak małe macie doświadczenie, wiedze i technike na ten temat


po 1 stuknij sie w leb mlotkiem 1 kilogramowym tak ze 3 razy.

po 2 nigdzie nie kupisz takiego silikonu poniewaz jest to specjalna mieszanka, ktora jest produkowana dla koncernu piaggio.

ten silikon w sklepach motoryzacyjnych moze nadaje sie do motorow typu WSK ale nie wytrzyma takiego cisnienia jak jest w skuterze ( silnik wysokoobrotowy)




_________________

Sry za brak Polskich znakow, uzywan win Xp x64

Sprzedam 2x Peugeot ludix 2005r.
I'm The Bitch ;) Never RoX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
bin-69, tyle ludzi jeździ na czerownym sylikonie w tym ja i najmniejszych problmeów nie mam, może coś źle posmarowałeś albo składałeś na świeżo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 21:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:12
Posty: 468
Lokalizacja: nisko
Pojazd:
nieiwem moze w sklepie dostalem gorszy silikon niz Ty ale naprawde nie dalo sie na tym jezdzic az gwizdalo z karterow ....




_________________

Sry za brak Polskich znakow, uzywan win Xp x64

Sprzedam 2x Peugeot ludix 2005r.
I'm The Bitch ;) Never RoX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 21:52 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Jeździjcie na silikonie jak wam szkoda pieniędzy na uszczelkę. Ja zawsze będę uważał że silikonem to sobie można uszczelnić/doszczelnić coś ewentualnie a nie składać na silikon. Jeżeli szkoda komuś pieniędzy na uszczelkę albo nie ma ich to niech sobie kupi kręgielit do wycinania uszczelek. Koszt kupna całego arkusza to cena około 5-10 zł. Smarujesz karter smarem odbijasz sobie na kręgielicie wycinasz i jest gitara. Oczywiście żeby zrobić sobie samemu uszczelkę trzeba mieć trochę chęci...




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm


Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, 21:55 przez kylo93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy