Dzisiaj jest 25 lis 2024, 19:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 cze 2010, 11:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:47
Posty: 17
Lokalizacja: Poniatowa
Pojazd:
Witam . Mam dylemat ponieważ moja Honda ma blokadę na module i nie wiem jak się jej pozbyć !!!. Jeśli możecie to prosił bym o pomoc .


PS.
To mój pierwszy post wiec za jakiekolwiek pomyłki mi wybaczcie . :D :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 15:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2010, 17:59
Posty: 55
Lokalizacja: Lesko
Pojazd:
Siema mam ten sam problem. Ostatnio n4zarEmok polecił mi ten moduł:

http://moto.allegro.pl/item1076723356_m ... ml#gallery

Jemu ponoć na tym chodzi tylko jest kwestia tego, ze może będziesz musiał przerabiać wtyczkę. Ale to już nie problem. Zobacz najpierw jak u Cb jest a tam na zdjęciu z modułem jest to wyraźnie pokazana wtyczka to porównaj. :wink:

A i jeszcze który rocznik ma twój SFX ???




_________________

Honda SFX


Ostatnio zmieniony 30 cze 2010, 15:11 przez ozimcio, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:47
Posty: 17
Lokalizacja: Poniatowa
Pojazd:
Mój rocznik to 2005 :D . A silnik różni sie od tej starszej wersji ???




_________________

Stelaż , klatka i duża zębatka :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2010, 17:59
Posty: 55
Lokalizacja: Lesko
Pojazd:
Nie jestem pewien ale silników raczej nie zmieniali po za drobnymi przeróbkami.
Ale sam "reaktor" ma nie wiele wspólnego z modułem, chodzi tu o układ elektryczny. A z tego co wiem to wszystkie sfx`y miały moduł DC-cdi więc ta starsza wersja nie powinna się różnić od twojej.

Ale mnie się lepiej nie słuchaj ja tu też jestem początkujący :P

A co do samego modułu to istnieje jeszcze 2 opcja:

http://www.btinternet.com/~jhcraig/HondaCDI.swf

W x8r to ponoć działa ale czy w sfx`ie to nie mam pojęcia...




_________________

Honda SFX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 10:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:47
Posty: 17
Lokalizacja: Poniatowa
Pojazd:
Dzięki . Już idę to robić :mrgreen: :mrgreen: . Dam ci odpowiedz czy to działa .




_________________

Stelaż , klatka i duża zębatka :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 11:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
ozimcio, powiem ci że to działa w x8r-s ale niewiele to daje teraz może moja honda kręci z 9tyś obr .. o wiele lepsze osiągi są na module malossi ponieważ on ma blokadę do 20tyś obr ... tylko że niestety ta cena mnie przeraża ..




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka


Ostatnio zmieniony 01 lip 2010, 11:18 przez Matek04, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 11:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2010, 17:59
Posty: 55
Lokalizacja: Lesko
Pojazd:
20tys obrotów to już jest masakra, na seryjnym wale to by nawet nie wytrzymało :mrgreen:
Jak dla mnie np. 9tys narzazie by wystarczyło, nie chce zakatować silnika szczególnie ze to seria... Krawczykowi pewnie tez by było dość jak ma serie..?

A przy okazji z innego postu już wiemy, że sposób do modułu z x8r nie działa w przypadku sfx`a ale krawczyk już to chyba zrobił...




_________________

Honda SFX


Ostatnio zmieniony 01 lip 2010, 11:45 przez ozimcio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 12:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
ozimcio pisze:
20tys obrotów to już jest masakra, na seryjnym wale to by nawet nie wytrzymało :mrgreen:
Jak dla mnie np. 9tys narzazie by wystarczyło, nie chce zakatować silnika szczególnie ze to seria... Krawczykowi pewnie tez by było dość jak ma serie..?

A przy okazji z innego postu już wiemy, że sposób do modułu z x8r nie działa w przypadku sfx`a ale krawczyk już to chyba zrobił...



20tyś, na seryjnych częściach chyba w marzeniach byś osiągnął, nawet evo chyba kręci do 15-18tyś. jak dobrze pamiętam. Ten moduł da Ci to że będziesz mógł wyciągnąć max z swojego silnika.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 15:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2010, 17:59
Posty: 55
Lokalizacja: Lesko
Pojazd:
No racja na serii raczej nie ma szans na taki wynik. Ale nawet te 15-18tys to dla seryjnego silnika i tak dużo.
Stasiu2 pisze:
Ten moduł da Ci to że będziesz mógł wyciągnąć max z swojego silnika.

Oczywiście wyciśniesz z niego wszystko ale przy serii jeśli chcesz jeszcze trochę pojeździć na sowim skuterze to to nie ma sensu...




_________________

Honda SFX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 18:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
Stasiu2, widziałem areoxa .. który kręcił 25tyś obrotów na jakimś tam czeskim kominie nie pamiętam nazwy ale ponoć najlepszy komin....




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy