Dzisiaj jest 15 sie 2025, 14:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:23 
*

Rejestracja: 16 cze 2010, 22:27
Posty: 57
Pojazd:
Tylko ja sobie odpuszczę gaźnik 17.5, ale zwiększę dyszę i wyreguluję iglicą. A za zaoszczędzone 300zł kupie wario Malossi Multivar. Dzięki za pomoc :D :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
czarekcw dobrze mówi.
rs 2 bierz. :wink:

edit:
masz gazior 12mm przy 70cc?


Ostatnio zmieniony 06 lip 2010, 22:25 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
to radze poświęcić te 300 zł w gaźnik, bo możesz się przejechać niedługo z dziurą w tłoku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:29 
*

Rejestracja: 16 cze 2010, 22:27
Posty: 57
Pojazd:
niby czemu? :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 21:50
Posty: 356
Pojazd:
Ja lasera bym brał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
za dużo powietrza.. zresztą czytałem u kogoś, tak miał..
kolega ma 17,5mm gaźnik z dyszą 110.. mówi, że to mało..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:32 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
grabarz0, bo cylek 70cc potrzebuje większej dawki paliwa, przez co przy gaźniku 12mm ma bardzo słabe chłodzenie, i dostaje mocno po dupie.




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:32 
*

Rejestracja: 16 cze 2010, 22:27
Posty: 57
Pojazd:
To nawet jakbym dał max na iglicy i jakąś dyszę wiekszą? Aktualnie mam 60- seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:33 
*

Rejestracja: 16 cze 2010, 22:27
Posty: 57
Pojazd:
Ale co ma gaźnik do chłodzenia?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
^DawiD^ pisze:
to radze poświęcić te 300 zł w gaźnik, bo możesz się przejechać niedługo z dziurą w tłoku.


Kolega zrobil juz na 70cc ( Maloss Sport) przy 12mm juz 6000 km :roll: :mrgreen: .
Ja na Polini Sporcie też tak robię i nie ma zastrzeżeń, tylko większa dysza...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
grabarz0, gaźnik do chłodzenia?

Cytuj:
Zwiększa osiągi i poprawia wewnętrzne chłodzenie.


nawet na stronie mielocha, przy pierwszym lepszym gaźniku masz tak napisane.

PlastusR50X, no to pięknie :D można pozazdrościć trochę takiego przebiegu na serii gaziorze ;d

ps. ale niektórzy nie mają takiego szczęścia.. ja wole dmuchać na zimne. :wink:
zabierasz się do czegoś, a nawet nie wiesz ...


Ostatnio zmieniony 06 lip 2010, 22:51 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
^DawiD^, Masz racje :)


Ostatnio zmieniony 06 lip 2010, 22:52 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 11:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
S6 Sport Pro jest porównywalny z malossi sportem? Na malossim możesz jeździć bez zmiany wału i gaźnika, ale Sport Pro to midrace i powinno się zmienić gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 12:49 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
Laser bd dobry przy jakieś średniej 70cc ale przy mocniejszej 70cc to rsII jest najlepszy może sie wam wydawać że laser jest ładniejszy itd, ale rs2 ma lepsze osiągi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 20:15 
*

Rejestracja: 16 cze 2010, 22:27
Posty: 57
Pojazd:
FLYP001 no nie wiem.. Kolega ma Stage6 Sport Pro plus wydech klasy Yasuni R, jakieś wario i coś jeszcze i założył gaźnik 17.5 na próbę i niedługo po tym go zdjął bo więcej palił. I jedzi i jedzi na oryginalnym i nic mu się nie dzieje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 20:21 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
Nie no, nic się oczywiście nie stanie jak będzie na 12 jeździł. Dziura w tłoku to przesada, ale troche szkoda jeździć na 12 przy takim cylku, bo naprawde nie wyciąga się z niego tej całej mocy.




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 20:23 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
Wiec ja sie wypowiem bo widze ze nikt sensownie sie niewypowiedzial.Mialem rs2 przy streetrace w aeroxie.Chodzil cudownie,ten dzwiek,osiagi i na kolo bez problemu wchodzil.Mialem rowniez mozliwosc testowania lasera i laser jest zdecydowanie slabszy.Poza tym rs2 jest ponoc mocniejszy od yasuni r i sie calkowicie zgadzam.Wykonanie? wielkie brawa dla konstruktorów tego wydechu.Mialem wersje chrom i co dziwne chorm nie wypalal sie nawet przy kolanku a zrobilem na nim 2000km i dalej wygladal jak nowy.W laserze chrom strasznie sie wypala i ma lipny dzwiek.

RS2 kupuj dobrze ci radze.


Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 20:42 
*

Rejestracja: 16 cze 2010, 22:27
Posty: 57
Pojazd:
Może i szkoda ale lepiej moim zdaniem zainwestować w wario. A na gaziorze dysza większa i regulacja iglicą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 22:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
PAWCIO-HD - nikt nic sensownego nie napisał?!
a może to Ty tylko zmieniłeś tekst PoliniSp~ ?
PoliniSpeed pisze:
Nie bazujcie się na tecnigasie next-r ( miałem go) i na początku tak samo myślałem, że będzie z rsII, do puki kumpel nie kupił . Materiał użyty do wykonania bardzo, dobry , spawy równe szczelne , po prostu piękna robota. Prawdopodobnie ja będę brał nowego ( nie w chormie) miałem wybór między yasuni r i dużo osób właśnie doradza mi tec,a , gdyż jest mocniejszy od rrr. Co do lasera, to wygląd bardzo przypomina next-r, ale wykonanie lepsze, ogólnie to laser z całkiem innej klasy ;d.


teraz widać, kto nabija posty.


Ostatnio zmieniony 07 lip 2010, 22:11 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy