Dzisiaj jest 27 lip 2025, 11:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 cze 2010, 22:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2009, 20:46
Posty: 237
Lokalizacja: Krosno
Pojazd:
Hej
Jakie polecacie sprężynki do sprzęgła i sprężynę centralną, głównie chodzi mi o przyśpieszenie,chodź v-max też się przyda ;dd




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 22:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Sprężynami nie zwiększysz mocy, co najwyżej możesz regulować.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 18:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2010, 18:20
Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Seryjny tłumik bez blokad czy jakiś sportowy już ?
Jeśli seria polecam ci sprzegła HEBO niebieskie i centralke +60% + rolki lżejsze o 1Gram albo troszke wiecej od seryjnych i masz Bardzo ładne przyśpieszenie a v-max może troszke wzrośnie :)
Sam tak miałem na seryjnym tłumiku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 14:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2009, 20:46
Posty: 237
Lokalizacja: Krosno
Pojazd:
tłumiczek seryjny z blokada na module, dlatego zalezy mi na przyspieszeniu




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 14:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
Może sobie kup sportowy tłumiczek?? on najwięcej ci da ,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 16:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 14:59
Posty: 22
Pojazd:
limak nom wiadomo ze więcej ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 17:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 kwie 2009, 19:50
Posty: 131
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Gorzej jak okaże się, że kolega ma PIaggio Zip'a - w 4 T.. :ups:
Mozesz pobawić się w napęd, dac sportowy wariator ale ja bym chyba zainwestowal w wiekszy cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 18:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
wydech w 4T praktycznie nic nie daje. ja bym kupił moduł odblokowany oraz lżejsze rolki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy