Dzisiaj jest 09 sty 2025, 22:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 cze 2010, 17:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Nie wiem co jest bo ostatnio rozdupałem uszczelkę wiec na szybkiego aby trochę pojeździć zrobiłem drugą z gumy(odporna na wysokie temp.) zakładam głowice zrobiłem jeden próbny obrót wariatorem i jakoś dziwnie lekko poszło pomyślałem że za lekko dokręciłem głowicę dokręciłem mocniej i spróbowałem go odpalić z kopa i nic słychać tylko takie syczenie spod głowicy jak by miał przedmuchy odkręciłem pokrywę zrobiłem ruch wariem i było słychać syczenie w cylku dziś kupiłem komplet uszczelek i zamontowałem bo myślałem że to wina tej dorobionej uszczelki ale jednak nie zamontowałem org komplecik dokręciłem i to samo zero kompresji tylko syczenie :/ Dokręciłem tak śruby że dwie szpilki ukręciłem i nic lipa nie wiem co teraz czego to wina :?: Cylek na pewno nie jest zatarty. Pomocy :(


Ostatnio zmieniony 16 cze 2010, 17:55 przez mateusz24, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 18:09 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
A sprawdzałeś świece




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 18:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
A nie miales moze tej uszczelki przypieczonej i nie zdrapywales jej z glowicy/cylka? Bo byc moze naruszyles idealnie prosta powierzchnie styku tych elementow ;) Jedz zplanuj glowice (koszt max 20zl) i zloz jeszcze raz ;)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
A można to zrobić papierem na idealnie prostej nawierzchni :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 18:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
jak odkręcałeś głowice

12
34

1-4
2-3

czy 1-2-3-4 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 18:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
vrathe pisze:
jak odkręcałeś głowice

12
34

1-4
2-3

czy 1-2-3-4 ?

:?: :?: :?: :?: :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 19:18 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
jak dokręcałeś śruby po przekątnej czy po kolei




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 19:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Po przekontnej ale to i tak niema nic do tego według mnie to i tak trzeba raczej plantować głowicę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy