Dzisiaj jest 28 lip 2025, 12:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 cze 2010, 12:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Męcze się już z moim dellorto 17,5 od roku mianowicię dobrze było tylko raz jak wydech miał blokadę po rozblokowaniu regulacja gaźnika jest nie możliwa tak aby działał prawidłowo wygląda to tak ustawiam iglice na środkowym rowku optymalna mieszanka dla 70cm z wydechem RS2 obroty reguluje wg poradników na poziomie 1800-1900 czyli śrubka od przepustnicy wykręcona o 2 obr i od mieszanki 1,5 obr problem pojawia się podczas jazdy a właściwie zwalniania przy dojeżdżaniu do skrzyżowania jade np 45km/h i puszczam gaz efekt jest taki jakby ktoś wyjoł kluczyk ze stacyjki skuter nie robi "tyn ...tyn...tyn.."(wiecie o co chodzi) tylko buuuuu i dopiero jak sprzęgłóo odpuści czyli około 15km/h schodzi na wolne obroty o co chodzi próbowałem to ustawić żeby było ok ale wówczas obroty wolne są na poziomie 3,5tyś wtedy jest jakby normalnie wymiana dysz nic nie daje filtr powietrza szczelny i czysty co gaźnik za mały ?? jeszcze mam taki efekt że jak jade np 50km/h i lekko odpuszcze gaz to skuter chwile utrzymuje wyższe obroty a potem zwalnia to by wyglądało na za ubogą mieszanke ale świeca jest dość ciemna taka "kawa z minimalną ilością mleka" co robić?




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 12:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Po prostu nie schodzi Ci dobrze z obrotów. Spróbuj wkręcić śrubę od mieszanki na 2 obr i nawet próbuj więcej.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 13:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Mateuszek pisze:
Po prostu nie schodzi Ci dobrze z obrotów. Spróbuj wkręcić śrubę od mieszanki na 2 obr i nawet próbuj więcej.


tylko że jak daje więcej to potem mam za wysokie wolne obroty znowu...




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 13:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
To odkręć wolne i wkręć mieszankę. W końcu jakaś kombinacja zadziała.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 10:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Mateuszek pisze:
To odkręć wolne i wkręć mieszankę. W końcu jakaś kombinacja zadziała.


własnie kombinuje jak koń pod góre i nigdy nie jest idealnie chyba że ze sportowym wydechem inaczej chodzi silnik niz na serii podciśnienie itp?




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 11:07 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
raper, też tak miałem..Identycznie;) Więc tak to ,że nie chciał trzymać obrotów to było spowodowane niską kompresją:( Wymieniłem pierścienie ,było ok..

A to,że nie tyka tylko robi buu przy zwalnianiu a jak sprzęgło odpuści to mam nadal:)

U mnie tego nie było jak wykręciłem mu więcej śróbke od mieszanki a nie wkręciłem:)

Ale wtedy znów miał troszkę mniej mocy więc jeżdżę tak jak ty:P
A pobaw się jeszcze z tą iglicą..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 9:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Jesli nie robi tych swoich "tyn tyn tyn" to przepala paliwo, w zwiazku z czym za duzo masz ustawione ; )




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 10:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
dante pisze:
Jesli nie robi tych swoich "tyn tyn tyn" to przepala paliwo, w zwiazku z czym za duzo masz ustawione ; )



ok podniosłem iglice o 1 rowek czyli jest na 2giej pozycji od dołu na 5 ustawiłen czyli dość bogato silnik chodzi inaczej znaczy ma troche mniej tendencji do przerywania ale zaś wolne obroty są za wysokie




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 12:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
To wykręć wolne obroty.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
dante pisze:
To wykręć wolne obroty.



dobra dochodzę do jakiegoś kompromisu po wykręceniu składu mieszanki o 3 obroty i o 3,5obr przepustnic reaguje na gaz bardzo dobrze i szybko schodzi z obrotów zobaczymy w próbie drogowej ale to jutro




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 20:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
raper pisze:
dante pisze:
To wykręć wolne obroty.


teraz to dopiero mam jazde jak jade tak 50km/h i puszcze gaz to skuter jeszcze przez kilka sekund nie zwalnia dopiero po chwili obroty spadają o co chodzi to sie robi niebezpieczne




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy