Dzisiaj jest 16 sty 2025, 6:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Mefiz pisze:
otóż dysza głowna to 66 nie wydaje wam sie troche przymaława ?

Zależy jaki masz gaźnik ile ( mm ) :?:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:41 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
no stożku zdecydowanie za mało
przeważnie daje się 20-30% większą od serii




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 18:13 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
gaźnik mam 12mm phbn dellorto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 19:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
To masz dobrą dysze ; ] Ja mam 16mm gaźnik Dellorto PHBN i dysze 105 ; ]




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 20:39 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
No ale jak wsadze stożek to musze mieć chyba ze 20 wieksza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:34 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
To mam jeszcze jedno pytanie mam zamiar walnąć jakiś tuning xD i mam wobec tego pare pytani

Pytanie NR1:
Czy te części są dobre jeżeli nie to co polecacie w podobnej cenie
-Cylinder 80cc airsal tech racing
-Gaźnik 19mm dellorto
-przełożenie 12/44
Pytanie NR2:
Ile mogę wycisnąć z mojego rieju na takich częściach
Pytanie NR3:
Co jeszcze należało by wymienić nie mówicie tylko że wał :D poczekam aż ten sie ukręci xD
Pytanie NR4:
Jeżeli teraz mam gaźnik dellorto 12mm PHBN no który gaźnik będzie mi pasował tylko 19mm zeby był a może być i inny polećcie coś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 23:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Do tego co wyżej podałeś przydał by się wał klasy racing.

Mefiz pisze:
nie mówicie tylko że wał :D poczekam aż ten sie ukręci

Możesz zrobić i tak tylko pamiętaj że jak się ukręci to do wymiany będzie też cylinder i tłok z głowicą, w ostateczności blok silnika. A nastąpi to szybko po założeniu tego cylindra.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 23:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Mefiz pisze:
Jeżeli teraz mam gaźnik dellorto 12mm PHBN no który gaźnik będzie mi pasował tylko 19mm zeby był a może być i inny polećcie coś

Starczy 19mm ; ] :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 19:17 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
Cytuj:
Możesz zrobić i tak tylko pamiętaj że jak się ukręci to do wymiany będzie też cylinder i tłok z głowicą, w ostateczności blok silnika. A nastąpi to szybko po założeniu tego cylindra.


Kurde ale sam taki wał ok400zł :/


Ostatnio zmieniony 10 lip 2010, 19:39 przez Mefiz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 0:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Mefiz pisze:
Cytat:
Możesz zrobić i tak tylko pamiętaj że jak się ukręci to do wymiany będzie też cylinder i tłok z głowicą, w ostateczności blok silnika. A nastąpi to szybko po założeniu tego cylindra.


Kurde ale sam taki wał ok400


No to albo wóz albo przewóz. Lepiej dozbieraj kasę bo szkoda cylka. Do 70ccm sporta jeszcze można seryjny wał zostawić ale 80ccm racing to już musisz policzyć się z kosztami np takimi jak wał, łożyska itd.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 11:38 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
przy 70 sporta to ja juz bym wymieniał wał szczególnie jak nie jest on pierwszej młodości jaki ma przebieg ?? , a tak z ciekawości patrzyłem i zniknęły te airsale 70 cc z lepszym tłokiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 13:04 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
przebieg=7100 o ile nie byl cofany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 8:15 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
no to pierwszej młodości już nie jest a tak przy 10 tys to juz by go trza było wymienić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 21:20 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
okey ponawiam pytanie jak mam ten gaźnik 12mm dellorto PHBN to 19-nastke jaką kupić żeby każdy wężyk mial swoje miejsce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 21:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Też PHBN, może być też PHVA albo PHBG.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 22:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
apropo tego wału ja ma wałek w stanie idealnym przynajmniej tak mi się wydaje bo zero luzu a na korbie na boki też czy na 80cc sport dało by rade popykać ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 23:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
A jak sprawdzałeś to miałeś wyciągnięty wał z silnika czy na włożonym bo na włożonym to za dużo nie sprawdzisz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 9:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
włożony bo się boje rozebrać silnik :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 10:54 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
na 80 cc wałek obowiązkowo trzeba wymienić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 14:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No to żeby sprawdzić to musisz wyciągnąć wał i trzymając za korbę uderzyć od góry w nią jak słychać stuk to wał do wyrzucenia. Jak zamierasz robić tuning na poziomie 80ccm to rozbierz cały silnik na części pierwsze wyczyść wszystko dokładnie i każde łożysko nawet w skrzyni które ma luz wymień bo jak coś robić to tak jak należy a nie...




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, 14:27 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy