Dzisiaj jest 03 mar 2025, 20:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lip 2010, 22:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
siema mam XP6 z 2004 rok

u mnie na liczniku pokazuje 30 a u kolegi 50 czyli o 20 mi zaniża !!:P

jak myślicie czeggo to wina!!

dla pewności czy mi żle pokazuje licznik sprawdzałem samochodem obok!:P
i pokazało tak samo

czego to wina?? :P




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 7:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Hehe prawdopodobnie licznik był przekładany :) Dlatego Ci pokazuje tak




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 9:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Może to u kolegi, aż 20 zawyża ? Najlepiej wez rodzica i przejedz się samochodem. Powiedz, że według licznika będziesz jechał 50 i już pózniej nie przyśpieszaj. W tedy spytasz się ile pokazywało w liczniku samochodowym.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 9:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
pumba ale ja już sprawdzałem to i w samochodzie było 70-75 a umnie było 50-55;)

więc?;p
czego to wina??

teac27 chłopie nie raz mnie twoje posty roz**** jak może być przekładany licznik jak moto było serwisowane i był kupiony w Polsce??

ja jestem 3 posiadaczem. Więc przekładanie licznika odpada. Myślałem nad linką lub ślimaku.. :P




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 9:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
nie wiem jak u ciebie to wygląda ale u mnie jest ślimak przy przednim kole no i tam jest taka regulacja na lince :mrgreen: jak też to masz to metodą prób i błędów spróbuj to wyregulować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 10:53 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
źle założona wskazówka
ściągnij, przestaw o te dwie podziałki i powinno być dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 11:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
MoSiU15 nie oburzaj sie tylko jesli slimak jest odpowiednio załozony itp , to co myslisz że w liczniku coś sie popsuc mogło ?? Przestań , ja Ci dobrze napisałem bo czytałem nie dawno na innym forum , tez miał taki problem koleś ... I wyszło na to że licznik był przekładany, może byc od tego samego modelu , to nie ma znaczenia nie bedzie tak samo jak oryginalnie...

Jest jeszcze mozliwosc złj regulacji linki może jest naderwana ( w sumie tam nie ma nic do regulacji)

teac27 chłopie nie raz mnie twoje posty roz**** jak może być przekładany licznik jak moto było serwisowane i był kupiony w Polsce??

Lepiej czytaj moje posty dokładnie.... A jakie to ma znaczenie ze kupione w polsce i że było serwisowane? I w ogóle nie wiem do czego Ty pijesz..




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 12:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wystarczy że koło były przekładane z 17 na 21 albo na odwrót albo ślimak lub licznik od wersji z innymi kołami.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 12:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Dokładnie tak . rosze nie stwarzać nowych teorii w fizyce. Nobla za to nijak nie bedzie, a jedynie zapanuje powszechny zamet <płacze>

Prędkość kątowa - w (omega)
Prędkość liniowa - v
Promień koła - r

Ktoś kiedyś mądrze zauważył, że w*r=v...i nie ma co tego wzoru obalac, bo dziala calkiem niezle i to juz od wiekow. Gentlemen, please...moment obrotowy silnika przenoszony na oś napedowa wprawia ją w ruch obrotowy z okreslona dla danej predkosci obrotowej silnika i przełożenia skrzyni biegów, prędkością kątowa (w - omega). Predkosc ta, jesli zmienimy rozmiar opon, nie ma prawa sie zmienić ponieważ nie zmieniliśmy przełożeń skrzyni biegów, zatem oś obraca się tak jak poprzednio wzgledem obrotów silnika. Zmienia sie jedynie rzeczywista predkosc samochodu (v). Predkosc samochodu uzalezniona jest poprzez powyzszy wzor od predkosci katowej oraz promienia obracającego się kola. Rzeczywista predkosc samochodu utozsamiana jest z predkoscia liniowa dowolnego punktu leżącego na obwodzie kola.

Jesli predkosciomierz jest sterowany ze skrzyni biegow, to na jego wskazanie ma wplyw predkosc katowa mechanizmu w skrzyni biegow, prędkosc ta po zmianie rozmiaru opon i jezdzie na tym samym biegu i przy tej samej predkosci obrotowej silnka, co przed zmiana rozmiaru opon, nie ma prawa ulec zmienic, poniewaz jest zalezna jedynie od predkosci obrotowej wału napedowego, a ta w zaden sposob nie zalezy od rozmiaru opon, a jedynie od wybranego przelozenia i predkosci obrotowej silnika.

Wniosek:

v=w*r
w = const.
zwiekszamy r, rzeczywista prędkosć samochodu jest większa niż wskazywana przez prędkościomierz i odwrotnie gdy zmniejszymy rozmiar opon.

Zatem wskazanie predkosciomierza po zmianie opon nie ulegnie zmianie, tzn. przy danej liczbie obrotow, na danym biegu, przed i po zmianie rozmiaru opon, predkosciomierz pokaze dokladnie to samo. Zmieni sie jedynie predkosc rzeczywista naszego samochodu, wedlug zaleznosci opisanej wyzej.

Mam nadzieje, ze teraz zapanuje jasnosc ;)

Napisane przez MartiniS » 9 sie 2005, 13:49
A o to cały ink do strony. http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... 1&start=40




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 12 lip 2010, 12:18 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy