Dzisiaj jest 15 sie 2025, 16:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 cze 2010, 10:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Pozwolę sobie zacytować wypowiedź użytkownika Grzesiek9663 w giełdzie, sprzedaje on cylinder Malossi Sport 70ccm.

"- Malossi Sport 70cc, z tłokiem 47,80 jednopierścieniowym ! Mega moc ! Porównywany do MHR Replica przy czym ma większą żywotność bo jest żeliwny. Bardzo dobra kompresja ! Cały komplet uszczelki głowica tłok cylek itp Ledwo co dotarty przebieg 880km. Sprzedaję bo jest dla mnie za mocny <stunt> Ps. "zwykły" malossi sport nie ma szans z tym cylkiem.."

Czy to faktycznie prawda? Zbliża się wymiana tłoka z pierścieniami i po tej wypowiedzi jestem ciekaw, czy nie kupić przypadkiem tłok jednopierścieniowy np, Od MHR replica. Jednopierścieniowy tłok w tym cylku faktycznie daje większą moc? :idea:




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 10:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Tłok jedno pierścieniowy ma moc na wysokich obrotach, nie ma wgl dołu, ciągnie tylko z góry. Pamiętam jak kolega miał w TZR-ce jakis cylinder na jednym pierścieniu, to do połowy obrotów była bardziej zamulona niż seria, a w dalszym zakresie obrotów szła jak rakieta. Założył jakiegoś Top-a ze stanów na 2 pierścionkach i szła z całego zakresu obrotów. Z reguły tłoki z jednym pierścieniem są mniej żywotne, ale dosłownie o kilkaset kilometrów. Fakt, tłoki z jednym pierścieniem częściej zakładane są do mocniejszych jednostek, chyba dla tego, żeby wykręcić większe obroty, bo mniejsze tarcie występuję, ale to tylko moja wersja. Jednak ja wolał bym jednak elastyczność, niż jedną setną konia więcej ;).




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345


Ostatnio zmieniony 21 cze 2010, 11:03 przez pumba10022, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 11:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
kolega w tzr miał tłok jednopierscieniowy poniewaz mial mocny cylinder, minimum 15KM a takie cylindry mają to do siebie że ciągną najlepiej w wyższych partiach obrotów więc nie wciskaj kitu że to tłok jest tego przyczyną
co do tematu to właśnie mógłyś założyć tłok 1 pierścieniowy i powinna się polepszyć elastycznośc silnika, powinien sie ładniej wkręcać ładniej pracować tylko wymagana częstsza wymiana tłoka lub samych pierścieni




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 11:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
Peluś pisze:
Malossi Sport 70cc, z tłokiem 47,80 jedno pierścieniowym ! Mega moc !
hahaha to jest wielka nie prawda. Malossi sport 70 jest żeliwnym cylindrem a takie są dwu pierścieniowe zawsze. Nigdy nie spotkałem wersji jedno pierścieniowej "!!"




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 11:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
janica94, Przecież tak napisałem, a ten cylider z dwoma pierścieniami był tej samej mocy, a ciągnał bardziej od dołu. Nie miałeś do czynienia z tymi cylindrami to swój zbędny komentarz pozostaw dla siebie :P




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345


Ostatnio zmieniony 22 cze 2010, 0:48 przez pumba10022, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 16:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Koles kreci ladnie ;p Mozliwe ze to dobrze chodzi, ale na 100% nie jest porownywalny do racing/mid-race ;p I nawet nie jestem przekonany czy ma nawet wieksze osiagi na tym tloku ;p




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 16:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
wietrzyk pisze:
Peluś napisał/a:
Malossi Sport 70cc, z tłokiem 47,80 jedno pierścieniowym ! Mega moc !
hahaha to jest wielka nie prawda. Malossi sport 70 jest żeliwnym cylindrem a takie są dwu pierścieniowe zawsze. Nigdy nie spotkałem wersji jedno pierścieniowej "!!"

Chodzi o to, że przy wymianie tłoka został założony 1pierścieniowy i czy to prawda, że dzięki temu zwiększyła się moc .. :roll: też jestem ciekawy :mrgreen:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 23:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Coś mi się właśnie nie chce wierzyć, że ma o wiele super mega lepszą moc poziomu racing. Nawet bez zmiany kształtu okien? Samo założenie tłoka jednopierścieniowego? Więc sądzicie, że to bajka?




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 23:25 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
Tak




_________________

kamil7s pisze:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1084810702


Sprzedam Yamahe jog RR!! Warto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 0:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
pumba10022, ja mam do czynienia z każdego rodzaju cylindrami bo mam dużą firmę wraz z serwisami zajmująca się jednośladami itp. wiec nie stwierdzaj za szybko że dana osoba nie miała z czymś do czynienia :roll:

A mój post tyczył się do postu Peluś, tylko zapomniałem dodać że to nie będzie się spisywać tak jak napisał koleś co sprzedaje ten cylek jak na moje.




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 14:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Patrząc okiem fizyka :P takowy tłok miałby mniejsze tarcie...A to na pewno przerzuca się na osiągi. Ciekawe tylko jak z żywotnością takiego tłoka...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2009, 15:40
Posty: 20
Lokalizacja: z łasku
Pojazd:
nicasil chyba jest twardszy od zeliwa? z tego co slyszalem to tak no wiec taki tlok na takim cylku za dlugo by nie pochodzil ;] , cylinder jest zriobiony z mysla o 2 pierscieniach a nie o 1 , cylinder rowniez ma swoj zakres wytrzymalosci czyli nie bedzie power jak *
2 rzeczami ktore napewno moga sie zmienic przy wsadzeniu takiego tloka to 1 mozliwe ze wieksze obroty i 2 krotsza zywotnosc ;]


Ostatnio zmieniony 04 lip 2010, 22:44 przez sevo1992, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy