Dzisiaj jest 11 sie 2025, 12:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2010, 19:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 21:02
Posty: 136
Lokalizacja: Plock
Pojazd:
chcialbym tuningnac ;d moja vive ale jestem zielony... slyszalem o roznych rodzajach tuningu evo race sport itp. czym one sie roznia? i jakie sa plusy i minusy tych typow? dzieki za odp




_________________

tuning
-nic
80km/h :D

piles? nie jedz..
nie piles? wypij..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 20:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Sport to najsłabsza klasa i najmniejsza awaryjność oraz spalanie.Racing to już mocniejsza co kilka tyś trzeba wymieniać tłok duże spalanie awaryjność itp.Evo bardzoo duża moc spalanie ponad 10l i duża awaryjność.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 21:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 21:02
Posty: 136
Lokalizacja: Plock
Pojazd:
aha dzieki to wybiore sport... a mogl by mi ktos doradzic jakies czesci? mam 1500-2000pln zalezy mi na przyspieszeniu i okolo 90km/h chce cylek, wal lozyska i moze wydech aale to juz jak starczy mogl mi mi ktos NAJLEPSZE CZESCI i zeby wysoko krecil tak z 11 tysiecy albo i wiecej ^^ dzieki




_________________

tuning
-nic
80km/h :D

piles? nie jedz..
nie piles? wypij..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 7:35 
*

Rejestracja: 22 maja 2010, 14:20
Posty: 19
Pojazd:
a co byś chciał 70 czy 50 sporta ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 8:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 21:02
Posty: 136
Lokalizacja: Plock
Pojazd:
sport 70




_________________

tuning
-nic
80km/h :D

piles? nie jedz..
nie piles? wypij..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 11:00 
*

Rejestracja: 22 maja 2010, 14:20
Posty: 19
Pojazd:
CYLINDER
najlepiej jeśli chcesz przyśpieszenie i wysoki v-max to wsadz 70 z żeliwnych to aktualnie na mielochu jest tylko Cylinder Malossi Sport 70cc ale lepszy byłby chyba Polini Sport 70cc lub jakiś alminium Cylinder Stage6 Sport Pro 70cc ale ja osobiści wolał bym żeliwo bo można szlifa zrobić
WAŁ
Wał korbowy Tec Racing jest to jeden z tańszych wałów ale doskonale nadaje się do 70
GAŹNIK
aby maksymalnie wykorzystać moc cylindra najlepiej wsadzić większy gażnik np Gaźnik Tec Racing 17,5mm (PHVA) 17,5 powinno starczyć jak coś prosze mnie poprawić
KRÓCIEC SSĄCY
seryjny nie będzie pasował Króciec ssący Top Racing Peugeot 17,5-21mm
STORZKOWY FILTR POWIETRZA
Filtr powietrza Polini Air Box
TŁUMIK
Wydech Yasuni Z myślę że ten wydech będzie dobrym rozwiązaniem
WARIATOR
nie wime czy on coś da przy tych częściach jak coś to proszę mnie poprawić Wariator Malossi Multivar

to chyba na tyle na tych częściach powinneś wyciągnąć w zależności od cylindra około 10km spalanie 6l może więcej koszt tych częsci to 1915zł myślę że są to dobre części (wszystkie części śa oczywiście na mielochu) jeśłi o czymś zapomniałem lub coś żle dobrałem proszę mnie poprawić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 11:31 
*

Rejestracja: 17 cze 2009, 21:47
Posty: 72
Pojazd:
Gaźnik ewentualnie może zostać seriia na większej dyszy ale nie wyciśniesz maxa mocy a jeśli już byś zmieniał gazior to co do krócca to można kupić seryjny ale z jakiegoś peugeot 100 ccm tam są takie jaki jest potrzebny i taniej cie to wyjdzie :mrgreen:

Vivki są AC tylko nie? A nie lepiej było by przerobić go na LC (koszt nie duży bo ok.300 zł), mógł byś to uzyśkać na częściach ze speeda.
Skoro i tak wymieniasz cylek,wał itd Dokupił byś tylko chłodnicę,pompe wody no i cylek nowy już LC. Na tym samym cylku tylko LC osiągniesz większą moc i lepsze chłodzenie :P

Ps. kimi52 10KM na sprocie? :D Nie wiem jakim cudem...


Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, 11:32 przez macko3131, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 21:02
Posty: 136
Lokalizacja: Plock
Pojazd:
a wiecie ile moja viva moze miec teraz koni? wszystko seria... czyli jak bym tuningowal te wszysstkie wczesci co opisano wyzej na ac to okolo 9km a jak lc to ile?




_________________

tuning
-nic
80km/h :D

piles? nie jedz..
nie piles? wypij..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Mając LC nigdy nie odczujesz spadku mocy. Jak jedziesz 2suwem AC to po dluzszej jezdzie przy wiekszej mocy bedzie sie przegrzewal i tracil moc. W LC jest to niemożliwe cały czas równiutko i w Speedach różnica w v-max ok 5-10 km/h więcej w LC niż w AC




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 22:31 
*

Rejestracja: 29 gru 2009, 22:49
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Twoja vivka ma REALNIE 4,5-5 KM. :lol:




_________________

Lubie pociskac, szkoda że pod wtryski nie ma MHR xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy