Dzisiaj jest 08 lis 2024, 17:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 2t czy 4t
Post: 20 kwie 2010, 22:12 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 22:11
Posty: 3
Pojazd:
Jak w temacie. Co polecacie??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 22:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Oczywiście, że 2T jeżeli mowa jet o 50-250 xD. Na plusy moc, dynamika, dzwięk ( 4T w 50 brzmi ochydnie moim zdaniem ). Na minusy spalanie ... Ale coś kosztem czegoś :]




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 2:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
No i latwiejszy tuning , Jesli mozna dodac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: 2t czy 4t
Post: 21 kwie 2010, 9:48 
*

Rejestracja: 17 lut 2010, 0:05
Posty: 9
Pojazd:
gontekpl pisze:
Jak w temacie. Co polecacie??


Najpierw ty się określ do czego potrzebujesz skuter?, do pracy, do lansu, sportu?. Każdy silnik ma wady i zalety.




_________________

http://omniaforum.pl Moje forum Samsung Omnia, 21506 użytkowników forum.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 10:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 21:02
Posty: 231
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
lukasino83, Ma rację. Napisz do czego ci potrzebny ten skuter. Później ile masz $$$ bo to jest chyba najważniejszy czynnik:) Ja też również jestem za 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 13:47 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 22:11
Posty: 3
Pojazd:
tzn nie potrzebuje go do stuntów itp. Ma być dynamiczny, mieć dobre osiągi, przyspieszenie. Kwestie czy jest ekonomiczny czy nie nie wchodzą w ogóle w grę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 14:34 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 10:15
Posty: 62
Pojazd:
No to w takim razie 2T i tyle.




_________________

Kymco Vatality - project
:arrow: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=99898




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 14:36 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
Kwestie czy jest ekonomiczny czy nie nie wchodzą w ogóle w grę.[/quote]

to nad czym się zastanawiasz tylko 2t




_________________

Kamek46 napisał : pasażer przy dohamowaniach "leci na mnie :twisted: ", jeśli jest to pasażerka to można uznać to jako plus, gorzej gdy jest to kolega :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 15:36 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 22:11
Posty: 3
Pojazd:
Jedyne co mnie zastanawia to dźwięk 2t. Macie może jakiś film pokazujący dźwięk 2t/4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 15:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
4T jak dla mnie to ma dźwięk taki zmulony, 2T jakby miał więcej mocy :P
Masz tu moje 2 filmiki 2T, na jednym nagrałem dźwięk tecnigasa bez dyfuzora:
http://www.youtube.com/watch?v=YO4TZt4_EQs
http://www.youtube.com/watch?v=J7hd1_2jS_Y




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 18:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:34
Posty: 249
Lokalizacja: okolice Suwałk
Pojazd:
he ja mam 2t ale raz widzialem 80 4t jak jechałem obok tegoz sprzeta :twisted: ok 37 km/h to gdy mnie wyprzedal to go na kolo postawilo (konkretnie to kymco agilty ale ciezko było poznac)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 18:10 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 6:37
Posty: 17
Pojazd:
4T nie 'pierdzi' jak 2T
a na wyskokich obrotach chodzi zaje*iście :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 18:39 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
nie no ja na Twoim miejscu brał bym 2t




_________________

Kamek46 napisał : pasażer przy dohamowaniach "leci na mnie :twisted: ", jeśli jest to pasażerka to można uznać to jako plus, gorzej gdy jest to kolega :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 19:15 
*

Rejestracja: 14 wrz 2009, 22:31
Posty: 55
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Ja mam 4T Agility RS i powiem tak:

Beż żadnego tuningu przyśpieszenie jest kiepskie, bardzo.

Po ściągnięciu tulei z wariatora wzrosła prędkość do 70km/h, przyśpieszenie dalej kiepskie.

Po wymianie cylindra na 80ccm wzrosło przyśpieszenie - jednak nie jest ono tak dobre niż np. w 2T Hondzie czy Gillerze Runner (tylko takimi 2T miałem okazje się przejechać).

Nie mam porównania do Agility 2T (a raczej z tym modelem powinienem porównać mój skuter, a nie z Honda czy Runnerem).

Po odcięciu kabelka z modułu przyśpieszenie pozostało bez zmian, natomiast Vmax=80km/h licznikowe.

Mi te parametry całkowicie odpowiadają i nie potrzebuję nic więcej.

120zł zapłaciłem za cylinder - pewnie jakiś kiepski Chinol, możliwe, że po wymianie na coś droższego, przyśpieszenie będzie znacznie lepsze-nie wiem.

Dlaczego kupiłem 4T? Powody są dwa:

1. Nie trzeba kupować i dolewać oleju (oszczędność, mniej roboty)
2. Bardziej podoba mi się dźwięk silnika 4T. Uważam, że 2T poprostu pierdzi i jest za głośny.


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2010, 19:17 przez reaper1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 9:37 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 16:49
Posty: 30
Pojazd:
ja znowu jestem za 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 9:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
2T takie jest moje zdanie. Dźwięk jest o niebo lepszy niż odkurzacze 4T :D:D




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 13:37 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
Sorry za odkopanie tematu. Jak czytam te wasze komentarze popierające 2T to mi się wierzyć nie chce jak każdy namawia do tego co sam ma. Dobra nie będę tu mówił, ze 4T jest lepszy czy coś na siłę. Mam 4T przyśpieszenie słabsze niż 2T ale tylko do około 30 km/h. potem zostają w tyle. Po drugie dzwięk jak odkurzacz to chyba mają 2T a nie 4T. Większość gdy usłyszała jak chodzi Nexxon pytali się czy to ma 125 ccm i czy coś robiłem z tłumikiem. V-max oczywiście jak jechaliśmy w tą samą stronę ja i kolega na 2T ja miałem 80 (jeszcze bez tuningu) on 70 i szybciej nie wydusił. W swoim mam więcej mocy niż APrilia RS 50 - jechaliśmy pod wiatr tak około 50 i przyśpieszamy kolega został w tyle, ja bez problemu coraz szybciej. Mniejsze spalanie niż 2T. A tuning - nie ma rzeczy nie możliwych :cool: to, ze nie można wymienić tłumika to minus. W swoim wymieniłem tylko cylinder i głowicę koszt 160 zł i licznik zamykam wszędzie a po dobrych drogach około 90 jest. zamierzam wymienić jeszcze dyszę :P :D




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 14:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
dyho, 2T jest mocniejsze od 4t dużo i nie muszę się rozpisywać bo każdy kto się zna przyzna mi rację. W przypadku poniżej 125ccm zawsze 2T jest mocniejszy i nie do 30km/h a do końca, żebyś miał racje to przykładowo na wyścigach jeździli by 4T bo tam prawie wgle nie zwalniają poniżej 30km/h O.o to dlaczego nie jeżdżą 4T? Bo są słabsze i tyle.

Chłopak chcę mocy jedyne rozwiązanie to 2-sów i tyle "!!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 15:23 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
wczoraj jeździliśmy i kolega aprilią RS50 palił gumę na pierwszym biegu a ja na drugim, aprilia to 2T a ja mam 4T. Jak jedziemy po piachu i dam opór na jedynce to tylko piach świszcze a w żadnym innym nie. Zależy jeszcze jakie 4T. Ale dźwięk ma na pewno lepszy niż 2T. a W wyścigach chodzi o przyśpieszenie czyli moc na początku a nie przez cały czas.




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.


Ostatnio zmieniony 19 cze 2010, 15:25 przez dyho, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
może kolega ma źle wyregulowanego ;) RS50 jest mocny ;). Uwierz musi mieć coś zrytego bo nie wierze w to co mówisz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy