Dzisiaj jest 04 mar 2025, 15:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 15:28 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 13:16
Posty: 14
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle
Pojazd:
Konrad324 pisze:
polarek pisze:
myslalem zeby dodac jeszcze 2 np z jawy 350

Hah :lol:

Poszukaj na allegro regulowanych amortyzatorów do XP6 albo do czegoś z podobnym mocowaniem.

szukalem ale znalesc nie umiem a uzywanego nie kupie to to chłam moze wam sie uda znalesc jakis


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 22:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... y-TNT.html




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 15:42 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 19:50
Posty: 13
Lokalizacja: Giżycko
Pojazd:
Witam mam taki problem posiadam crossa pegeota Xp6 na dotarciu przy kupnie powiedziano mi ze muszę przejechać ok 500 km na dotarciu na razie zrobiłem ok 200 km.
Przy jeździe na 4 biegu ok 50km\h potrafi mi zgasnąć wygląda to tak jakby się dusił i nie dostawał benzyny.
Z góry dziękuję :)
Proszę o pomoc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 17:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 2:38
Posty: 190
Pojazd:
nówkę kupiłeś czy po remoncie?

-zobacz czy Ci się nie zapowietrza wężyk od benzyny
-wyczyść filtr/ ew. gaźnik jeżeli to po remoncie, może poprzedni właściciel o tym nie pomyślał...
-masz go zamulonego na niskich obrotach jak gaśnie, czy z wyższych spadają i dopiero gaśnie?




_________________

Keeway x-ray MONSTER ENERGY edition

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 17:09 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 19:50
Posty: 13
Lokalizacja: Giżycko
Pojazd:
to jest używany ale miał wymieniane pierścienie i tłok aby miał trochę więcej mocy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 17:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jest na nicasilu czy na tulei ?? Jak na nicasilu to już mu powinieneś odkręcać.

Jak ci zgaśnie to normalnie odpala potem od kopa ??

PS: XP6 to nie cross :D




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 19:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
jak na 4 biegu jedziesz 50km/h to jedziesz za szybko. Przy tej prędkości powinieneś miec już 6 bieg (wiem to z własnego doświadczenia bo mamy takie same motorki i również docierałem)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 20:16 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 19:50
Posty: 13
Lokalizacja: Giżycko
Pojazd:
jest na tulei.

Cytuj:
jak na 4 biegu jedziesz 50km/h to jedziesz za szybko. Przy tej prędkości powinieneś miec już 6 bieg (wiem to z własnego doświadczenia bo mamy takie same motorki i również docierałem)


czy na 6 biegu przy prędkości 50 km to nie za mało jak na odblokowany i lekko podtuningowany motorower ? Mi się wydawało ze 6 trzeba wrzucać na ok 65 km\h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 22:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
6 To wrzucasz przy 70 jak normalnie śmigasz. ja na seri jak docierałem to przy 45 wbijałem 6 bieg i tak śmigałem więc ty powinieneś przy ok 50 kmh :>




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 22:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak jedziesz powoli wrzucisz 6 i dasz full manetkę a się nie zbierze bo nie ma siły to może się zalać i zgasnąć, jeszcze jak masz gaźnik duży to tym bardziej to możliwe.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 22:33 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 19:50
Posty: 13
Lokalizacja: Giżycko
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Jak jedziesz powoli wrzucisz 6 i dasz full manetkę a się nie zbierze bo nie ma siły to może się zalać i zgasnąć, jeszcze jak masz gaźnik duży to tym bardziej to możliwe.


dokładnie, tak samo mi się wydawało. Więc zawsze jeździłem na 4 od czasu do czasu na 5.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 18:39 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
Konrad324, wcale tak się motor nie zaleje... musisz mieć coś nie tak w takim razie z gaźnikiem bo z moim sprzętem jakoś tak niema a mam 21 gaźnik. ewentualnie motor może buczeć jak odkręcisz manete na wysokim biegu i małej prędkości. ale nigdy sie nie zaleje chyba że z gaźnikiem coś nie tak (płuwak , dużo za duża dysza itp.)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy