Dzisiaj jest 15 sty 2025, 18:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 9:46 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
musisz
jak nie sprawdzisz to ci się sypnie od razu jak go dotrzesz np i będziesz musiał PF szlifować a tego chyba nie chcesz (od nowa docierać) :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 10:10 
*

Rejestracja: 13 cze 2009, 16:24
Posty: 79
Pojazd:
tomus pisze:
a tak wgl pokaz mi filmik na youtube derbi vs am6 gdzie am6 wygrało ;)

Kup nową derbi i am6,dotrzyj je tak samo,doprowadź do tej samej wagi,ustaw te same zębatki to pogadamy ,który silnik jest mocniejszy.Jeździłem i derbi i am6,sam mam am6 ale przyznam ,że silnik derbi jest praktyczny pod względem skrzyni ,która ładnie się zachowuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 10:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 23:11
Posty: 165
Lokalizacja: z miasta
Pojazd:
tez mam silnik am6 i skrzynia mi sie sypie jade na 4 zmieniam na 5 i bieg mi nie wpada tak smao mam na 4 5 6 ... chociaz ze mocno dobije ,na szczescie nie dzieje sie to czesto




_________________

odkryj efekt działania lipton ice tea .

zapraszam na nowe forum www.am6-forum.tk jest to forum poswięcone wszystkim maszyną posiadających silnik am6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 10:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
ja chcem kupic ta smt i czy majac taki przebieg jest koonieczna wymiana wału czy nie wystarcza same łożyska??

http://allegro.pl/item1109809748_gilera ... senda.html

Chodzi o to ze ja poprostu nie umiem rozpolowic silnika. Chyba że ktos by mi podesłał poradnik w jezyku polskim. A bechanik wezmie pewnie ze 300 zl za rozpolowienie sinika


P.s. Mieliscie mi pomoc a nie sie klucic ktory lepszy ja wybieram gilere


Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, 10:37 przez mokras---, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 10:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 23:11
Posty: 165
Lokalizacja: z miasta
Pojazd:
gadasz tak jakby rozlorzenie silnika bylo filozofia jakas ,wchodz na wikipedie czytaj o silnikach cala budowe pozniej se podejdz do motory po silniku popatrz gdzie co jest jak chodzi itp i pozniej go rozkrecaj jak cos spie****** to oddasz do warsztatu albo kolegi... ps. ja do kolobrzegu jezdrze co miesiac :D




_________________

odkryj efekt działania lipton ice tea .

zapraszam na nowe forum www.am6-forum.tk jest to forum poswięcone wszystkim maszyną posiadających silnik am6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 14:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W SMT możesz zapalać silnik na sprzęgle a w AM6 nie i to jest plusem. Szoda że nie masz bliżej bo bym ci moją SMT sprzedał.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 14:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
http://www.easyparts.nl/choosedrawings/ ... MT_50.html

Tu znalazlem schemat silnika czy to mi wystarczy??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 19:55 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
no masz elegancko opisane wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 20:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 23:11
Posty: 165
Lokalizacja: z miasta
Pojazd:
nom dobrze jest tam wszystko opisane ,ale pewnie nie bedziesz wiedzial jak to jest zlozone w niektorych przypadkach np. skrzynia itp itd ,wiec jesli bedziesz chcial zajrzec do silnika patrzysz na tej stronce jakas czesc i na googlach jak to wyglada zlozone...




_________________

odkryj efekt działania lipton ice tea .

zapraszam na nowe forum www.am6-forum.tk jest to forum poswięcone wszystkim maszyną posiadających silnik am6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 20:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2009, 21:47
Posty: 317
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
ja na twoim miejscu robił bym fotki na bieżąco bo te rysunki i tak ci dużo nie pomogą




_________________

looknij jedynego takiego gas gas-a---> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89043

Sprzedam skuter pilne!!!

http://otomoto.pl/piaggio-typhoon-okazj ... 88687.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 8:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
Dzieki piaggiotph, bardzo dobry pomysł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 10:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Mój kumpel ma stare rieju RR (chyba nawet takie jak ma sadi) z 2000r silnik AM5 po remoncie. Drugi kumpel ma takie derbi (nie wiem jaki to model, taki ścig) gpr albo coś. Z okrągłymi lampami z przodu. Nie ważne. Ścigali się na prostej to derbi nawet nie miał startu do rieju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 18:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 18:04
Posty: 29
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Diego pisze:
tomus, to że posiadasz taka samą to nieznaczy że musisz ją faworyzować, ja niemówie o ogólnym wyglądzie bo o tym sie niedyskutuje(gusta), tylko o stanie wizualnym który w porównaniu do rieju jest gorszy. Na jakiej podstawie sądzisz że silniki Derbi są mocniejsze?? Jeśli dostałbyś nowy motor(powiedzmy że dt i sende), nóweczka, dobrze dotarta i porównywał i stwierdził że rzeczywiscie derbi jest mocniejsze i udowodnił to np. jakims filmem z wyscigu czy czym kolwiek to dobra. Prawda jest taka że obydwa silniki są na takim samym poziomie i jeśli byś miał dwa takie same wagowo pojazdy to byś stwierdził że to jedno i to samo... Co myślisz ze masz jakas szybka to gilere?? bo masz airsala?? Wpadaj do mnie sie przekonamy, założe na moment 86cc i sie przekonamy... Przeczuwam że na tym powerforcie bym cie objechał, gdyż masz słabszy config niż ja. aa i te 17KM co masz napisane ze na pj że masz to chyba razem z toba, jak masz 12 to dobrze...Airsal jak myslisz o ile słabszy może być od pfr, 1-2km, a jego trwałość przy dobrych wiatrach można szacować na 10tys km, a powerforce ok.15tys+ dochodza tanie szlify i kupno wiekszego tłoka i mamy nastepne 15tys km.

Popieram Diego w 100% wiadać ze znasz się na temacie... Sam niedługo będe zmieniał cylek(zreszta zalozylem nowy temat zeby dowiedziec sie nieco co warto kupywać) Mechanik, który bedzie mi to robił tez cos mówił o powerforce i chwalił... niedawno zamontował to własnie w sendzie i mowi ze zapiep**a jak głupia XD i jeszcze jedno... jaki masz tam zestaw diego...(chodzi mi o gaznik itp.)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT_50/100343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy