Dzisiaj jest 19 lip 2025, 0:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: 12 cze 2010, 20:30 
Witam!
Ostatnio jadę sobie w nocy 60km/h ( u mnie max) :P i nagle zaczęło mrygać mi światło no to puknełem w lampe i przestało mrygać lecz po chwili zgasło, no to zapaliłem "długie" ale po chwili też zgasło no i dziś parzyłem na reflektor i żarówki są spalone, lecz jak to się mogło stać że obydwie na raz się spaliły ???? Może regulator ??
2 sprawa : Ostatnio zaczęło mi się zatrzymywac łożysko w obudowie od napędu i strasznie buczy wałek lecz po chwili przestaje, w takim razie nalałem w nie oleju ale niestety jest zamknięte i nie wiem czy dużo go wleciało ale po 300km znów to samo łożysko się zatrzymuje i wałek buczy :P I teraz chciałbym je wymienic bo chyba już powoli wykitowuje ale jak je wyjąć z obudowy ?? Macie jakieś pomysły???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 8:14 
dodam że gdy dziś go rozkręciłem to kostki od żarówek były stopione i żarówki całkowicie spalone :/




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 9:55 
***

Rejestracja: 19 maja 2010, 20:29
Posty: 522
Lokalizacja: Lsc
Pojazd:
te łożysko pewnie trzeba będzie wyjąc "na chama" tzn njpierw tą osłonke gumową z niego zdjąć i jak sie kulki ujawnią to walićśrubokretem aż sie rozsypie i wtedy po sztuce wyciągać wszystko :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 12:14 
heh no narazie wyjęłem tą osłonke i wszystko przeczyściłem ropą a potem nalałem oleju i potem nawaliłem w nie smaru przy tym ruszając nim, no i tak luzów nie ma na razie chodzi dobrze ale zobaczę jak długo :mrgreen:
Ale niech ktoś się wypowie co z tymi światłami bo nie chce na próżno palić następnych żarówek, a nie wiem do końca czy to regulator :?




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 12:16 
***

Rejestracja: 19 maja 2010, 20:29
Posty: 522
Lokalizacja: Lsc
Pojazd:
jak masz zioma jakiegoś z podobnym sqtem to pożycz oid niego regulator i zobacz jak sie zachowaelektryka cała, a akumulator mas zdobry?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 12:22 
tak aku jest elegancko naładowane bo kręci idealnie bardzo szybko, kurde boje się kupić nowe żarówki bo włoże i możliwe że całkiem się stopią te kostki co siedzą na żarówce :/ ale chyba kupie nowy regulator, bo w końcu od przybytku głowa nie boli :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 14:52 
*

Rejestracja: 26 kwie 2010, 16:41
Posty: 4
Pojazd:
Z tego względu, że również mam problem ze światłami, dołączę się do tematu. Problem co prawda innej materii gdyż żarówki nie są przepalone a nie mam świateł pozycyjnych, mijania i drogowych. Kierunki i stop w porządku (ciągnie z aku) natomiast reszta z tego co zdążyłem ustalić, z prądu wytwarzanego przez skuter. Czego szukać/ co wymieniać/ gdzie szukać? / Keeway Hurricane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 22:58 
*

Rejestracja: 05 maja 2010, 16:08
Posty: 156
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
immortal pisze:
Z tego względu, że również mam problem ze światłami, dołączę się do tematu. Problem co prawda innej materii gdyż żarówki nie są przepalone a nie mam świateł pozycyjnych, mijania i drogowych. Kierunki i stop w porządku (ciągnie z aku) natomiast reszta z tego co zdążyłem ustalić, z prądu wytwarzanego przez skuter. Czego szukać/ co wymieniać/ gdzie szukać? / Keeway Hurricane


najbardziej prawdopodobne, na 99% prądnica(magneto) do wymiany :) jest też mniej prawdopodobne że regulator napięcia.




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Hyosung ... met/124321




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 23:26 
*

Rejestracja: 26 kwie 2010, 16:41
Posty: 4
Pojazd:
kubas21 pisze:
najbardziej prawdopodobne, na 99% prądnica(magneto) do wymiany :) jest też mniej prawdopodobne że regulator napięcia.


To jeszcze zapytam czy prądnica (magneto), o której piszesz w skuterach zwie się stator iskrownik? Jeśli tak to ta część została wymieniona. Co prawda wtyczki w skuterku nie pasowały do wtyczek przy statorze (stator przeznaczony do Hurricana (!?)) ale że robił to znajomy elektryk pozostało mi jedynie zaufać jego umiejętnościom. Czy należy jednak sprawdzić to połączenie? Czy tam może tkwić problem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 7:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
medyk94 - pierwsze co robisz to odpalasz skuter blokujesz gaz żeby miał te średnie obroty włączasz światła i mierzysz miernikiem napięcie w kostkach - nie powinno być większe niż ~14,4 - 14,6V
Jeśli jest lub jest mniejsze niż 13V - wymieniasz regulator napięcia

Sprawdź też aku czy jest OK....
Ewentualne posprawdzaj wszystkie kable czy nigdzie nei są przetarte..

No i kup nowe żarówki :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 14:03 
DJPIECZYWO, nowe żarówki kupiłem dałem za jedną philispsa 23 zł a za drugą chińską 12 zł :shock: dla mnie to bardzo drogo wyszło
Co do tego napięcia-miernika nie posiadam ale może da sie załatwić, i czy jak napięcie będzie większe niż te 14 ,6V to chyba też wymieniać regulator bo ja widze że on za mocno je podładował i normalnie dedły :P Aku mam dobre świeżo naładowane i kable też są spoko tylko że jak mówiłem te kostki co siedział na żarówkach prawie całe się stopiły :/




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 17:06 
*

Rejestracja: 05 maja 2010, 16:08
Posty: 156
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
skoro się kostki stopiły to miał za duże napięcie. Można z tego wywnioskować iż regulator nawalił :)




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Hyosung ... met/124321




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 8:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Tak jeśli będzie wieksze niż 14,6V to Też regulator....
ale jak spalił żarówki to na bank ma za duże napięcie :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 7:53 
*

Rejestracja: 26 kwie 2010, 16:41
Posty: 4
Pojazd:
Pozwolę sobie odświeżyć temat. Jak pisałem nie miałem świateł i korzystając z rady użytkownika kubas21 zakupiłem regulator napięcia (prądnice miałem chwile wcześniej wymienioną). Wsadziłem nowy regulator i co? I spaliło żarówki. Czy jest możliwe aby regulator wyprodukowany do hurricana nie był odpowiedni dla hurricana? Czy może dostałem w sklepie uszkodzony? Nie mam pojęcia co dalej...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 8:32 
tez sie tak nadziałem tylko ze moj reguator nie ładował aku a światła były :P i włożyłem stary regulator i wywaliłem te całe kostki co nakłada sie na żarówki i poprostu zrobiłem wszystko na krótko poprzez piny no i teraz jest git :mrgreen: chyba miał za dużo luzu na tych kostkach i prąd skakał i sie paliły żarówki bo wcześniej mi przygasały :P




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy