Dzisiaj jest 02 lut 2025, 5:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lip 2008, 14:00 
*

Rejestracja: 10 lip 2008, 13:56
Posty: 35
Pojazd:
Witam. Chcialbym sie dowiedziec jak moge wynienic rolki wariatora, pasek i dysze??? Chcialbym aby mi ktos to opisal krok po kroku. Prosze o szybka odpowiedź. Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2008, 14:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Aby wymienić rolki należy: odkręcić pokrywę przekładni, tam gdzie jest kopniak, następnie odkręcić wariator ( najlepiej kluczem pneumatycznym bądź przy pomocy blokady wariatora ). Następnie wyjmujesz podkładkę wentylatora wariatora, wentylator wariatora i na końcu cały wariator wysuwasz z wału. Po wyjęciu wariatora wyjmujesz stare rolki i wkładasz nowe. Kolejną czynnością jest włożenie wariatora wraz z tuleją wariatora na wał, później wyjmujesz stary pasek, wkładasz nowy zakładasz przeciwtalerz wariatora ( wentylator ), podkładkę i wkręcasz nakrętke. Przykręcić ją możesz tymi narzędziami jakie w/w w tej odpowiedzi.
Aby zmienić dyszę w gaźniku: odkręcasz gaźnik, odłączasz wszystkie przewody i linki jakie do niego dochodzą ( przewód paliwa, oleju [ jeśli przewód oleju jest podłączony do gaźnika a nie króćca ], linkę od gazu i linkę od ssania [ jeśli masz ssanie ręczne, jeśli automatyczne to po prostu je wykręcasz całe, z tą puszką czarną ]. Następnie odkręcasz pokrywę pływakową na 2 lub 4 śruby ( zależy jaki masz gaźnik ). Po tej czynności masz idealny dostęp do dysz. Wykręcasz dyszę, wkręcasz nową, później skręcasz pokrywę komory pływakowej i na koniec montujesz gaźnik w króciec nie zapominając o podłączeniu w/w przewodów i linek.

Myślę, że trochę Ci ułatwiłem sprawę :razz:




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2008, 14:18 
*

Rejestracja: 10 lip 2008, 13:56
Posty: 35
Pojazd:
Wlekie dzieki;, bardzo mi ulatwiles sprawe. Mam jeszcze jedno pytanie. Jak zdjac blokade z wariatora i wydechu???????

[ Dodano: Czw Lip 10, 2008 3:20 pm ]
A jak odlaczam gaźnik to jak z benzyna i paliwem????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2008, 14:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Co do blokady na wariatorze: zdejmujesz podkładkę wentylatora wariatora, następnie sam wentylator i przed tuleją powinien znajdować się pierścień blokujący - po porstu go wyjmij i najlepiej połóż sobie gdzieś na półkę na pamiątkę :wink:
Co do blokady na wydechu: zdejmujesz wydech i przy samym wejściu do cylindra w wydechu powinna być przyspawana zwężka - trzeba ją wydłubać, najlepiej śrubokrętem albo wiertarką spaw rozwiercić. Drugą blokadą jaka może być na wydechu ( ale nie musi ), jest taka rurka, która kończy się zgnieceniem - jest to zawirowywacz spalin lub jak kto woli ślepa kiszka. Ową kiszkę trzeba wyciąć przy samym tłumiku, a otwór po niej zaspawać. Znajduje się ona koło obudowy wentylatora chłodzenia cylindra. Napewno ją będziesz widzieć :wink:




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2008, 14:33 
*

Rejestracja: 10 lip 2008, 13:56
Posty: 35
Pojazd:
Ok,thx za wszystko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy