Dzisiaj jest 12 sie 2025, 11:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lip 2010, 10:52 
*

Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:44
Posty: 68
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Witam moje Malaguti F12 LC, od dłuższego czasu mocno się grzeje.. Po przejechaniu nawet kilku kilometrów tłumik jest bardzo gorący.. Inne skutery chłodzone cieczą są znacznie lepiej ogarnięte od mojej Malagi w tym aspekcie.. Przejechałem wczoraj 20km bez przerwy predkością ok 45km/h bo docieram ciągle cylek i digitale pokazały mi temp silnika 7/9 ( 9 max).. Jest to chyba dużo za dużo, ponieważ koledze w runnerce nie doszła wskazówka temperatury nawet do połowy, a jechał ze mną. Na dodatek jego wydech był po prostu ciepły a mój parzył.

Jak temu wszystkiemu zaradzić? Dodam jeszcze, że tydzień temu wymieniałem płyn w chłodnicy. Malaguti jest z 2003 roku. Aktualnie docieram cylinder więc staram się nie katować F12.

Jeszcze jedno pytanie po ok. którym kilometrze docierania cylinder poprostu przestanie nabierać mocy? Zauważyłem że narazie z każdym km cylinder jest coraz mocniejszy. Czy to normalne, że gdy I raz go odpaliłem z nowy cylkiem miał b. mało mocy a teraz po 200km dotarcia jest coraz mocniejszy? Jak docierać go teraz po przejechaniu 200km?

Proszę o pomoc, z góry dziękuję za odpowiedzi na wszystkie pytania ;].


Pozdrawiam :<


Ostatnio zmieniony 06 lip 2010, 10:01 przez *Hbi*, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2010, 10:56 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
masz odpowietrzony układ chłodzący?


Ostatnio zmieniony 02 lip 2010, 11:21 przez starkbws, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 9:31 
*

Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:44
Posty: 68
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
liczę na waszą pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 9:25 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
starkbws pisze:
masz odpowietrzony układ chłodzący?
???




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 10:02 
*

Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:44
Posty: 68
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Tak mam odpowietrzony układ chłodzący. Sorry że tak długo ale edytowałem pierwszy post i nie zauważyłeś/liście : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 10:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:35
Posty: 102
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Tłumik to jest zawsze gorący w każdym skuterze. A żę sie grzeje to normalne, w taki upał z taką prędkosciął to bedzie gorący ( czym większa prędkość tym lepsze chłodzenie). Po prostu musisz częściej sie zatrzymywać. Jak dotrzesz to bedzie wszystko normalnie :D I moc podczas docierania to się zmiejsza a nie zwiększa ;P




_________________

-Leo Vince Zx
-Wkład filtra powietrza Polini
-Malossi Multivar
-Rolki Malossi 7.0 gr.
-Sprężynki top racing +15
-Sprężyna Stage 6 +60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 20:51 
*

Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:44
Posty: 68
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
dobra z temperaturą sobie odpuszczam..


No ale jak :D.. Chyba się nie rozumiemy jeśli chodzi o nowy cylek :PP

Gdy miałem stary skuter latał jak malina 94km/h max.. Włożyłem ten nowy cylek odpalam no i mega mułłłł i czuć ze ledwo 50 by wtedy doleciał, teraz po przejechaniu 350km moge powiedziec ze cylek jest znacznie mocniejszy niz po wlozeniu na poczatku ale i tak staremu nie dorownuje bo teraz mam 6sec do 40 a wtedy bylo 4 do 40..

Czy to normalne ze z czasem nowy wlozony cylek jest coraz mocniejszy? O to mi chodzi :P, bo ja mam takie odczucia ale niestety do starego to sie umywa :(..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2008, 21:44
Posty: 159
Pojazd:
Na dotarciu cylinder zawsze będzie miał większą temperaturę, bo jest większy współczynnik tarcia. Musisz robić kilkunastominutowe przerwy podczas jazdy.
Sama nazwa mówi "docieranie" :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Tak jak przedmówca. Jak ja docierałem cylinder po szlifie to po 20km nie mogłem nawet dotknąć pokrywy przekładni bo też była gorąca. A jak otworzyłem kuferek (mam verticala, kuferek zaraz nad cylindrem) to było czuć jak wydostaje sie bardzo gorące powietrze :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy