Dzisiaj jest 25 lut 2025, 0:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 301 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 11:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Krzywy wał albo korbowód : ??




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 11:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Myślisz że odwaliłbym taką lipę ? ? Wał jest nowy




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 11:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Łożyska korbowodu wymienione ? zabezpieczenia dobrze włożone :D? dobrze to wszystko złożone xD?




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 11:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Czekam na konkretne wypowiedzi :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 12:04 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Mój kolega ma taki sam problem w sr w ciągu tego roku zatarł już piąty cylinder i także nie umiemy dojść do tego dlaczego się cały czas zacierają.
Może coś z karterami jest nie tak ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo


Ostatnio zmieniony 01 lip 2010, 12:08 przez marcin9440, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 12:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Z karterami raczej nie. Dziś jak bedzie mi się chciało to rozbiore i zobacze co dokladnie sie stało.
Obstawiam zatarcie tłoka lub dziure.....

Naprawde nie wiem co sie dzieje. Zmieniłem olej na castrol racing, docierałem spokojnie, tłok nowy, cylek ok, wał nowy, łożyska nowe, wszystko wyczyszczone, wyregulowane i dobrze złozone.
No ale skoro tak sie dzieje to coś jest nie tak, tylko co....
Gaznik był ustawiony, squish cylka rownież.
:/




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 12:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Może jakieś lewe powietrze łapie ?




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 13:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Skoro pisze że gaznik był wyregulowany i dobrze chodził to jesli sie nie myle nie mógł łapać lewego powietrza bo chodził bws dobrze no chyba że sie myle




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 15:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Zapamiętajcie sobie jedno. Przy nie szczelnym silniku nie wyregulujecie gaźnika oraz wolnych obrotów.


Yankes pisze:
chodził bws dobrze no chyba że sie myle


Masz rację :)

edit:

Wiecie... Najbardziej mnie ciekawi ten squish.... No ale był dobrze ustawiony. miałem uszczelkę 0.4mm. Ech sam już nie wiem...

Jeszcze jedna rzecz która mnie ciekawiła to że w jeździe gdy przekraczałem 75 kmh to coś dzwoniło, ale to raczej w przekładni która nie ma nic do cylka/ tłoka i jego zatarcia.

Pewnie od obrotów coś dzwoniło.

Co dziwne, na stopkach jak dawałem ful gaz to nic się nie działo.

Co myślicie chłopaki? niech jakiś ekspert coś podsunie bo mi już nie chce sie myśleć ;D




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 01 lip 2010, 15:24 przez slawek5t, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 15:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
może źle ustawiłeś sqisha! Jeśli zrobiłes za dużo to będzie tłok puchł i non stop będzie sie to powtarzać, daj 2 uszczelki pod głowice i dopiero sprawdzaj co będzie się dziać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 15:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
No własnie sprawdzałem drucikiem squisha i było w normie ....




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 15:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
a może przegrzany ? jest teraz dość ciepło




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 20:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
na początku co 5 km przerwa potem co 10 km. trzymałem niskie obroty.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
słuchaj ja w serii miałem 1.34 i zmieniałem na 0.85-norma, no i wtedy zaczeło się puchnięcie, ale teraz wróciłem do 1.30, przetarłem wszystko papierem ściernym i nic sie nie dzieje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 21:06 
Zbanowany

Rejestracja: 14 cze 2010, 15:02
Posty: 0
Lokalizacja: Grudziądz/Clifford
Pojazd:
Ja to bym kupił nowszego boostera/bws`a bo ten to stary i masz z nim tylko kłopoty, kup nowszy a z tego wyciągaj czesci ; ]


I tak ze on ci sie trzyma przy tych predkosiach :D




_________________

GKM Grudziądz i wszystko jasne !
I love Yamaha :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 21:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Derin_Grudziądz pisze:
Ja to bym kupił nowszego boostera/bws`a bo ten to stary i masz z nim tylko kłopoty, kup nowszy a z tego wyciągaj czesci ; ]


I tak ze on ci sie trzyma przy tych predkosiach :D


Może jest przywiązany do niego i nie ma sumienia go sprzedawać lub poprostu nie ma zbyt wiele pieniędzy bws to bws do dopieszczenia poporstu pewnie wiekszość pomyśli ze sie teraz podlizuje ale myslcie co chcecie ja tez swojego tkra nie zamienił bym na żadnego roxa piaggio ani nic takiego

rozebrałeś cylek ?




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 21:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Rozebrałem ,
tłok był przytarty w miejscu starego przytarcia na cylku. oraz po przeciwnej stronie.
Przeszlifowałem i jeździ .
Może wtedy poprostu sie przytarł a teraz tłoki niszczy na tym miejscu.
Dałem odrazu sqish większy o 0.1


edit

wiecie co ? jade jutro na prostą, i dam ful gaz. a co tam, co ma być to i tak będzie :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 5:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
I jak dałeś mu na tej prostej, czy jednak spokojnie? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 10:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Dziś mu dam.
Zastanawia mnie ten hałas przy 75 kmh. Jak dam tylne koło w góre i gaz to tego nie ma.
Chyba za tydzień wstawie 50cc i zobacze co się będzie działo.
Później kupie nowy 70 bo ten już wymęczony. Kompresja jest ale tłok i cylek nie jest w idealnym stanie.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 11:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Yankes pisze:
Derin_Grudziądz pisze:
Ja to bym kupił nowszego boostera/bws`a bo ten to stary i masz z nim tylko kłopoty, kup nowszy a z tego wyciągaj czesci ; ]


I tak ze on ci sie trzyma przy tych predkosiach :D


Może jest przywiązany do niego i nie ma sumienia go sprzedawać lub poprostu nie ma zbyt wiele pieniędzy bws to bws do dopieszczenia poporstu pewnie wiekszość pomyśli ze sie teraz podlizuje ale myslcie co chcecie ja tez swojego tkra nie zamienił bym na żadnego roxa piaggio ani nic takiego

rozebrałeś cylek ?





Masz rację, sam mam chinola i nie zamienił bym go za roxa chyba bym ryczał jak głupi patrząc jak ktoś odjeżdża z moim china powerem. :|




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 301 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy