Dzisiaj jest 30 sty 2025, 20:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Obroty Peugeot
Post: 06 lip 2010, 18:08 
*

Rejestracja: 05 lip 2010, 15:21
Posty: 32
Pojazd:
Mam Peugeota Speedfighta 3. Zdjąłem jedną blokadę, tę blaszkę z tyłu wariatora. Przed jej zdjęciem jechałem około 50 km/h, teraz 70 km/h, widać różnice. Tylko przed zdjęciem blokady, skuter pracował na obrotach do 8 tys., a teraz 7 tys. Mam pytanie czy wiecie czemu spadły, w sumie dobrze, że skuter pracuje na mniejszych obrotach z lepszym efektem, i co zrobić, żeby obroty zwiększyć. Wiem, że jest blokada na gaźniku i moduł, czy jest coś jeszcze związanego z obrotami. Nie chce, żeby wzrosły one nie wiadomo ile, ale, żeby było tak jak wcześniej chociaż.

Jeszcze jedno pytanie o tłumik może ktoś mi powiedzieć, którą rurkę obciąć, nie mam pewności wiec wolę się przy okazji zapytać.


Ostatnio zmieniony 06 lip 2010, 18:32 przez VC15, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 18:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 19:24
Posty: 132
Lokalizacja: Leszno (WLKP)
Pojazd:
Co do tłumika to jest ta tak zwana ślepa kiszka, która wyrasta i jest zakończona. Jednym słowem do nikąd nie prowadzi =D .

A co do obrotów to przy gaźniku są 2 śrubki jedna jest od mieszanki a druga od obrotów :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 18:50 
*

Rejestracja: 05 lip 2010, 15:21
Posty: 32
Pojazd:
Widziałem gdzieś filmik, gdzie koleś zdejmował blokadę z gaźnika, odkręcił kufer ściągnął pokrywkę z gaźnika i tam kazał zdjąć nie wiem co to jest coś jakby tulejka, i że tak się zdejmuje blokadę, tylko nie wiem czy peugeot ma taką samą blokadę, bo tam nie było napisane jaki to skuter.
To jest ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=nxtOWWIXYF0


Ostatnio zmieniony 06 lip 2010, 18:51 przez VC15, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 19:24
Posty: 132
Lokalizacja: Leszno (WLKP)
Pojazd:
Przecież w peżo nie ma blokady na gaźniku. Od kiedy pamiętam peżo ładował blokady na CDI, wario, tłumiku.


Ostatnio zmieniony 06 lip 2010, 19:10 przez BlackPatrick, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 19:46 
*

Rejestracja: 05 lip 2010, 15:21
Posty: 32
Pojazd:
Jeszcze kilka pytań. Jak odkręcę kufer i jest gaźnik to, która śrubka jest od obrotów, a która od mieszanki, i czy doda mi to trochę więcej obrotów czy tylko szybciej się będzie rozpędzał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy