Dzisiaj jest 01 mar 2025, 14:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lip 2010, 6:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 20:56
Posty: 404
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
Witam :< , wiem ze takich tematów było dość sporo, ale nie mogę się ich doszukać :lol:.
Moje pytanie mam 50cm3 po tunie wydech, wario, wał , porting, i wywaliłem pompkę oleju, jaką stosować proporcje, na ile litrów paliwa lać 50ml oleju(bo akurat mam taki pojemniczek na olej).
Liczę na szybką odpowiedź :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 7:09 
*

Rejestracja: 29 cze 2009, 15:33
Posty: 68
Lokalizacja: Świecie n/W
Pojazd:
Ja bym lał 100ml na 4.5 litra, czyli 2 pojemniczki. Aha i pamietaj żeby skuter ci długo pochodził lej full syntetyka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 9:11 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Zaleca się lać 20 ml oleju na 1 litr benzyny czyli mieszanka 1:50. Lej jakiś pełny syntetyk np castrol power 1 racing 2T, albo jakiegoś motula, valvoline, Dla pewności możesz lać 25ml oleju na 1 litr benzyny. Na tych częściach będzie Ci się wkręcał na wyższe obroty więc 5 ml oleju więcej mu na pewno nie zaszkodzi, czyli 125ml oleju na 5 litrów benzyny.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 10:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 20:56
Posty: 404
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
na 3 l paliwa nalałem 70ml oleju pół syntetyk castrol 2t actievo i lekko kopci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 11:05 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
To dobrze. Wychodzi po 23ml na litr.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 11:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 12:12
Posty: 618
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
ja już nie wierze w dozownik dzięki niemu zatarłem Malossi sport 70cc... teraz szlif i bede lał 100ml na 5l beny ;)




_________________

moj speed ;) proszę o opinie
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=403019#403019 MEGA PAKA ZDJĘC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 13:55 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Ja bym lał więcej na twoim miejscu. Na dotarciu na początku przez 50km 40ml oleju na litr benzyny a po dotarciu jak będziesz lał jakiś lepszy olej to 25ml a jak jakiś pół syntetyk to 30. 100ml na 5l benzyny to leje się przy seryjnym cylindrze.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 14:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 12:12
Posty: 618
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
no ja leje castrol racing 2t i mam szlif wiec jedno tankowanie będę robił na dotarcie ;p ok 100km będę docierał




_________________

moj speed ;) proszę o opinie
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=403019#403019 MEGA PAKA ZDJĘC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 16:59 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Coooo ?? Żeliwo 100km ??? 500 minimum jeżeli nie chcesz znów robić szlifu :P Rozebrałem polini sporta żeliwnego po szlifie po 200km i miał jeszcze pełno rys po szlifie.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 17:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 12:12
Posty: 618
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
po szlifie tyle nie trzeba z tego co ja wiem i mój ojciec mówi ;p




_________________

moj speed ;) proszę o opinie
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=403019#403019 MEGA PAKA ZDJĘC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 18:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
polini sport moj kolega mial docieral i przez przebieg 3 tys z kawalkiem mialem 2 szlify i trzeci juz nadchodzi :P




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 19:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 12:12
Posty: 618
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
ja po 3700km zrobiłem ;p zobaczymy ile po szlifie będzie ;d




_________________

moj speed ;) proszę o opinie
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=403019#403019 MEGA PAKA ZDJĘC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:25 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 21:42
Posty: 20
Lokalizacja: tczew
Pojazd:
najlepiej wlewac 35 na dotarcie i 30 po dotarciu na litr;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 22:32 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Ale powiedz mi co to za różnica czy po szlifie czy nie po szlifie ?? Przecież cylinder ma ryski które muszą się wytrzeć. Jeżeli będziesz mu dawał w palnik np po 100km to po prostu będzie Ci się tłok przycierał i będzie Ci robiło rysy na cylindrze. W najgorszym przypadku jak Ci go złapie mocno to pierścienie popękają i po zabawie.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 22:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 23:18
Posty: 286
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
na 5l wachy lej 115ml oleju :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 22:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 12:12
Posty: 618
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
ja będę miał tylko pierścienie wymieniane i generalnie to ja słucham tego co ojciec mówi ;p bo jak zatrę swoim sposobem to będzie moja wina zrobię tak jak on każe to nie będę miał co z nim dyskutować ;D




_________________

moj speed ;) proszę o opinie
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=403019#403019 MEGA PAKA ZDJĘC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 22:53 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Jak można po szlifie nie założyć nadwymiarowego tłoka i wymienić tylko pierścienie ??? Proszę oświeć mnie bo jakoś nie mogę tego zrozumieć ??? Jak masz pisać takie głupoty to może lepiej nic nie pisz bo nie da się tego słuchać po prostu.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 23:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 12:12
Posty: 618
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
co mam Ci na to powiedzieć ;p dałem do szlifierza niedługo odbiera kupuje pierścienie i tyle rozmawiałem z Ojcem dzisiaj przecież ja tego nie robię




_________________

moj speed ;) proszę o opinie
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=403019#403019 MEGA PAKA ZDJĘC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 10:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 20:56
Posty: 404
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
ciekawe jak będzie latał, tłok powinien mieć lekkie luzy, bo komora cylindra będzie miała większy rozmiar od seryjnego hmm a moze bedzie dobrze :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 10:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 12:12
Posty: 618
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
ja nie wiem jak to będzie wiem, że tłoka nie kupujemy ;p




_________________

moj speed ;) proszę o opinie
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=403019#403019 MEGA PAKA ZDJĘC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy