Dzisiaj jest 15 sie 2025, 5:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 12:11 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
Tylko nie wiem czemu wybierasz pomiędzy Zx a Gianelli ogarnij :d to dwie inne rzeczywistości chyba że gianelli reverse ew. shot to tak. Ale wybieraj pomiędzy Zx a yasuni Z bo Rki nie trafisz raczej w tej cenie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 12:14 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
ważne żeby ci nie przymulało skutra musisz miec dobrą centralke sprężynki sprzęgła no i rolki,jak nie zmieniasz cylka to powinien wytrzymać a stary maż ten pasek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 12:33 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
tak dodawana jest chyba nawet regulacja do innych skuterów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 17:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 9:28
Posty: 144
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
A które są najważniejsze blokady? (Aby zdjąć żeby szybciej leciał)
Słyszałem że moduł, wariator, kolanko, gaźnik, wydech to są główne blokady.




_________________

Nie sprzęt, lecz technika robi z ciebie zawodnika!

http://www.youtube.com/watch?v=_4T88kAiAOE <33


Ostatnio zmieniony 30 cze 2010, 17:13 przez ecorate, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 17:14 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
no innych szczególnych blokad niema potem niby są na krućcu ale to niby są takie drobiazgi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 17:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 9:28
Posty: 144
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
A jak wymieniasz końcówkę tłumika i wariator, to samoczynie zdejmują sie blokady? (z wydechu i wariatora seryjnego?)




_________________

Nie sprzęt, lecz technika robi z ciebie zawodnika!

http://www.youtube.com/watch?v=_4T88kAiAOE <33


Ostatnio zmieniony 30 cze 2010, 17:18 przez ecorate, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 17:18 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
coo?no napisałes że na kolanku wario itd... ale mówie że jeszcze są takie drobne blokady na krućcu i gdzieś tam jeszcze i tyle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 17:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 9:28
Posty: 144
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
Mi chodzi ze jak np. mam blokady na wydechu i na wariatorze i jak kupie nową końcówkę tłuka i nowy wariator to tych blokad już nie będe miał? To sie samo czynnie zdejmuje?
Ty jakie zdjąłeś blokady zanim wczepiłeś nowe części?




_________________

Nie sprzęt, lecz technika robi z ciebie zawodnika!

http://www.youtube.com/watch?v=_4T88kAiAOE <33


Ostatnio zmieniony 30 cze 2010, 17:22 przez ecorate, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 17:26 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
blokada tłumika to nie ta końcówka tylko przedewszystkim kolanko najlepiej kupic nowy tłumik spory bo ma pusty dyfuzor i szersze rułki,a na wariatorze blokadą jest taki bierscień między talerzami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 18:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 9:28
Posty: 144
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
Czy ktoś np. mógłby podać jakie zdejmował blokady i jaki ma obecnie "setup" oczywiście F-act'a




_________________

Nie sprzęt, lecz technika robi z ciebie zawodnika!

http://www.youtube.com/watch?v=_4T88kAiAOE <33




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 7:57 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
ja mam facta xd poprostu odkręciłem pokrywe wario wziołem klucz pneumatyczny wyżuciłem tuleje założyłem leksze rolki, później kupiłem kolanko odlokowane uciołem rółke zawirowywacza zaspawałem skręciłem do kupy.i już ci poleci do 70... a po wakacjach biore sie za tuning silnika;pklasy sport+




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 8:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 9:28
Posty: 144
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
To ostre plany widze :P A Finansowo ile cie wyjdzie wszystko?




_________________

Nie sprzęt, lecz technika robi z ciebie zawodnika!

http://www.youtube.com/watch?v=_4T88kAiAOE <33




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy