Dzisiaj jest 27 lip 2025, 22:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 paź 2008, 12:43 
*

Rejestracja: 23 wrz 2008, 14:21
Posty: 1
Pojazd:
Kupiłem se w sobote skuter nrg power AC 2006 r. Sprzedający mówił, że ma sciągniete blokade z waria i tłumika (slepa kiszka) czy posiada jeszcze gdzieś blokady ?

Wydaje mi sie ze ma na module blokade gdyż wkreca sie jak głupi do 7 tys obratów i tak tylko do 7,5 tys a z górki do 8 tys góra:( Jedzie tyle samo na całym gazie co na pół gazie dojdzie do tych obrotów i nic dasz mu do maxa gazu i tak samo jak do pół manetki:( (czego to może byc wina ? )
Co o tym sądzicie ? czy ma gdzieś jeszcze blokady ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 23:27 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:24
Posty: 26
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
tez mam nrg power i z poczatku na seryjnym tłumniku miałem 8 tys /obr ale miałem tłumnik tak zajechany ze jak sie nagrzałto iskry leciały, wymieniłem tłumnik na ginelli , i mam 10 tys, ale module nrg nie mają blokady , co mi wiadomo mój wyciąga do 12 tys. teraz mam zamiar kupic wariator, i mam ciezki wybór, jak wybrać czy MHR ,Hebo NG czy Polini super speed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 20:29 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:22
Posty: 4
Pojazd:
Damianek__AG mam taki sam problem mam seryjne czesci . Obroty tez mam na starcie odrazu 7,5 przy 7 wydaje jakis dziwne odglosy wiec zawsze przyspieszam . Jedzie w porywach max 70 km/h takto 65 km/h Nie wiem w czym problem mam zdjete napewno blokady na tłumiku i wariatorze .


Ostatnio zmieniony 20 kwie 2010, 20:52 przez Kuszczak94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 21:03 
*

Rejestracja: 15 kwie 2010, 14:04
Posty: 110
Lokalizacja: Jestem?
Pojazd:
Nie ma blokad na wale ;o




_________________

Moja senda ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 21:20 
*

Rejestracja: 02 mar 2010, 17:42
Posty: 136
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
moze macie ten tłumik blokowany? bo ja mialem od nrg ac tłumik i blokował strasznie:) zmiencie na ala sporta seryjnego p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2010, 13:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
sprawdź króciec i dysze w gaźniku ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 17:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2010, 23:06
Posty: 47
Lokalizacja: BŁASZKI
Pojazd:
Zawirowywacz spalin dystans i króciec tak w moim było i po zdjęciu jechał 90 ale po zdjęciu tych dwóch pierwszych 75-80 jechał więc ty możesz mieć na module bo nie przekracza 7. Sprawdz jak byś miał jakiś tłumik zablokowany czy wejdzie wyżej czy będzie tak samo z obrotami.




_________________

Wielka moja ambicja nie wyprzedzi mnie policja
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 kwie 2010, 17:58 przez golona 12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 19:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:02
Posty: 138
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
ja bym i tak go rozkrecil i zobaczyl czy jest na wario :D
a ja Ci proponuje wymien wydech na cos sportowego... bo te seryjne to dziadostwo :D i do tego brzydkie :D
Damian199, ja bym bral mallosi multwara :D ale hebo ng tez good :D




_________________

bedzie nrg full seria:D
i na koło :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 18:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 14:06
Posty: 119
Lokalizacja: Szczecinek
Pojazd:
Wywal tą blaszke co jest po między gaźnikiem a filtrem i zmień dysze z 53 na 65 Jeździłem już kilokoma powerkami i każdy mi ciągnoł 7.5 tys




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 20:27 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:22
Posty: 4
Pojazd:
Kolego a ile ci lecialy te powerki . Moze trzeba wymienic wydech na jakis lepszy bo te seryjne to podobno tak maja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 19:45 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:22
Posty: 4
Pojazd:
Zauwazylem ze na baku przejezdzam tylko okolo 80km potem zapala mi sie rezerwa wie ktos co moze byc tego przyczyna na moje to za duzo pali...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 22:04 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:24
Posty: 26
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Kupiłem polini super speed , w tą środe ma być już u mnie , a co do tłumnika rozwaliłem seryjny tłumnik na czesci srodkowe , wynik jest taki ze spaliny są bardzo blokowane , a tłumnik jest teraz w stanie takim ze wszystko ze srodka wywalone i zespawany został na sztuke . wynik bardzo głosny ,a osiagi po srodku miedzy sportowym a seryjnym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 1:33 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:24
Posty: 26
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
u mnie to samo jest 80 km i rezerwa ale ja do 140 k jezdze na boku a poznej tankowanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 10:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2009, 11:59
Posty: 80
Lokalizacja: Żuromin
Pojazd:
No to u mnie w nowym runnerze jest podobnie, tylko jak sciągałem blokady na serwisie i mowili że wszystkie. . . i ciągnie mi do 7.5-8k obrotów i dalej nie chce ..... a v-max 80-85km/h z bólami .... a co do paliwa to ja jak zatankowałem pełen zbiornik to przejechałem 124km i rezerwa mi sie zapaliła .... a zbiornik mam chyba 7L




_________________

Zajżyj do nowego Runnera SIMONCELLI


jeremyy pisze:
Dzisiaj v-max! Równe 80 z dużej górki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 10:31 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:24
Posty: 26
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
TO dużo ci pali, ja ostatnio swojego wyliczłąme to zmiesciłem sie w 4,6 litra a bardzo sotro jezdze ,kopa ma do 80 , nawet do 85 , i to ciagnie do 80 jak wariat, ale i tak cylinder wymienie na 70 cc aluminium polini .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 10:40 
Zbanowany

Rejestracja: 21 sie 2008, 21:24
Posty: 51
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
Rezerwa ma ok 2l, więc jeszcze byś sporo zrobił. Ja mam Runnera 97' (bak 9l) i 260km zrobię ;)




_________________

Wariator: Hebo Next Generation
Pasek: Hebo Kevlar
Wydech: Yasuni R
Manetki: TNT przezroczyste
Lampa przód: Revo Luxus style :D
Lampa tył: Bum cyk cyk style (różowe światełko) :D
Białe klosze kierunków
Ryfle
Nóżka boczna buzetti
Czym jeździsz [you]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 20:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2009, 11:59
Posty: 80
Lokalizacja: Żuromin
Pojazd:
powieem wam ze u mnie jest OK ... jak jechałem to trzeba sie tak troche zgarbić(pochylić) żeby był mniejszy opór powietsza :mrgreen: ja tak zrobilem zaras mi oborty szły do 9 i troche i v-max 92km/h




_________________

Zajżyj do nowego Runnera SIMONCELLI


jeremyy pisze:
Dzisiaj v-max! Równe 80 z dużej górki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 20:53 
Zbanowany

Rejestracja: 26 cze 2010, 20:28
Posty: 52
Pojazd:
hehe fajnie macie ostatnio zrobiłem 70 km i zalałem 5 litrów




_________________

http://w21.wrzuta.pl/audio/0rnCaGRhtM3/zielony-bobolice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy