Dzisiaj jest 29 lis 2024, 11:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 cze 2010, 22:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Witam!
Mam duży problem , moja honda jedzie tylko 45 ? Co moze byc tego przyczyną i jak to naprawić ? Wiem ze nie mam blokady przy wariatorze , bo go rozkrecalem i nie bylo zadnego pierscienia ? Czy mozliwe by skuter wolniej jechal przez luzny pasek i starte rolki ? Co zmienic by bylo lepiej , i nie wielkim kosztem ? Slyszalem ze sporo na osiagach daje wariator od peugeota ? Z gory bardzo dziekuje za objasnienia , i wytlumaczenie tego ! Pozdrawiam....


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 15:14 
*

Rejestracja: 31 maja 2010, 5:56
Posty: 33
Pojazd:
zacznij od czyszczenia , gaznik , filtr powietrza , zobacz dzwon czy nie jest przebarwiony itp ...
luzny pasek na pewno ma zły wpływ na osiągi , rolki też ..

kup nowe rolki i pasek , używane wario od peugota i powinno być lepiej ...


Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, 15:14 przez n4zarEmok, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 15:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Tak jak kolega wyżej napisał , tylko dopowiem żebyś pierw od kogoś pożyczył wario od Peugeota , ponieważ jest możliwość ,że się nie zmieści.




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
pasek może być starty lub wyciągnięty.. co do rolek jeżeli masz starte to nie powinien ci tak v-max spaść .. możliwe że masz przytarty cylek...




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Pasek jest przytarty i rozciągnięty - to fakt.Rolki - troche wytarte.Cylinder przytarty nie moze być bo ma przejechane 5 tysięcy , wiec watpie.Co do wariatora to zobacze jeśli chodzi o ten od peugeota.I jesli chodzi o dzwon to nie jest przebarwiony.I gaźnik był zakupiony nowy więc brudny nawet nie jest :) Ale dziekuje za pomoc , jeszcze dokladnie wszystko posprawdzam. :) Jesli macie jeszcze jakies pomysły do piszczie :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 21:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Mówisz nowy gaźnik ? A regualacja ?




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 22:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Właśnie zastanawiam sie nad tym czy nie jest czasem rozregulowany , mimo ze znajomy mi go regulował to obawiam sie tego ze cos w gazniku jest nie tak.Wiec jak bd kupywac nowe rolki do wariatora to przy okazji wezme sie za regulacje gażnika.
EDIT:Te rolki co mam wytarte , mają 11 gram , wiec sa za ciezkie , czy przez to tez moze miec tak niski v max ? Kupie jakies 6 , 7 g i powinno być dobrze prawda ?


Ostatnio zmieniony 30 cze 2010, 9:45 przez dejwid333, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 10:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
dejwid333, na tych rolkach powinieneś mieć lipne przyśpieszenie a dobry v-max . Kup rolki 9gr to są uniwersalne do hondy..




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
No wlasnie wiem a jest zupełnie odwrotnie , ma boskie przyje**nie a v max 47 dokładnie.Nie wiem gdzie moge miec bokady czy cos , wiem ze na wariatorze nie ma.I przy wydechu tez chyba.Wiec wymienie rolki na lzejsze , potem kupie pasek napedowy , i zobacze co dalej , jak bedzie lipnie to chyba sie załamie xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 13:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
a obroty kręci wysokie ??




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 14:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Tak , mocno sie drze juz przy tych 45 :) A i jeszcze jedna sprawa , sprawdzałem czy nie ma blokady na filtrze powietrza i była , ale ją wycięłem :) V max wzrósł o całe 3 km na godzine :D


Ostatnio zmieniony 30 cze 2010, 20:46 przez dejwid333, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 7:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
To pomoże ktoś ?? Jeszcze jedno pytanie : jak dobrze wyregulowac gaznik keihin ? Tak samo jak kazdy , nie ma zadnej roznicy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 9:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
może masz za twardą centralke




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 12:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Gaźniki się reguluje każdy inaczej , w zależności od tego jak chcesz mieć to ustawione i jak na to silnik pozwala . W moim przypadku jak nie miałem kompresji , to musiał chodzić na wysokich bo gasł , a no nowym znowu trzeba było regulować tak żeby na wolnych chodził... Jak już wyjąłeś tą 'blokadę' z filtra powietrza , to powinieneś go wyregulować , bo zapewne więcej powietrza dostaje. Jeżeli nie umiesz tego zrobić to zapamiętaj ile obrotów jest wysunięta w tej chwili śrubka i jeżeli coś spierdzielisz , to będziesz mógł do tego wrócić. A jak ze świecą ? Jaki ma kolor?




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 13:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Spoko , nie wiem moze i mam za twardą centralke.Być może.Zobacze jaki kolor ma świeca.I jesli chodzi o regulacje gaźnika to pobawie się tym.Zdejmowałem dzisiaj wydech , ma taki pierścień tylko na początku , tam gdzie idzie do cylindra.I tyle.Wiec zwężki nie ma.Pierścień to jest taki uszczelniający , bynajmniej na taki wygląda.Juz sam nie wiem czemu idzie tak słabo.Honda jest z 94 roku , ale ma tylko 5 tysiecy przejechane wiec silnik jest w idealnym stanie i ma dobrą kompresję.Wyreguluje gaźnik , wymienie rolki , zmienie pasek , moze kupie stożek (swoją drogą co o tym sądzicie?) i to tyle , wtedy zobaczymy :) JAk narazie leci te biedne 50.Mysle ze honda powinna poleciec te 65.
EDIT:Dowiedziałem się ze ten pierscien jest blokadą:D Thx Mayday. Zpiłuje go i bedzie ok.I jeszcze mam blokadkę na wario i ją zdejmę i mam nadzieje ze poleci 65.


Ostatnio zmieniony 01 lip 2010, 13:40 przez dejwid333, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Na wstępie ,przepraszam za PPP.Chciałem jeszcze ruszyc temat.Otóz zdjęłem blokade z wariatora , i praktycznie dalo to moze z 3 km wiecej.Nie mam zpilowanego pierscienia z wydechu wiec wiem ze osiagi nie bd super.Wydaje mi sie ze problem tkwi w zbyt małej dawce paliwa, czyli nasuwa sie pytanie jak podniesc iglice (keihin) ? Bo mam wrazenie tak jakby mu brakowalo paliwka do dalszego rozpedzenia sie mimo dosc wysokich obrotow , to sadze ze daloby rade jeszcze cos wycisnac.Gaźnik wyregulowałem , obroty trzyma stałe , silnik pracuje bez zakłóceń i jest ok w tej kwesti.Może faktycznie to wina sprężyny centralnej i iglicy , czy wydechu ? Prosze o pomoc, honda wazy z 60-70 kg wiec powinna latać a nie jeździć :D Z góry bardzo dziekuje , pozdrawiam :)
PS.Dodam ze na 11 gramowych rolkach (startych) i juz na dobrym (nie luźnym) pasku napędowym , to ma bdb przyspieszenie ale v max 47 dokładnie , przynajmniej tak pokazuje mi.Co jest nie tak?Kupić rolki 6 gram , sprezyne centralną twardszą/miekkszą , czy co? Zeby chociaż latać te 65. Bo tak to szkoda tamować ruch xD


Ostatnio zmieniony 06 lip 2010, 22:10 przez dejwid333, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 18:50 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 14:13
Posty: 118
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
wymień moduł. może masz blokade na module mi sfxa jechał 45 dałem nowy moduł leci 50 pozostały mi tylko blokady do sciagbiecia..albo...poprostu nowy pasek,rolki i bedzie git..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 20:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
No wlasnie w tej hondzie nie ma modułu , jesttylko cewko-moduł i on nie blokuje obrotów z tego co mi wiadomo wiec najwyrazniej przyczyna są rolki , czy pasek , albo ta iglica czy spręzyna centralna i blokada na wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 22:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
może masz źle wyregulowany gaźnik ... albo membrana poszła..




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka


Ostatnio zmieniony 07 lip 2010, 22:01 przez Matek04, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 21:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Gażnik wyregulowany dobrze , sam regulowałem według poradnika , silnik pracuje równo i dobrze.Wiec jesli juz to ta membrana.Tylko mozecie mi wytlumaczyc o co chodzi ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy