Dzisiaj jest 15 lis 2024, 6:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Honda NSR 125
Post: 06 lip 2010, 23:56 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Witam!
Zakończyłem już przygodę z Suzą, poszła ona w ręce brata i jest masakrowana. W moje ręce wpadła Honda NSR 125 z roku 1992. Silniczek Hondy chodzi idealnie, chłodzony cieczą. Skrzynia biegów 6-cio stopniowa. Motorek ma niezłego kopa bo 5s do 100km/h i idzie 176km/h. Oczywiście w Hondzie nie obejdzie się bez przeróbek, muszę przy niej zrobić następujące rzeczy:
-wymiana kierunkowskazów
-wentylator na chłodnice
-wymiana wydechu na coś od 600cc
-ranty na koła(nie wiem jaki kolor?)
-badloock na światła
-wymiana opon na szersze
-przeróbka tyłu/tylniej lampy
-dźwignąć tył

No z planów chyba tyle jak macie pomysły to piszcie i oczywiście oceniajcie moją maszynę:)

Obrazek

Obrazek




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 10:20 
*

Rejestracja: 26 mar 2009, 20:06
Posty: 58
Lokalizacja: gdańsk/żukowo
Pojazd:
Troszke stara ale może być xD ale z osiąami to przesadzasz , żadna nsr bez żadnych przeróbek nawet z wydechami sportowymi nie mają takiego przyśpieszenie i takiego v-maxu ....




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=33315




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 10:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Pokombinuj coś ze swapem przedniej owiewki z nowej nsr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 10:38 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Pomysł niezły z tą przednia owiewką, porównam od kumpla ale chciałbym założyć przód od Hondy CBR 600:)




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 11:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Załóż przód od 600 rr :mrgreen: . Podobno końcówki wydechu od 4T, w 2T ograniczają moc. Wyspawaj sam wydech, jakiegoś konkretnego spawaka :]. Byś zyskał sporo na mocy :D. Ja zainwestował bym w mechanikę, z wyglądu jest dopuszczalna, ma styl lat w których była produkowana.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 12:00 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
Troszke sobie bajek popisałeś, nsr z kitem 160cc bardzo ciezko zeby takie osiagi miała a u ciebie seryjna, do tego 5s do 100 i v-max 180 no dobre bajki :lol: :lol: zeby osiagnac 180, musisz miec zebatki 14/35 albo 15/35 a wtedy przyspieszenie napewno nieosiaga 5s do setki... Miałem taka nsr i jezdzilem na paru takze wiem jak to chodzi... Najlepiej nagraj filmik jak osiagasz te 180(czyli zamykasz licznik) albo 5s do setki, i założe sie ze takiego nienagrasz...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Wydech z 4T do 2T :roll: powo. Już lepiej z jakiegoś 250 w 2T. Sam miałem zamiar kupić taką honde bez papierów i zrobić "nakeda" do stuntu :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2008, 13:19
Posty: 364
Lokalizacja: Stara Wieś (LUB)
Pojazd:
Wsadzając do tej NSR'ki wydech od 600'ty zwieśniaczysz ją na maxa :lol:
Jak to wygląda... Tak to fajna nsrka ale odpuść sobie z tym wydechem




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106747

Sprzedam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 22:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 12:12
Posty: 618
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
nie możliwe żeby to leciało 180 ;p sam leciałem NSR ale tą nowszą to max 160km/h a tamta miała 36koni ;)




_________________

moj speed ;) proszę o opinie
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=403019#403019 MEGA PAKA ZDJĘC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 23:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
nie zakładaj tego wydechu od 600

na moje to zciagnac boczne owiewki z przodu taka owiewka z allegro jak do enduro i pod stunt :D :D

a jak nie to nie rób badlooka bo nieładnie to wygląda

osiągi tez trochę zawyżyłeś ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 19:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie rób tak jak MiChm mówi

ona już jest piękna

ile bym dał za takie moto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 21:08 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Zapomniałem dodać że mam cylek 160cc i wał zmieniony:)




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 21:43 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
a to drobny szczegół :P też bym zapomniał :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 22:30 
*

Rejestracja: 26 mar 2009, 20:06
Posty: 58
Lokalizacja: gdańsk/żukowo
Pojazd:
Jakiś fake teraz robisz , o takim czymś ciężko zapomnieć ....




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=33315




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 19:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
może bał się napisać bo tu może policja zobaczyć albo coś xD




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 19:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Ehh... Mam nsr'ke ..... Jak Ty dajesz rade uzyskać osiągi 5s-100km/h i 180km/h to gratulacje. Nie chce nikogo urażać ale potem ludzie czytają takie bajki... kupi ktoś nsr i będzie temat: Czemu leci tylko 160? i ma 6-7S -100km/h? Pisało że 180....
Żeby uzyskać takie osiągi trzeba kupić dobry kit tuningowy a cena jego jest dość wysoka....




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR_125/99256




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 18:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
zgadzam sie z robolem i myślę ze to jest fake 2 foto tylko 180km/h wiec to dla mnie porażka i żal autora jeśli to fake




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 22:26 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Nie fake bo dowiedziałem się o tym po tym jak napisałem posta. Gość do mnie dzwonił ten co mi to sprzedał bym na przeglądzie uważał bo cyl większy:)




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 22:48 
***

Rejestracja: 18 sie 2007, 6:50
Posty: 564
Lokalizacja: Husów/Łańcut
Pojazd:
Fajna ta NSR ale gniew1971, jak chcesz żeby ci ktokolwiek uwieżył to zrób fotę cyla.




_________________

Porting Silników 2T/4t, Składanie, Remonty. Dobre Ceny, Wykonanie na Wysokim Poziomie! tel.606550800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 7:32 
*

Rejestracja: 26 kwie 2010, 10:59
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: TGB 101S
Nagraj filmik kolego wtedy wszyscy uwierzą :wink:
I nie przerabiaj jej na ala'600 bo jest piękny sportowy klasyk.


Ostatnio zmieniony 12 lip 2010, 7:34 przez Bleedx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy