Dzisiaj jest 12 sie 2025, 13:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lip 2010, 12:04 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
Witam
kupilem na mielochu wał korbowy Top Racing STD CPI / Keeway 12mm wraz z łozyskami stage 6, kupilem rowniez cylek POwer force 70 , wszystko zlozone bylo poprawnie... i gdy chce odpalic nie ma zadnej reakcji.. paliwo dochodzi.. iskra jest i tu moje pytanie co moglo sie stac? czy mogl paść moduł? aa bym zapomnial powod tego remontu to jechal ktoregos dnia do domu i nagle zgasl od tamtego momentu nie chce odpalic.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 13:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 21:14
Posty: 417
Pojazd:
baryx14, to jest normalne ze nie chce odpalic, tez tak miałem jak załozyłem cylinder. trzeba próbowac po prostu. daj mu paliwa pod swiece i wtedy spróboj odpalić, mozesz też ją rozgrzać palnikiem.




_________________

APRILIA SR 95'

Hebo New Performer
Top Racing Next Generation
Hebo Special
Wkład filtra Polini
Hebo +60%
Hebo Racing

...::DzonySr

Cytuj:
Po pierwsze, zwiększ mase




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 13:46 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
próbowalem i tak ale nic nie daje.. zakopci i koniec.. ale zrobilem probe i wyjąlem klin z walu i ustawilem na slepo zaplon... czyli w gornym punkcie tlok i co jest na magnecie taki pasek metalowy to sie zaczynal na czujniku.. i zapalil mial nie rowne obroty i nie moogl wkrecic sie na wyzsze lecz odpali a gdy zaloze na klin to wgl nie pali nie ma zadnej reakcji.. to wychodzi na to ze iskra jest w zlym momencie... lecz wal jest dobry.. bo w oryginalnym w tym samym miejscu jest kiln..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 15:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2008, 20:39
Posty: 86
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
No oto reguluj zapłon! Przed jego ściągnięciem mogłeś sobie zaznaczyć w którym miejscu wcześniej siedział...
Miłej zabawy z ustawianiem zapłonu ^_^




_________________

wbijajcie i rejestrujcie sie;] ja juz wygralem---> http://www.100zl.net/?t=47934053


WYSYŁAM ZAPROSZENIA NA STRONE LOCKERZ.COM WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH PROSZE O KONTAKT GG:9438039:)) TO NAPRAWDE FAJNA STRONA I NIE ZADEN FAKE:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 15:44 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
No wlasnie nie ma zadnej regulacji.. wkladasz na klin i pali ale tu tak nie jest..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 16:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2008, 20:39
Posty: 86
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
No ale na klinie jest tylko koło magnesowe, a zapłon jest na śrubkach... Jestem na 99% pewny że tak jest, ale zawsze jest ten 1% mogę się jednak mylić.




_________________

wbijajcie i rejestrujcie sie;] ja juz wygralem---> http://www.100zl.net/?t=47934053


WYSYŁAM ZAPROSZENIA NA STRONE LOCKERZ.COM WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH PROSZE O KONTAKT GG:9438039:)) TO NAPRAWDE FAJNA STRONA I NIE ZADEN FAKE:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 16:04 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
no zgadza sie kolo magnesowe jest na klinie.. a iskrownik jest na 3 srubkach.. lecz zalozony jest tak jak oryginał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 16:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
micheal93 pisze:
No oto reguluj zapłon!
Dobre. Zapłon reguluje się jak masz sportowy do tuningu klasy EVO.Obrazek
Widzisz tam miejsce na regulacje? Bo ja nie. Przykręcasz iskrownik do karteru i elo.
baryx14, Dasz mu zastrzyk i odpali czy nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 11:40 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
no dokladnie tak..tam nie ma zadnej regulacji. No jak dalem dawke mu w cylek to tylko zakopci i koniec.. ale gdy go kope to mam takie wrazenie jak by wal odbijal... tak jak by w zlym czasie byla iskra..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 14:20 
*

Rejestracja: 08 lip 2010, 8:35
Posty: 16
Pojazd:
wał odbija hmm. a może masz głowice przystosowaną do świecy z krótkim gwintem a masz z długim ?




_________________

Setup:
Silnik minarelli horizontal AC
S6 Streetrace
S6 Pro Replica
Gaźnik dellorto 21mm
Wariator S6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 14:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Patry_K pisze:
a może masz głowice przystosowaną do świecy z krótkim gwintem a masz z długim ?
To by mu się tłukł tłok o świece. Raczej możesz mieć na odwrót czyli głowice na długi a świece z krótkim gwintem. Squish ustawiałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 10:32 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
wszystko juz zrobione..:D okazalo sie ze zlą mial czastotliwosc czujnik halla i za wczesnie byl zaplon bo to on reguluje w ktorym momencie ma nastapic zaplon:D wielkie dzieki wszystkim za rady! temat do zamkniecia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy