Dzisiaj jest 08 lis 2024, 16:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 21:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
a ja wieżę bo 4t ciągnie od dołu i to 4t jest mocniejsze np. mój kolega ma xr6 i jak ktoś złapie go z tyłu żeby nie jechał to on nie da rady ruszyć -.- jak ktoś mnie złapie to dam rade ruszyć i jadę, tak samo przy ruszaniu zanim on ruszy nim to ja go zostawie 10-15 m z tyłu i co chwile bieg musi zmienić xd W sumie wolałbym 2t bo prostszy w budowie a w 2t dochodzą jeszcze zawory ;p Ale nie narzekam mam co mam założyłem cylinder 65 i jest o wiele lepiej ;p Ale te biegówki 4t to dla mnie porażka bo 4 biegi i to na 4 już jechać nie chce xd




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 22:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Kolego Nexxonem Ty bierzesz Apkę RS ? To jest niemożliwością. Chyba że ten koleś nie umie jej wkręcić na obroty. Wiem co mówię. Miałem dużo do czynienia z tym silnikiem i takim co ma Nexxon i takim co jest w RS50. Jak Minarelli AM6 wkręcisz na obroty to nie znajdziesz mi mocniejszej 50-tki czy 4T czy 2T. Po prostu 4T jest słabsze i musisz się z tym pogodzić. Nikt mi nie wmówi że 4T jest szybsze. 4T jest dobre w ekonomii ale nie w mocy. W 4T musisz wywalić kasę w cylek żeby osiągnąć taką moc jaką 2T ma po wymianie samego tłumika. Zresztą nawet porównać do siebie Kymco Super 8 2T które posiadam z Kymco Super 8 4T. No czterosuw odstaje i to sporo... Oczywiście jedno i drugie seryjne.
Nie o to mi chodzi, że kozaczę bo mam 2T i jak mam to jest najlepsze. Miałem czterosuwa i wiedziałem że 2T jest mocniejsze i później chciałem koniecznie 2T i jestem teraz zadowolony. Prostsza konstrukcja większa moc.
2T ma też i wady jak każdy:
Dużo pali
Wpieprza olej
Jest mniej żywotny




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell


Ostatnio zmieniony 19 cze 2010, 22:15 przez michcio247, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 23:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Tylko 2T. Dzwięk w 4T, może jest cichszy,a le zamulony. buuuuuuuuuuuuuuu i nic więcej. Nawet na obroty się nie wkręci. Fakt, że mało jest silników 2T, które biorą od dołu, bo AM6 jest na dole zamulone, ale za to silnik Suzuki, taki jak jest w RMX i SMX to z kolei lepiej czuje się niżej. Jak 50 to tylko 2T. 250 w górę i można brać 4T, Chyba, żeby wyrwać jakąś fajną MZ SM, bo ona jak na 4T ma bardzo dużo mocy ;). Takie moje zdanie. Jak ktoś ma inne to niech się wypowie :)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345


Ostatnio zmieniony 19 cze 2010, 23:33 przez pumba10022, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 18:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:11
Posty: 87
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Miałem do czynienia z 4t i 2t, wiadomo który mocniejszy i to sporo. Chcesz mocy to bierz 2t a jak chcesz żeby mało palił to 4t. michcio247, Mam Rieju Rs2 Matrix silnik AM6 i Kymco S9 i Ks9 jest mocniejszy ; P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 20:59 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
michcio247 pisze:
Miałem dużo do czynienia z tym silnikiem i takim co ma Nexxon i takim co jest w RS50. Jak Minarelli AM6 wkręcisz na obroty to nie znajdziesz mi mocniejszej 50-tki czy 4T czy 2T. Po prostu 4T jest słabsze i musisz się z tym pogodzić. Nikt mi nie wmówi że 4T jest szybsze. 4T jest dobre w ekonomii ale nie w mocy. W 4T musisz wywalić kasę w cylek żeby osiągnąć taką moc jaką 2T ma po wymianie samego tłumika.
mylisz pojęcie mocy z pojęciem prędkości kolego. pisałem wyraźnie, ze przy jeździe pod wiatr aprilią na sportowym tłumiku zostawał z tyłu. nie mówię tu o maxymalnej bo proste, ze w końcu ścigacz musi iść więcej. popatrz sobie nawet na dane techniczne Nexxon - 4,5 KM Aprilia - 2,7KM (po tuningu nawet do 12KM) to jak zrobisz dobry tuning w 4T to 12 będzie bez problemu ale po co.




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.


Ostatnio zmieniony 20 cze 2010, 21:03 przez dyho, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 10:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
dyho, teraz ty mylisz pojęcia :P

dyho pisze:
Nexxon - 4,5 KM Aprilia - 2,7KM (po tuningu nawet do 12KM)


12 koni to ona po odblokowaniu około ma ;) może nie 12 ale koło 10 ;) A po tuningu 20 koni ponad. Wejdź na mielocha i zobacz cylek pod RS 50 Polini 80cc 23 konie ma z tego co pamiętam a są mocniejsze cylki ;). Z4-sówa o pojemności jak wyciągniesz 12 koni to jesteś mistrz ale za te pieniądze i pracę kupuje 2sówa i masz 20 koni :P. Nie wiem po co się kłócisz. 2-sów jest także silniejszy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 14:42 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
dane te znalazłem w danych technicznych, kolega ma aprilię rs 50 2002 r. zapłacił za nią 4.500 + musiał zrobić kapitalny remont na liczniku wybite 3000 km i licznik zepsuty, nie licząc tego co ma tam uszkodzone i w ogóle czyli już ma ponad 5000 ja mam nexxona 2007r. był z gwarancją cylinder i głowica 160 złotych kupiłem nowy za 4000 pękła mi tylko linka od licznika po 7000 więc nie wiem co Ty tu mówisz o kosztach, ze wyjdzie taniej.




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 14:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
dyho, ziomek ty coraz bardziej mnie dziwisz, jeśli koledze nie działał licznik to na bank nie miał 3000tys. km ja mam 3300km w moim Kymco i ani razu nic się nie zepsuło! A jeżdżę agresywnie i bardzo skuter wykorzystuje ;). Nie porównuj kosztów używanego do nowego, bo nie wiadomo w jakim są stanie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 15:34 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
więc właśnie Ci tłumaczę, że za używkę zapłacił więcej, niby markowy sprzęt a licznik po 3000 poszedł, to pomyśl ile kosztuje nowa i ile wyjdzie razem z tuningiem.




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 19:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Ktos najwyrazniej nie dbal o ta rs-ke :wink: ale pogodz sie z tym ze 2-sow jest i mocniejszy i lepszy pod tuning.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 7:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Koledzy po co sie klucic.
Fakt jest 1 i niedo podwazenia .
osiagi 2 t
ekonomia 4 t
Przykladowo ja mam2 t ,ma 5 lat , przebieg 22500 km = 0 awarji exploatacyjnej.
Jak cos pier..... to z mojego powodu , bo nieumiejetnie sie obslugiwalem.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 15:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
dyho, i widzisz kazda doswiatczona osoba potwierdzi to co powiedzial kolega wyzej :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 16:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
2t był jest i będzie mocniejszy od 4t zrobili ścigacza chyba 600 w 2t to moc jako osiągał to 200 km a w 4t jest dużo mniej nie pamiętam nazwy tego motoru pisało o tym w jednej z gazet motocyklowych w większych pojemnościach robią tylko 4t bo mniej palą i są żywotniejsze a takiego 2t wcale nie idzie utrzymać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Przykład Yamahy RD 500, to jest szatan przecież, tylko jak tam wyrobić z olejem i benzyną to ja nie ogarniam xD :shock:




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 20:50 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
ulan pisze:
12 koni to ona po odblokowaniu około ma ;) może nie 12 ale koło 10 ;) A po tuningu 20 koni ponad. Wejdź na mielocha i zobacz cylek pod RS 50 Polini 80cc 23 konie ma z tego co pamiętam a są mocniejsze cylki ;). Z4-sówa o pojemności jak wyciągniesz 12 koni to jesteś mistrz ale za te pieniądze i pracę kupuje 2sówa i masz 20 koni :P . Nie wiem po co się kłócisz. 2-sów jest także silniejszy ;)


NIe no kolego tym to mnie rozwaliłeś skuter po odblokowaniu mas osiągnie 8koni a nie 20.
jak by osiągały 20 koni przy masie ok 100kg to by ci z gazu na koło wchodził i v-max coś ok 120 a te cylki co maja po 20 i więcej koni to już klasa racing i hid end a nie seria




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 20:51 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
Wiesz, to możliwe, że te automaty w 4T są zamulone itp. Jeżeli jadę swoim, żaden skuter w 2T ani w 4T ma szanse tylko do około 30 km/h.




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 20:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
lakii123, źle mnie zrozumiałeś... 10 koni około ma po odblokowaniu silnik AM6 czyli w RS 50 itd itp a 20 koni to po konkretnym tunie pisałem że z 2sówa można osiągnąć a z 4sówa około 12 konia ;) już dobrze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy