Dzisiaj jest 13 mar 2025, 11:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 cze 2010, 14:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 9:28
Posty: 144
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
Więc problem mam następujący, i troche pytań.
Najlepiej po ilu km można wymieniać części ,(można np. od razu po dotarciu?)
Co najpierw należy wymienić?
Myślałem żeby na 1 ogień wymienić:
1.Tłumik Technigas
2.Centralną sprężynę Malossi żółtą
3.Sprężynki do sprzęgła Hebo niebieskie.
4.Rolki (nie wiem ilu gramowe wybrać) Hebo
5.Sprzęgło Narraku.

Za wszelką pomoc dziękuje!
Za bardzo sie nie znam na tuningu bo mimo że mam 16 lat to zaczynam dopiero swoją przygodę z jednośladami.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 14:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Widzę ze masz F-acta to swap silnika minarelli horizontal i nic nie tuningować ew.ZX'a wrzucić:) a jeśli to będziesz ten silnik tuningował to zależy to od Ciebie:)




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 14:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 9:28
Posty: 144
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
A po ilu przejechanych km. można zmieniać części ,czy to bez znaczenia?




_________________

Nie sprzęt, lecz technika robi z ciebie zawodnika!

http://www.youtube.com/watch?v=_4T88kAiAOE <33




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 14:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
To myślę ze nie ma większego znaczenia ale jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 15:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Części możesz wsadzić zaraz po dotarciu. Jak masz trochę więcej kasy to polecam zrobić swap. Czyli wsadzić silnik minarelli. Np od aeroxa czy sr starszej.
A jak tuning to wsio oki. Tylko zamiast sprzęgła wsadził bym wariator.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 16:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 9:28
Posty: 144
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
A musze zdjąć najpierw blokady przed zmienianiem części? np. sprzęgła?
Mam zdjęte już kolanko. :P Tylko jeszcze blokada wariatora :(
A i czy ktoś sie orientuje ilu gramowe rolki mogą być?
I jaki kolor sprężyny centralnej i sprężynek do sprzęgła?




_________________

Nie sprzęt, lecz technika robi z ciebie zawodnika!

http://www.youtube.com/watch?v=_4T88kAiAOE <33




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 16:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Najlepiej zdjąć blokady.
Jeśli została ci blokada na wariatorze to ją ściągnij, tylko ja bym zrobił tak jak kolega mówił wyżej.Zamiast sprzęgła to wariator.Jeśli wymienisz wariator to wiadomo, iż blokada "sama się ściągnie" :mrgreen:
Co do rolek, sprężyny i sprężynek to ja się nie będę wypowiadał.Kupiłbym tylko zestawy bo tak za pierwszym razem nie trafisz.




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 17:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Tak jak koledzy wyżej radzą. Tłumik Leo Vince ZX, Wariator ,Rolki coś z przedziału 5-6g Sprezynki Hebo niebieskie bo bedzie muł i ewentualnie jakas centralka ale to już nie koniecznie.Na takim setupie powinien ładnie śmigać.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 18:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 9:28
Posty: 144
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
Myślałem na pierwszy Setup było by:
-Tłumik Technigas.
-Sprężyna centralna Malossi żółta (sport)
-Sprężynki HEBO niebieskie
-Rolki 5,5g powinny byc dobre.
-i dzwon Narraku.
Jak na pierwszy raz powinno byc dobre.
Przy dalszych napływach finansowych kupie wariator i sprzęgło i to będzie koniec tuningu mechanicznego i zainwestuje w tuning wizualny
myślałem nad
-czerwonymi neonami (1 albo 2)
-Tylną lampą w Lexus Style
-Osłoną wlotu powietrza czerwoną
-nadkole białe.
-i lusterka w stylu F1 czerwone




_________________

Nie sprzęt, lecz technika robi z ciebie zawodnika!

http://www.youtube.com/watch?v=_4T88kAiAOE <33


Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, 18:07 przez ecorate, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 10:04 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Jaki Tecnigas - Next R? Jeśli tak to od razu pomyśl nad czymś innym - Yasuni Z na przykład.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 9:28
Posty: 144
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
Dlatego myślałem nad technigasem bo tylko na ten sezon chciałem wprowadzić lekkie zmiany bo fundusz mam ograniczony. Technigas jest aż taki słaby"?




_________________

Nie sprzęt, lecz technika robi z ciebie zawodnika!

http://www.youtube.com/watch?v=_4T88kAiAOE <33




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Tecnigas jest popularny ale za duzo z niego nie wyciagniesz :/




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:49 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
tecnigas RSII to smiało ale next r to takie średniej klasy tłumiki,bierz leo vince zx i bedziesz mieć i osiągi i ładny dzwięk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:50 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
Wydech kup używany to zaoszczędzisz, a potem ewentualnie sprzedaż prawie bez straty. Moim zdaniem next-r nie nadaje się do stuntu, bo z samego dołu nie łapie, najlepsza jest seria. Wsadź Zx tak jak koledzy wyżej piszą. I nie kupuj dzwonu czy sprzęgła, ponieważ masz nowy skuter i te rzeczy są w bdb stanie, kup sobie wariator.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Najlepiej yasuni lepszy od ZX




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 9:28
Posty: 144
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
W sumie jak mówicie to by wyszło taniej jakbym kupił wariator np.Hebo niż jak bym kupił razem sprzęgło i dzwon. :P
Tylko najbardziej nie ogarniam jakie rolki :(




_________________

Nie sprzęt, lecz technika robi z ciebie zawodnika!

http://www.youtube.com/watch?v=_4T88kAiAOE <33




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:58 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
napoczątek rolki 5,5 a potem zobaczysz co dalej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 12:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 9:28
Posty: 144
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
To sie all zmienia :P
-Wariator myślałem nad Narraku HS-racing
-Rolki Stage6 5,5g
-Sprężynki do sprzęgła HEBO niebieskie
-Sprężyna centralna Malossi Żółta Sport.
-I wydech ZX albo Gianneli... :D
To powinno starczyć na ten sezon. :D




_________________

Nie sprzęt, lecz technika robi z ciebie zawodnika!

http://www.youtube.com/watch?v=_4T88kAiAOE <33




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 12:06 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
no ale mówisz nie ogarniasz rolek to mówie ci 5,5 i zobaczysz jak bd chodził a potem se dopasujesz do twojego gustu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 12:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 9:28
Posty: 144
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
No tak, a przy takich zmianach trzeba wyregulować skuter dobrze?
I czy pasek zwykły to wytrzyma?




_________________

Nie sprzęt, lecz technika robi z ciebie zawodnika!

http://www.youtube.com/watch?v=_4T88kAiAOE <33




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy