Dzisiaj jest 15 sie 2025, 20:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 16:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Bla bla .. centralka bla bla .. sprężynki rolki .. bla bla. Nie zawsze się to sprawdza, ja w moim Roxie po założeniu Yasuni R, miałem taki efekt z 85km/h do 55km/h :twisted: Sprawdź czy nie dostaje za mało mieszanki/powietrza, czy pasek wchodzi na sama gore na wario, czy modul nie jest zablokowany do np 8tys obrotów [co jest bardzo możliwe] itd itp. Nie szukaj problemu typu w regulacji napędu.




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 19:05 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
JawoR, Moduł odblokowany, a gaźnik dobrze wyregulowany. Wario też ok :/




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 19:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
90% mówi że dobrze wyregulowany. A jest żle jak patrzyłeś i regulowałeś gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 19:17 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
sony551, Regulowałem sam, potem też myślałem że to może być wina złej regulacji i oddałem go do serwisu. Powiedzieli że nie ma co regulować bo jest dobrze wyregulowany




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 20:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
A pasek wchodzi na sama gore na wario? Ew. Jak to sprawdziles?




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 23:46 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
a jak to mam sprawdzić?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 0:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Odkręć pokrywę przekładni, pełen gaz, i zobacz gdzie się kończy jego droga, bądź po prostu zobaczy gdzie jest miejsce wytarcia paska najbliżej ku krawędzi wariatora.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D


Ostatnio zmieniony 04 lip 2010, 0:04 przez Peluś, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 1:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Peluś pisze:
Odkręć pokrywę przekładni, pełen gaz, i zobacz gdzie się kończy jego droga, bądź po prostu zobaczy gdzie jest miejsce wytarcia paska najbliżej ku krawędzi wariatora.


Markerem do tablic maźnij wario i się przejedź. Później sprawdź dokąd się zmazało. :mrgreen:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 10:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
JawoR pisze:
Markerem do tablic maźnij wario i się przejedź. Później sprawdź dokąd się zmazało. :mrgreen:


Też można, ale po co tak dużo czasu zabierać? :mrgreen:




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 19:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Napisz czy ci pomogla ta centralka jak przyjdzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
tak jak mowi JawoR, ja mialem to samo zmien dysze albo reguluj. Kazdy tylko sprezynki i sprezynki...




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 20:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Peluś pisze:
JawoR pisze:
Markerem do tablic maźnij wario i się przejedź. Później sprawdź dokąd się zmazało. :mrgreen:


Też można, ale po co tak dużo czasu zabierać? :mrgreen:


Bo nie każdy ma centralkę? No i podczas jazdy silnik ma postawiony opór i przez to może nie wejść na samą górę, a jak masz koło w powietrzu to praktycznie oporu nie ma.




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 21:25 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
jaki masz tam gaźnik i jaki cylinder ?

na tym wydeszku dość mocno lecą obroty w górę
w moim to był skok z 9tys na prawie 16tys przy v-maxie (przybyło lekko +30km/h)
ale musiał pójść większy gaźnik , rozwiercenie króćca i przerobienie dolotu powietrza
nie obyło bez regulacji napędu , min. rolki 2.8gr, centralka +60 i do tego wario hebo
inaczej nie chciał jeździć tak jak powinien
niestety taki urok tuningu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2010, 9:13 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Lukasz1705, dysze już też próbowałem zmienać, a co do regulacji to czytaj wyżej
enduromaster, Seria i seria :P Wszystko seria tylko multivar i jasiek. no i w tej chwili rolki polini 5 gram no i dzisiaj powinna przyjsc centralka




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 22:58 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Sorry za ppp ale centralka zamontowana... obroty w góre a osiągi w dół. Zmieniłem spowrotem na seryjne rolki to przyśpieszenie wróciło W MIARĘ do normy, ale v max dalej mniejszy... kombinowałem z rolkami i nic nie pomaga... v max to już tylko 60 :-/ A na serii było 75...




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 23:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Cytuj:
Markerem do tablic maźnij wario i się przejedź. Później sprawdź dokąd się zmazało. :mrgreen:



Dobry patent! Dzięki. :mrgreen:
Wyobraź sobie że ja jechałem bez pokrywy po pustej drodze i patrzyłem gdzie pasek wszedł, po samych rysach nie poznasz bo byś musiał przez 20min v-maxem chyba jechać. :mrgreen:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 23:13 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Stasiu2, ja na nóżce próbowałem :P dałem go na centralną i gaz. Pasek wchodzi na samą górę




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 23:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Stasiu2 pisze:
Cytuj:
Markerem do tablic maźnij wario i się przejedź. Później sprawdź dokąd się zmazało. :mrgreen:



Dobry patent! Dzięki. :mrgreen:
Wyobraź sobie że ja jechałem bez pokrywy po pustej drodze i patrzyłem gdzie pasek wszedł, po samych rysach nie poznasz bo byś musiał przez 20min v-maxem chyba jechać. :mrgreen:


Ważne żeby to był marker do tablic, ponieważ zwykły się rozmyje i sam się zmyje pod wpływem prędkości.




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 23:28 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
JawoR, Nie wiesz co to jeszcze może być? :-/ Bo widzę że ty tak się dość orientujesz we wszystkim związane ze skuterami :D




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 23:04 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
odświeżam... chłopaki no pomocy bo tak się jeździć nie da... :-/




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy