Dzisiaj jest 16 sie 2025, 8:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lip 2010, 20:52 
*

Rejestracja: 16 cze 2010, 22:27
Posty: 57
Pojazd:
Witam. Który waszym zdaniem wydech będzie lepszy pod cylinder 70cc? :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Zdecydowanie Tecnigas.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 21:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Masz okazje bierz Lasera, najmocniejszy wydech w klasie sport! Równo ciągnie w każdej partii obrotów- mam ten wydech i wiem. :mrgreen: I jeszcze ten dźwięk :mrgreen:
Z tecniagasem nie miałem do czynienia :ups: ale słyszałem że ten wydech średnio nadaje się do sporta ponieważ od ma kopa dopiero od wyższych obrotów, a sport przecież nie kręci takich wysokich obrotów...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 21:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Ja bym proponował Lasera. Dużo dobrego słyszałem o nim. Lepsze wykonanie od tecnigasa.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 21:45 
*

Rejestracja: 16 cze 2010, 22:27
Posty: 57
Pojazd:
Kurde teraz to już nie wiem.. Jedni mówią tak inni tak.. :roll: Ja będę brał na 100% nowy wydech.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 21:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
czarekcw wytłumacz, dlaczego zdecydowanie tec.
EDIT:
[myślałem, że chodzi o next-r'a] ;d sorr.

ale o tecnigasie nie mówicie, że jest tak źle wykonany.. kolega jeździ już tyle na nim, osiągi są b.dobre i wgl..
rs2 jest dobrym wydechem, ale laser będzie..a raczej powinien, być lepszy.


Ostatnio zmieniony 06 lip 2010, 22:01 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 21:58 
*

Rejestracja: 16 cze 2010, 22:27
Posty: 57
Pojazd:
Laser jest przecież tańszy :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Tecnigas to klasa Yasuni R, Laser to pokroju Z'tki- temu Tecnigas. I Tecnigasa można też kupić w chromie, i właśnie pojawiają się opinie że Laser jest gorzej wykonany niż RS II.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
laser tańszy od rs'a 2?


Ostatnio zmieniony 06 lip 2010, 22:02 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:04 
*

Rejestracja: 16 cze 2010, 22:27
Posty: 57
Pojazd:
tym bardziej ze chyba nie będę brał w chromie żeby zaoszczędzić i naskładać na wario. Tecnigas kosztuje 585zł a Laser 529zł :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
^DawiD^ sprawdź na allegro a nie się pytasz...




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 23:01
Posty: 67
Lokalizacja: Skwirzowa/Sandomierz
Pojazd:
Nie bazujcie się na tecnigasie next-r ( miałem go) i na początku tak samo myślałem, że będzie z rsII, do puki kumpel nie kupił . Materiał użyty do wykonania bardzo, dobry , spawy równe szczelne , po prostu piękna robota. Prawdopodobnie ja będę brał nowego ( nie w chormie) miałem wybór między yasuni r i dużo osób właśnie doradza mi tec,a , gdyż jest mocniejszy od rrr. Co do lasera, to wygląd bardzo przypomina next-r, ale wykonanie lepsze, ogólnie to laser z całkiem innej klasy ;d.




_________________

Malowanie proszkowe, piaskowanie , spawanie aluminium :
malowanie-proszkowe-na-100-t374647.html GG:15629454




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:10 
*

Rejestracja: 16 cze 2010, 22:27
Posty: 57
Pojazd:
W takim razie wezmę chyba RS II :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
czarekcw, akurat trafiłem na rs'a 2 , który kosztował 499 zł. a laser za 599 zł.
bez kłótni panowie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Cytuj:
Tecnigas to klasa Yasuni R, Laser to pokroju Z'tki- temu Tecnigas. I Tecnigasa można też kupić w chromie, i właśnie pojawiają się opinie że Laser jest gorzej wykonany niż RS II.


Przepraszam, ale tutaj wprowadzasz w błąd! :lol:
Laser jest mocniejszym wydechem od Yasuni R...
Laser jest najmocniejszy w sporcie...
Wykonanie jest mega, mam i polecam.

Wiem że nie ma tutaj Tecnigasa RS ale to może rozjaśni trochę sytuację.:
Yasuni Z - 8,9 KM przy 7196 obr/min
Laser XPro - 9,8 KM przy 8087 obr/min
Hebo Performer NG - 9,7 KM przy 8364 obr/min
Doppler S3R Model 2004 - 9,6 KM przy 7585 obr/min
Polini Funky - 8,5 KM przy 7495 obr/min
Metrakit Handmade - 8,7 KM przy 7119 obr/min
TNT One - 9,1 KM przy 7796 obr/min
Tecnigas Next - 9,1 KM przy 7877 obr/min
Tecnigas TEK - 9,0 KM przy 7745 obr/min
LeoVince RR - 8,7 KM przy 7332 obr/min
LeoVinci ZX - 8,4 KM przy 6692 obr/min
LeoVinci S - 8,7 KM przy 7203 obr/min
Polini NoSmoking - 9,2 KM przy 7607 obr/min
Stage6 Street - 9,0 KM przy 8022 obr/min
Top Performances Powered - 8,5 KM przy 7137 obr/min
LeoVinci SP3 - 8,2 KM przy 7786 obr/min
Tecnigas Silent Pro - 8,2 KM przy 7185 obr/min
LeoVince Touring - 8,2 KM przy 6993 obr/min
Sito Plus - 8,1 KM przy 6819 obr/min


Ostatnio zmieniony 06 lip 2010, 22:20 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Cytuj:
2. Minarelli AC, Stage6 Sport PRO, gaznik 17,5 mm

Yasuni R - 10,6 KM przy 8484 obr/min
Metrakit SP - 11,2 KM przy 9086 obr/min
Stage 6PRO - 11,0 KM przy 8903 obr/min
Tecnigas RS70 - 10,7 KM przy 8484 obr/min

3. Minarelli AC, cylinder Top Performances Trophy 70, gaznik 17,5 mm

Yasuni Z - 8,9 KM przy 7196 obr/min
Laser XPro - 9,8 KM przy 8087 obr/min
Hebo Performer NG - 9,7 KM przy 8364 obr/min


Nie wydaje mi się.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 20:33
Posty: 269
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Bierz RS2
Tecnigas RS2 Jest tej samej klasy co
Yasuni R, Bidalot R
Laser X-Pro Jest tej samej klasy co
LeoVince ZX, Tecnigas Next-r

Bierz RS




_________________

"Rób swoje dla siebie i nie pod kogoś" Sitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:19 
*

Rejestracja: 16 cze 2010, 22:27
Posty: 57
Pojazd:
Właśnie mam zamontowany cylinder Stage6 Sport Pro :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
To już widzisz co najlepiej pasuje do twojego cylka, Laser to kupa do tego cylindra tak naprawdę, nie wykorzysta w 100% możliwości cylindra.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Cytuj:
Nie wydaje mi się.

Zobacz przy jakim cylindrze :roll: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy