Dzisiaj jest 13 mar 2025, 0:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2010, 22:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Pierw proszę się zapoznać z tym co to jest cross. Nie wszystko co ma kostki to jest cross...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


 Tytuł:
Post: 18 cze 2010, 23:34 
Pojemnosc? Początkujący/Zaawansowany? Ogólnie to wszystko co firmowe tzn japan italy itd jest dobre




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2010, 23:59 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
jak jakaś 50cc to najlepszy silnik moim zdaniem minarelli am6




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 7:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2010, 20:57
Posty: 104
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
Tak początkujący, 50ccm wolałbym ew coś 80ccm+ na 50ccm zarejestrowane :P Bo chcę w miarę legalnie jeździć ;P bo mam kartę motorowerową tylko ;)




_________________

Romet RXL 50 :)
Skuter jak skuter, co z tego że chiński? Ważne że mój..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 8:29 
*

Rejestracja: 10 maja 2010, 13:52
Posty: 23
Pojazd:
Kup sobie Kawasaki KMX 125 tylko że to jest 125.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 8:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2010, 20:57
Posty: 104
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
no właśnie a ja pisałem ze chcę 50ccm jedynie tuningowana większa pojemność ale na 50ccm




_________________

Romet RXL 50 :)
Skuter jak skuter, co z tego że chiński? Ważne że mój..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 14:25 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
jak idzie jeździć full crossem na karte motorowerową to ja niewiem wybaczcie xd ja ci preferuje z full crossa cr'e 250 bedziesz miał kape co pół sezonu a nie tak jak 50cc co 40 moto godzin full cross niema homologacji więc nawet prawko ci nie pomoże xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 15:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2010, 20:57
Posty: 104
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
Tak..?

A co takiego trzeba wymieniać co 40moto godzin w crossie ?




_________________

Romet RXL 50 :)
Skuter jak skuter, co z tego że chiński? Ważne że mój..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 9:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
A ja z biegówki brał bym CPI SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 10:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
DaveMAX pisze:
Tak..?

A co takiego trzeba wymieniać co 40moto godzin w crossie ?


tłok, co dwa tłoki regeneracja wału + korba.

Nie wiem czy nie częściej niż 40MH




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 11:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2010, 20:57
Posty: 104
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
jakoś wierzyć się nie chce.. skoro takie awaryjne to dlaczego dużo osób ma biegówki 50ccm ?




_________________

Romet RXL 50 :)
Skuter jak skuter, co z tego że chiński? Ważne że mój..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 11:12 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 20:16
Posty: 21
Lokalizacja: to pytanie?
Pojazd:
koledze klikszen, razcej chodzi o fullcrossy typu YZ 125




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yam ... r_50/90376


Ostatnio zmieniony 20 cze 2010, 11:12 przez mlody1796, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 11:14 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
to nie jest awaryjne full cross ma tak wytężony silnik że musisz to wymienić chyba że chcesz mieć tylko połowe osiągów tego co maż dostępne w pojemności 125 maż 47 kuca więc zauważ jak to dużo lepiej kupić cr'ke 250 i maż spokój na ok.pół sezonu a jakie osiągi...na każdym biego na 1 koło xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 11:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2008, 19:28
Posty: 100
Pojazd:
Cpi- to badziwie ma podrobe am6 i jest słabego wykonania
Yahaha DT 50- ma dużą mase i silnik słabszy(am6) od derbi
Derbi Senda R- w maire lekki i ma mocniejszy, a za razem wytrzymalszy silnik od am6, najlepiej brać wersje DRD bo ma mocniejszy silnik i dużo lepsze zawieszenie (marzocchi/gazowy Pailoli z tyłu)
Gilera rcr- tosamo co derbi tylko owiewki minimalnei zmienione...

Jak dal mnie najlepsza dla Ciebie będzie Honda HM CRE- jest zbudowana na bazie hondy cr 125, nawet ma podobne wymiary, przy czym ma fabrycznie podkręcony silnik am6, który w tym motorku legitymuje sie największą mocą w klasie 50cc, do tego ma świetne zawieszenia kayaba czyli takie jak prawdziwych krosówkach z hondy:D

Dobra jest tez opcja kupna zwykłej sendy R- czyli koła 21 i 18 cali za około 3000-3500zł + tuning. Jakiś wałz top racinga, wydech mk thower, łożeska mk i cylinder airsal racing 70cc. po jakims czasie sprzęgło i gaźnik...

Co do full crosówek to amatorzy zazwyczaj na jednym tłoku potrafia przejezdzic o 15m/h więcej niż starzy wyjadacze bo nei potrafia nonstop kręcic silnika poniewaz w wielu sytuacjach moc ich przerasta. Tłok zmienia sie +/- co sezon- koszt około 350-450zł, korbe co dwa tłoki- koszt 300-500zł, łożyska na wale tak jak korby koszt 100zł, przy czym najlepiej wymienic wszystkie łożyska + 150-200zł.

W 4T- remonty robi sie rzadziej ale czeste regulacje zaworów, wymiana oleju oraz remonty, ktore są wiele droższe od 2t wychodzi podobnie lub troche drozej niz w 2t. Ich plusem jest moc juz w niskim zakresie obrotów- ale kto na to patrzy przeciez tu sie nie powoli pierdzi tylko ciśnie...

Myśle, ze dal Ciebie najlepszym wyborem będzie honda HM CRE bo jest najbardziej przystosowana w teren w klasie 50cc i jest normalnie rejestrowana na motorower. Zapomniałem dodać, że ta honda ma dwie chłodnice co świetnie sprawdza sie ponieważ silnik sie nie grzeje przy mocnym katowaniu w upały ale nei ma dozownika oleju czyli sam robisz meiszanke jak w prawdziwych crossach 2t co jest lepsze niż dozownik bo silnik jest lepiej smarowany.




_________________

Derbi Senda 70 (Mk)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14936




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 12:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2010, 20:57
Posty: 104
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
@Kubus
Czyli mam rozumieć że 125ccm jest bardziej awaryjne od 50ccm? I że 50ccm jest dobra ?

@Pawlak

Całkiem możliwe ale wybrałem model Derbi Senda X-treme ze względu że już od razu ma crossowe opony, a nie w przypadku innych że musiałbym dokupić a to dodatkowe koszta.

oo, nie wiedziałem nawet o tym modelu i nawet nikt wcześniej mi go nie proponował.
Widzę że ta honda to tak jak yamaha podobne roczniki i ta sama cena :P

* Tutaj moje pytanie, lepiej kupić taką hondę Na Przykład! z roku 95 za 4 niż sende x-treme z 06 za 4k ?

No właśnie kiedyś też główkowałem nad tym czy lepiej kupić seryjną i tuningować czy od razu kupić tuningowaną

Rozumiem, że w 50ccm tego tłoku tak często się nie zmienia.? ( ja nawet na początku 50ccm będę się bał szaleć w terenie :P )

Ale i tak 50ccm nie ma 4T nie ? Zresztą i tak bym wolał 2T

Czyli ta honda jest najmocniejsza z yamahy dt 50 i derbi senda x-treme gilera rcr ?


I Też bardzo dziękuje za twoją wypowiedź, jasna zrozumiała, wiele czasu na nią chyba poświęciłeś.. dziękuje. :)

i czekam na dalsze odpowiedzi, wskazówki.




_________________

Romet RXL 50 :)
Skuter jak skuter, co z tego że chiński? Ważne że mój..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 12:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2008, 19:28
Posty: 100
Pojazd:
Szczeze? Jak znajdziesz tanio to kup wersje SM na kołach 17' i do tego za grosze dokupisz koła crossowe... Np. kpl kół sm to ksozt 400-500zł, a crossowych około 250-300...

Ja bym brał nawet starszą honde bo jest o wiele bardzie jwytrzymalsza. jak wymienisz w niej tłok z cylkiem to pochodzi ładnych pare lat...




_________________

Derbi Senda 70 (Mk)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14936




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 12:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2010, 20:57
Posty: 104
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
A co jest podstawą tuningu takiego crossa ? Cylinder, tłok, wał, tłumnik..? Jakie koszta tych 4 rzeczy..? ew dodatkowych których nie wymieniłem.

jestem w stanie to sam wymienić..? ( nie znam się na motorach ) czy serwis ?




_________________

Romet RXL 50 :)
Skuter jak skuter, co z tego że chiński? Ważne że mój..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 14:13 
*

Rejestracja: 17 cze 2010, 13:57
Posty: 6
Pojazd:
a może Yamaha dt 125/50? Albo coś tego typu?

Bo full crossa nie chcesz, dobrze rozumiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 14:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2010, 20:57
Posty: 104
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
Nie chce full crossa.
Chcę 50..




_________________

Romet RXL 50 :)
Skuter jak skuter, co z tego że chiński? Ważne że mój..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy