Dzisiaj jest 12 sty 2025, 19:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 cze 2010, 22:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Mianowicie nie długo będę zakładał cylinder i mam dylemat czy kupić nowy czy te co posiadam jest dobre.
Model łożyska to BGM.

A więc jak sprawdzić jego stan, zużycie, po czym poznać że jest do śmieci a po czym, że jest w stanie dobrym?




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 10:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:18
Posty: 263
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
JA SPRAWDZAM TAK : wyjmuje z główki ramy i szcząsam za boki nie za igiełki i jak słysze ze trzeszczy to jest juz zuzyte




_________________

medyk94,
Cytuj:
zaobserwowałem że raz mam 15 obrotów dzwonem a raz mam 13


Ostatnio zmieniony 15 cze 2010, 10:51 przez meblorz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 19:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Wkładasz łożysko w korbowód a do środka sworzeń tłoka i jeśli sworzeń ma luzy promieniowe to jest do wymiany.
W jakim stanie by nie było warto je wymienić kupując nowy cylinder za parę stówek, zwłaszcza, że seryjna igiełka NTN kosztuje 11zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy