Dzisiaj jest 28 lip 2025, 20:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: za dużo pali
Post: 15 cze 2010, 16:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:45
Posty: 65
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
Witam
Co może być przyczyną zbyt dużego spalania ? czytałem już poprzednie tematy na ten temat i nie ma żadnych wycieków, silnik odpala od strzału, pali jak smok 7 Litrów na 100 km. Proszę o pomoc bo doradzali mi żeby nie kupować chinola bo sie chłopak potnie, a tu mnie zaraz krew zaleje. Podobno poprzedni właściciel coś tuningował a potem sprzedał części osobno a skuter mi z seryjnymi częściami.

Mam podejrzenia co do niektórych części ale wole zapytać tzn:

Filtr - na kolanku do filtra jest luz (nie wiem czy to sie zalicza do lewego powietrza)
Sprzęgło - startuje z wysokich obrotów ( z 7 tys. a jak jadę Vmax to pokazuje 10tys. obr.)
Wał - lekki luz na wale

Silnik minarelli horizontal LC rocznik 2001
przebieg to 32 000 km
V max 80km/h
Dysza główna 64

Tuning, prawie seria poza wydechem leo vince tt i wario polini speed
Proszę o porady co sprawdzić co wymienić z góry thx




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 16:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Sprawdź zawór membranowy:)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 18:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:45
Posty: 65
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
no dwie blaszki minimalnie odstają jak patrze pod słońce to źle ?




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 cze 2010, 18:17 przez bulik12346, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Tak to źle i przez to może dużo palić...




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 18:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:45
Posty: 65
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
one są przykręcone na śrubkach można je odkręcić i odwrócić ?? albo przygiąć ??




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 18:51 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 18:05
Posty: 101
Lokalizacja: łódź
Pojazd:
U mnie skuter palił 10 litrow na 100 km .Też miałem wygeiete membranki .Najlepiej kupic nowe takie niż je wyginać w drugą stronę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 19:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Ja mam wygięte w drugą stronę i jak narazie jest dobrze ale będę kupował nowy zawór więc to tymczasowe rozwiązanie:D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:45
Posty: 65
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
ale poważnie przez te membranki może tyle palić ? same membranki wymieniłeś i już nie palil ci 10l tylko normalnie ?




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 21:09 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 18:05
Posty: 101
Lokalizacja: łódź
Pojazd:
Właśnie zamówiłem sobie nowe membranki i zobaczymy co z tego będzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 11:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:45
Posty: 65
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
to jak co to napisz czy coś pomogło i o ile mniej pali ;) z góry thx




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 11:49 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 18:05
Posty: 101
Lokalizacja: łódź
Pojazd:
Jak masz ten króciec jeszcze to weź go pod kran i zobacz jak szybko będzie ci przepływać woda mi to aż prawie kran nie nadarzał wyrabiać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 13:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:45
Posty: 65
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
ja przelewałem i miałem tak samo




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 19:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:45
Posty: 65
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
a czy moze to byc wina zbyt duzych obrotów :?: bo silnik przy starcie prawie wyje




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 17 cze 2010, 19:27 przez bulik12346, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 19:32 
*

Rejestracja: 12 cze 2010, 13:07
Posty: 61
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
tez bo jak od razu na starcie wchodzi na wysokie obroty to widocznie w ogole nie ma niskich obrotow co moze spowodowac wzrost zuzycia paliwa:p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy