Co do jazdy codziennej jak najbardziej. Aktualnie składam silnik właśnie tej klasy i używał będę na codzień. Cylinder klasy Mid Race. Bardzo ciężki w utrzymaniu ale odwdzięcza się osiągami. Koszt złożenia silnika minimum 4000zł zazwyczaj powyżej 5500 tysiąca. Dodatkowo koszty utrzymania bardzo duże(spalanie,olej). Dodatkowo trzeba potrafić dobrze to złożyć i wyregulować. Co do części. Zależy jakie chcesz firmy. Wał ok 1000zł, wydech ok 1500zł, cylinder 1200zł, zapłon zależy jaki wybierzesz ok.1000zł, gaźnik króciec filtry ok 900zł, zawór ok 200, układ przeniesienia napędu ok 1000-1100zł, porting trzeba wykonać,dzwon ok 200, sprzęgło 350, sprężynki rolki itp ok 300zł, złożenie silnika min 500zł. I to jeszcze i tak nie wszystko. Do tego trzeba wiedzieć jak obsługiwać taki silnik.
_________________
Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________
Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Piszę poprawnie po polsku.