Dzisiaj jest 06 maja 2025, 16:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 cze 2010, 11:00 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Witam.
Jeżdze skuterem Zipp Vapor, aktualny setup:

- AirSal Sport 82ccm (50mm)
- Wariator Malossi Multivar
- Sprzeglo Malossi Fly 107.
- Wał Top Racing
- Powiekszona głowica, porting głowicy.
- Dysza 90#.
- Pasek Malossi Kevlar.

Przyspieszenie - Raczej każdego chinola widze w tyle, ale juz z Minarelli po tuningu 50ccm nie mam szans.

Mam kumpla ktory sprowadza skutery, ma ich bardzo duzo na rozbiorke, aktualnie mam okazje kupic silnik od Gilery Runner 180ccm, oraz od Piaggio Skipera 150ccm. Jeździłem tymi skuterami silniki są naprawde w stanie bardzo dobrym, kompresja jest, odpala od strzału a przyspieszenie rewelacyjne.

Pomyślałem na SWAP-em, dlatego mam pytanie, co potrzebuje, wiem ze mocowania są podobne, ale czy nie trzeba bedzie zmieniac mocowania (wahacza silnika) Swap ma byc taki aby silnik nie uciekał we wszystkie strony tylko pieknie trzymał sie ramy.

Dodam że skuter nie jest robiony na v-max, choć wiadomo silnik 180ccm jest dosc szybki, chodzi mi tutaj ogolnie o przyspieszenie, skuter przeznaczony ma byc tylko i wylacznie do stuntu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 11:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
z gilery Ci raczej podejdzie, przygotować się psychicznie głownie, może trzeba będzie trochę przerabiać wachacz żeby koło było idealnie prosto a nie z boku, do tego jak chcesz na stunt to tarcze przednią możesz od niego kupić z zaciskiem bo w tych chinolach hamulce nie bardzo hamują a tymbardziej do 180ccm, może większy bak bo to też pije więcej napewno.




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 11:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
jesli ma byc swap bez zmiany mocowania to musi byc silnik p/g. potrzebne ci do tego bedzie jeszcze elektryka i moduł z tez z p/g.potem tylko wkladac podłączyc elektryke i jezdzić.
PS. jesli ma byc chłodzony ciecza to pompa, przewody, chłodnca, zbiorniczek.




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 14:32 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Za 750zł biore skuter, kompletny (chłodnice itp... ) wszystko odpala i jeździ z tym ze bez papierów.

Czyli rozumiem ze wahacza nie musze zmieniac, bo zastanawiam sie jeszcze jednak nad samym silnikiem Piaggio 125ccm 4T , ekonomiczny, v-max 115km/h, i cichutki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy